Tilburg en omgeving deel 27

Vandaag mijn motor opgehaald na groot onderhoud bij Spijkers Motoren (Robert).

Wat een goede service levert Robert, een absolute aanrader!

De volgende zaken zijn uitgevoerd:
- Grote beurt
- Kleppen gesteld
- Carburateurs gereinigd, gerepareerd, afgesteld en gesynchroniseerd
- Forte 1 en 2 toegevoegd
- Nieuwe knipperlichten achter gemonteerd

Hele nette prijs afgesproken voor bovenstaande zaken! Ondanks dat het wat tegenzat (o.a. achteraf toch 2 vlotternaalden en bijhorende o-ringen moeten vervangen na afstellen, oude knipperlichten waren door beun de haas aangesloten) en het Robert veel meer tijd (en ook onderdelen) heeft gekost is de factuur keurig binnen de afgesproken prijs gebleven.

Daarnaast ook nog met enige regelmaat via whatsapp updates gekregen van de werkzaamheden (met foto's).

En bij het ophalen van de motor tot in details uitgelegd gekregen wat er mis was en wat er allemaal vervangen is.

Kortom super tevreden en ik breng de motor de volgende keer absoluut weer naar Robert.

Spijkers Motoren
Van Alkemadestraat 54
5014 ML Tilburg
013-4700611
06-21856018
 
Zit al langer op MF (niet heel actief, maar lees al jaren mee (oude Nickname: ikdirk1...))

Dacht, laat ik eens wat zinvols posten over een motorzaak waar mensen uit de omgeving iets aan hebben (heb geen aandelen of andere belangen :P).
 
Zit al langer op MF (niet heel actief, maar lees al jaren mee (oude Nickname: ikdirk1...))

Dacht, laat ik eens wat zinvols posten over een motorzaak waar mensen uit de omgeving iets aan hebben (heb geen aandelen of andere belangen :P).

Idd, dank je voor het verslag. Een vriendin van me heeft troubles met d'r Diversion en ik zoek een betrouwbaar adres voor mijn motor. Dus dit verslag komt mij goed uit.
 
Welke bp bedoel jij? Ringbaan?
Kan jullie soieso niet bij houden, maar wil wel ff motor forum members checken! ;) moet eerst werken, denk dat ik 13:00 wel haal.

Wil ook wel ff handjes komen schudden en wat mensen uit de regio leren kennen. Maar als het kan wat later vanwege die WSBK race. Misschien anders later ergens een meet & greet ? Ik check het forum later nog nadat ik de verplichte zaterdag inkoop ronde achter de rug heb.
 
Lees het nu pas. Waren om 14.00 bij de BP en zijn toen even binnendoor naar flightforum gereden en terug. Morgen langere rit denk ik.

.
 
Ahh vandaag was de 1e dag dit jaar dat het dagelijkse woon/werkritje in mijn motorspijkerbroek afgehandeld kon worden.
Lekker hoor. Kom op lente!
 
Ik heb geen zorgen
Ik moet er wel mee opletten.

Vering is kut, wegligging kut, alles valt er zomaar af.

Maar ja, daarentegen heb ik gelukkig maar een max snelheid van 93 km/u (gps), dat ik daar nooit kan halen (duurt een paar minuutjes). :)
 
Ik neem drempels altijd zo:

12592579_1017813234950926_3969373703695667653_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan