Tilburg en omgeving deel 27

Leuk je weer eens te zien.

Misschien is het ook leuk als we tzt eens hier afspreken einde vd dag, als het verhuizen en opruimen een beetje achter de rug is.
Bakkie koffie pakken, naar wc, en dan een rondje rijden.

Niet om reclame te maken, maar tis misschien voor anderen ook leuk om eens te zien. En voor mij om eens mee te rijden.

Tilburg Topic ritje plannen vanaf jouw nieuwe werkplaats?

Ben er bij hoor, lijkt me gezellig :Y
 
Je hebt het Rotterdamse weer achter gelaten (ook qua werk)?

Idd en werk er wel nog :)

Zoiets?

[afbeelding]

Brommer heeft sinds gisteren ook het andere, lederen, zadel. Het is nu alleen nog wachten op de Quick-Shifter, korte Titax hendels en de SW-Motech Quicklock tankring.

Onderdelen/accesoire voorziening voor de MT-10 is langzaam maar zeker op gang aan 't komen bij Yamaha, geloof ik. Alle accessoires had ik er al direct bij besteld echter het merendeel stond bij aflevering van de brommer, begin Juni (direct na introductie), nog in back-order.

Vet hoor ben toch voor de beier gegaan :9
 
Idd en werk er wel nog :)Vet hoor ben toch voor de beier gegaan :9

Ik heb ook nog naar die Beier gekeken (voor het prijsverschil van €350,- hoef je 't niet te laten) maar ik ben toch meer gecharmeerd van Yamaha, en dan met name van dat Cross-Plane blok.
 
Laatst bewerkt:
Wordt er nog wat gepland? 8-)


Ik zoek eigenlijk een paar mooie ruime bochten om mijn bochtentechniek wat bij te schaven.
Het liefst een paar snelle bochten met dubbele rijbaan (zoals de nieuwe afrit bij Waalwijk)
 
De baars
Spinder (als je de drempels ontwijkt)
Best-west
Flight forum

bedoel je zoiets?
 
Of de sluis aan de zomerdijk in waalwijk voor de korte bochtjes te oefenen
 
Of de sluis aan de zomerdijk in waalwijk voor de korte bochtjes te oefenen

Hmmm..... Als 'ie die aan de snelheden gaat nemen waarmee hij (een 2 baans) bocht in een afrit van de A59 wil nemen dan vrees ik dat er binnenkort nieuwe verf op de stalen relingen van de sluis aangebracht kan gaan worden 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm..... Als 'ie die aan de snelheden gaat nemen waarmee hij (een 2 baans) bocht in een afrit van de A59 wil nemen dan vrees ik dat er binnenkort nieuwe verf op de stalen relingen van de sluis aangebracht kan gaan worden 8-)


:+
maar het is wel een leuk stukje
 
:^

Gisteren daar nog gereden met de MV. Ik begin er steeds beter op te sturen, al is het écht wennen. De MV houdt niet van korte bochtjes en lage snelheden.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm..... Als 'ie die aan de snelheden gaat nemen waarmee hij (een 2 baans) bocht in een afrit van de A59 wil nemen dan vrees ik dat er binnenkort nieuwe verf op de stalen relingen van de sluis aangebracht kan gaan worden 8-)

Neuh, mijn snelheden liggen niet zo hoog, maar met 2 rijbanen heb je gewoon meer ruimte.
Het nadeel bij een leuke op-/afrit is dat ik de vluchtstrook niet wil gebruiken en dan heb je dus gewoon minder ruimte wanneer je de bocht niet goed genoeg aansnijdt en bij het uitaccelereren.

De Baars is heeft idd ook een paar leuke bochten, maar allemaal enkelbaans.
FlightForum vind ik niet zo leuk, bovendien veel controle.
Knooppunt Batadorp en Galder heeft ook leuke bochten.

Spinder ken ik niet. Waar is dat dan?
 
:^

Gisteren daar nog gereden met de MV. Ik begin er steeds beter op te sturen, al is het écht wennen. De MV houdt niet van korte bochtjes en lage snelheden.

Ik ook! Dit was het laatste deel van de route - eerste deel vergeten de app aan te zetten |( .

full
 
zijn er ook bochtige wegen rondom Heusden? Bv een leuk dijkje.
Wat is er anders zo leuk aan Heusden?

Als het alleen is omdat het een mooi dorp is, kun je beter naar bv Oirschot rijden.
Leuke markt met veel terrasjes.
 
Zijn er leuke bochtige dijkjes bij Oirschot dan? Anders kun je net zo goed naar Heusden rijden gezellig op het terras zitten. *O*
 
zijn er ook bochtige wegen rondom Heusden? Bv een leuk dijkje.
Wat is er anders zo leuk aan Heusden?

Als het alleen is omdat het een mooi dorp is, kun je beter naar bv Oirschot rijden.
Leuke markt met veel terrasjes.


kijk eens op google maps
 
Zijn er leuke bochtige dijkjes bij Oirschot dan? Anders kun je net zo goed naar Heusden rijden gezellig op het terras zitten. *O*

Uhhh, nee. Nog niet gezien daar :N

Heb straks ff snel gegoogeld bij Heusden, maar zag er zo snel geen.
Zal ff beter googelen :$
 
zijn er ook bochtige wegen rondom Heusden? Bv een leuk dijkje.
Wat is er anders zo leuk aan Heusden?

Als het alleen is omdat het een mooi dorp is, kun je beter naar bv Oirschot rijden.
Leuke markt met veel terrasjes.

Wel een paar bochten. Wij gingen vanaf afslag den Bosch - Engelen naar links en dan Heusden blijven volgen.
 
Laatst bewerkt:
Uhhh, nee. Nog niet gezien daar :N

Heb straks ff snel gegoogeld bij Heusden, maar zag er zo snel geen.
Zal ff beter googelen :$


vanaf heusden gewoon de maas blijven volgen tot aan ravenstijn, brug oversteken, en aan de andere zijde terug rijden :Y

of de andere kant op naar willemstad

of langs de waal rijden

of.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan