Tilburg en omgeving deel 27

Natuurlijk mag je mij bellen :)

Maar ook Nippon Bikes is een goeie, leuke gasten. Doen het goed.

Ik ben minder te spreken over Flipsen en van Boxtel. Zijn de oude 'grote zaken', vroeger merkdealer. Lijkt wel alsof ze de tijd aan het uitzitten zijn of zo.

Swinkels kwam ik vroeger veel vaker, voordat ik zelf een werkplaats had. Niet te duur, nooit gedoe mee gehad. Leuke voorraad motorfietsen voor nette prijzen. En hij had altijd veel onderdelen, maar weet niet of dat zo is.

Motorhuis Brabant zit in Noord. Verhuist uit Waalwijk oid. Ken ik niet goed, alleen van verhalen. Dat geldt ook voor Barrs motorservice en Spijkers motoren (die om de hoek zit waar ik jaren geleden begonnen ben :) ).

HST ken ik ook goed, maar das en Harleygarage. Dito met The Barnshop, oud monteur van OIT.

Er zal nog wel meer zijn, maar die ken ik dan helemaal niet.

Swinkels vond ik altijd prima, maar tegenwoordig kom ik er niet meer.
Gisteren vroeg mijn vriendin daar (telefonisch) wat een bepaald onderdeeltje moest kosten. DRIE(!!) keer de prijs van 2 andere zaken in Tilburg.

Voor mijn gevoel zijn er momenteel maar 2 zaken waar je vertrouwd je zooi heen kan brengen in Tilburg. 1tje weet ik uit ervaring, de anders van de verhalen van Giovanni... mhhhh of ik op zijn verhaal nu af moet gaan :+ :+ :+
 
Natuurlijk mag je mij bellen :)

Maar ook Nippon Bikes is een goeie, leuke gasten. Doen het goed.

Ik ben minder te spreken over Flipsen en van Boxtel. Zijn de oude 'grote zaken', vroeger merkdealer. Lijkt wel alsof ze de tijd aan het uitzitten zijn of zo.

Swinkels kwam ik vroeger veel vaker, voordat ik zelf een werkplaats had. Niet te duur, nooit gedoe mee gehad. Leuke voorraad motorfietsen voor nette prijzen. En hij had altijd veel onderdelen, maar weet niet of dat zo is.

Motorhuis Brabant zit in Noord. Verhuist uit Waalwijk oid. Ken ik niet goed, alleen van verhalen. Dat geldt ook voor Barrs motorservice en Spijkers motoren (die om de hoek zit waar ik jaren geleden begonnen ben :) ).

HST ken ik ook goed, maar das en Harleygarage. Dito met The Barnshop, oud monteur van OIT.

Er zal nog wel meer zijn, maar die ken ik dan helemaal niet.

Top, bedankt voor je reactie.
Enige prijsopgave toevallig voor het rijtje wat hierboven geplaatst is? Dan kan ik een beetje vergelijken. Sommige zaken lijken echt belachelijk veel geld te vragen.

Kan ik ook terrecht met mijn knippers etc?
 
Afspraak gemaakt bij Robert! Bedankt voor de tips nog.

Welke rijders kwam ik tegen tussen Berkel enschot en moergestel bij buitenzwembad "baksven"?
Geel/grijze thundercat en nog een mooie fiets :+
 
Verkeerd besteld dus ik gooi ze ff in de groep

Nieuwe kuipruit zwart voor Honda CBR 600 F (we hebben een RR)

Nieuwe hugger zwart voor een Honda CBR 600 RR (zat al een hugger op)
 
Het weekend maar het motorpakje aantrekken. Geen regen en 11 graden in Tilburg en omstreken. :}
Kijken of hij start na 7 weken, zal geen probleem zijn voor een Jap. :)
 
t weekend van 12/13 maart was toch ook perfect weer?
ik heb van 9u tot 16u op de fiets gezeten!

5l9awk.jpg
 
Hmm, ik zie wat anders :/

Bietje regen, ong 10 graden.

Zal je net zien, is het twee weken kurkdroog, en komt er een leuk weekend, en dan regen :')
Vrijdag regen gehad.
Zaterdag prachtig weer.
Zondagochtend miezer, middag weer lekker.
Vandaag, eeeh, beetje wind :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan