MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even rustig allemaal...

Ik hoorde dat er een Adventure 1150 is, een 1190 , een 1290 en dan heb ik mijn 990 nog.
Voor dat ik dat allemaal voldoende heb proefgereden zijn we wel 3 jaar verder.

Eerst maar dit jaar sowieso op mijn 990 rijden nog. Beestje is meer dan leuk genoeg nog.
 
Ik zou, als je dan toch voor de 1290 valt, er zeker een jaar extra voor uittrekken en ook de BMW nog 's testen :')
 
Even rustig allemaal...

Ik hoorde dat er een Adventure 1150 is, een 1190 , een 1290 en dan heb ik mijn 990 nog.
Voor dat ik dat allemaal voldoende heb proefgereden zijn we wel 3 jaar verder.
Je moet ook nog even vermenigvuldigen met het aantal kleuren :+
 
Ik zou, als je dan toch voor de 1290 valt, er zeker een jaar extra voor uittrekken en ook de BMW nog 's testen :')

Dat is het hele punt, ik val niet voor de 1290. Veels te groot en te straat (zoals de BMW's). Ik zou dan eerder voor de 1190 R gaan. Die 148 pk is dan vast ook wel leuk. :P Ik begreep dat de goodies van de 1290 ook op de 1190 komen.

Sowieso ben ik KTM invested.. heb nu mokken met KTM erop. :Y O-)


Ik vond het ook een rare suggestie, maar goed... ik neem voor het gemak maar aan dat hij een grapje maakte.
 
Laatst bewerkt:
Je moet ook nog even vermenigvuldigen met het aantal kleuren :+

Nee hoor, de R heb je maar in 1 kleur. (gelukkig, anders moest ik alle kleuren ook nog proefrijden.. zal je zien dat de oranje net iets lekkerder rijdt als de witte maar dat de witte makkelijker terug te vinden is tijdens de KTM Orange days).
 
Laatst bewerkt:
full
 
Is weer geen reclame.

Zeg 't maar ouwe buschauffeur!
 
motorrijder; ouch, dat ziet er niet best uit... :/

@ Daan: vdK heeft 'm goed besteld? Dan zal Yamaha je vast niet onderaan plaatsen :N

jep, goed besteld. En nope, Yamaha NL zegt dat er gewoon een nieuwe order geplaatst moet worden, met als verwachte leverdatum ergens in augustus. Topservice! :X Dus ga ff heel hard nadenken wat nu...




zal ik dan vast maar beginnen met uitzwaaien :W
 
motorrijder; ouch, dat ziet er niet best uit... :/jep, goed besteld. En nope, Yamaha NL zegt dat er gewoon een nieuwe order geplaatst moet worden, met als verwachte leverdatum ergens in augustus. Topservice! :X Dus ga ff heel hard nadenken wat nu...



zal ik dan vast maar beginnen met uitzwaaien :W



En wat delen overspuiten in de goede kleur? Of is dat geen optie?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan