Tilburg en omgeving deel 27

Verder nog mensen die zondag / maandag gaan rijden?

Zondag met de MV naar de Ital-dag in Beusichem.

Edit : Daar staat een promotruck van ducati en je kan proefrijden op alle modellen. Toegang is gratis.

Edit 2 : Gisteren avond een stukje gereden. De weg van Poppel naar Baarle heeft de eerste km's nieuw asfalt en een paar leuke bochten.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen even een tochtje gedaan. Tilburg-dongen-vaart-sgravenmoer-heusden en via de n261 terug. Was lekker rijden.
Garmin met onroute motorkaart die je over leuke weggetjes stuurt, zomerdijk bv.
 
Gisteren na het werk naar de Ardennen gereden. Tentje mee en overnachting op een camping vlak bij Durbuy. Vandaag super route gereden in Luxemburg en nu weer thuis. 700km gereden, ben wel kapot maar wel heerlijk gereden.
 
inderdaad warm de laatste tijd, best blij met mijn held doorwaaipak


Volgens mij ben ik jou een paar weken terug tegengekomen toen ik in de auto zat. Je had een geel hesje aan en kwam uit (dacht ik) de noordstraat. Je was volgens mij aan het praten met iemand via een headset, kan dat kloppen?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik jou een paar weken terug tegengekomen toen ik in de auto zat. Je had een geel hesje aan en kwam uit (dacht ik) de noordstraat. Je was volgens mij aan het praten met iemand via een headset, kan dat kloppen?
draag al heel lang niets dat op geel lijkt op de motor dus ik was het niet
 
draag al heel lang niets dat op geel lijkt op de motor dus ik was het niet

Ah oke, ik wist niet zeker meer of je een hesje aan had.

Maar je motor herken ik wel met een gelensysteemhelm(iets was er fel geel), zou kunnen dat jij het was?

Als je het wel was weet je al waar ik naar toe ga met dit verhaal:

Interessant lopen doen en auto's commanderen door je voor te doen als agent met een nepheadset. Ben jij dat? Zag er grappig uit :).
 
Laatst bewerkt:
Hahaha
doet hij dat nog steeds :+

Is algemeen bekend???

Ik heb eens een verhaal erover gehoord maar dacht dat het een grapje was. In dit geval deed een meneer met gele helm op een soortgelijke motor alsof hij eens via een headset (die er niet zat) aan het praten was en begon de auto's te commanderen. En ik zat in 1 van die auto's :).

Leek wel net echt maar t was te duidelijk dat ie met niemand aan het praten was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan