Tilburg en omgeving deel 27

Gegroet!

Ik heb een probleempje: Ik deed vroeger alles zelf aan de motor in Rotterdam, woon sinds een tijd in Tilburg maar ben helemaal niet bekend met de garages hier in de buurt.

Nu verhuis ik de komende tijd naar Rijen, dus heb even niet de tijd en energie om te klussen maar zou wel graag de voorvorkkeerringen vervangen willen hebben van mijn GT550. Kan iemand me een plek aanraden waar ik terecht kan hiervoor?

Spijkers Motoren - Alles voor uw motor - van Alkemadestraat 54 Tilburg

https://www.facebook.com/carambamotorcycles/ Of stuur een PM naar: Martell
 
Laatst bewerkt:
Iemand, heel toevallig een gsx-r te koop staan? K7 of iets dergelijks voor een goede prijs?
Heb zelf een yzf600 die inruilbaar is indien mogelijk.

Goude tip krijg een happy meal cadeau.
 
Gaat er nog wel eens iemand een stuk(je) rijden in het weekend in de omgeving ? Ik ken hier nog geen mensen motorrijders -die mijn tempo rijden- en mooie routes.
 
Laatst bewerkt:
Iemand, heel toevallig een gsx-r te koop staan? K7 of iets dergelijks voor een goede prijs?
Heb zelf een yzf600 die inruilbaar is indien mogelijk.

Goude tip krijg een happy meal cadeau.

Ik ben zelf ook naar een nieuwe motor op zoek, je kent deze sites denk ik al ? :

www.bikenet.nl
www.motoroccasion.nl
www.mobile.de
 
Wat is je tempo?

Sportief maar niet te gek. Bochtjes rijden vind ik leuk. Ik rij nooit mijn knie aan de grond en maak ook geen lange wheelies of dat soort dingen. Traction control en wheelie control staan gewoon aan :P Via de ducati dealer ben ik voorgesteld aan een groep uit Oisterwijk. Dat heb ik twee keer geprobeerd als eerste motor achter de voorrijder. Niet te doen voor mij... het gaat veel te snel -O-
 
Sportief maar niet te gek. Bochtjes rijden vind ik leuk. Ik rij nooit mijn knie aan de grond en maak ook geen lange wheelies of dat soort dingen. Traction control en wheelie control staan gewoon aan :P Via de ducati dealer ben ik voorgesteld aan een groep uit Oisterwijk. Dat heb ik twee keer geprobeerd als eerste motor achter de voorrijder. Niet te doen voor mij... het gaat veel te snel -O-

Die groep heb ik denk ik wel eens gezien ja.
Die rijden inderdaad erg hard.
Zelf doe ik het wat rustiger aan.
Rij soms met wat mensen uit Eindhoven of een kennis uit Tilburg.
 
Ah zo. Rijd zelf ook op straat rustig.
Als je echt langzaam wilt en schaapjes wil tellen enz moet je afspreken met pussydestroyer. Sinds ik met hem rijd kan ik een stuk beter balanceren bij langzaam rijden
 
Die groep heb ik denk ik wel eens gezien ja.
Die rijden inderdaad erg hard.
Zelf doe ik het wat rustiger aan.
Rij soms met wat mensen uit Eindhoven of een kennis uit Tilburg.

Er zit net iets te veel testosteron in dat groepje :+ Japanse motoren worden compleet afgezeken enzo. De voorrijder van toen heeft een R6 en die moest maar voor op met zijn slome R6 volgens die andere mannen. In de pauze zaten ze steeds te zeiken of hij niet meer kon rijden of gewoon niet meer snel mocht van zijn vriendin/vrouw. Haar gingen ze ook compleet afzeiken want hij zou daardoor zo langzaam rijden. In zo'n groepje en sfeer wil ik dus niet rijden en ik geloof die voorrijder ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ah zo. Rijd zelf ook op straat rustig.
Als je echt langzaam wilt en schaapjes wil tellen enz moet je afspreken met pussydestroyer. Sinds ik met hem rijd kan ik een stuk beter balanceren bij langzaam rijden

Wat is rustig.. Ik rij wel wat vlotter dan in de auto en meestal ook wel net iets harder dan toegestaan. Op dit moment rij ik soms op de cbr600 van mijn schoonzus onder strikte voorwaarden en dus extra rustig :X Vrijdag ga ik weer op pad voor mijn eigen motor.
 
Er zit net iets te veel testosteron in dat groepje :+ Japanse motoren worden compleet afgezeken enzo. De voorrijder van toen heeft een R6 en die moest maar voor op met zijn slome R6 volgens die andere mannen. In de pauze zaten ze steeds te zeiken of hij niet meer kon rijden of gewoon niet meer snel mocht van zijn vriendin/vrouw. Haar gingen ze ook compleet afzeiken want hij zou daardoor zo langzaam rijden. In zo'n groepje en sfeer wil ik dus niet rijden en ik geloof die voorrijder ook niet meer.

Sowieso nooit met pussydestroyer rijden. Die maakt ook vaak van die vervelende opmerkingen :(
 
Gaat er nog wel eens iemand een stuk(je) rijden in het weekend in de omgeving ? Ik ken hier nog geen mensen motorrijders -die mijn tempo rijden- en mooie routes.

Weet niet of je zaterdag zin hebt in een tochtje zeeland? Ik vertrek vanuit waalwijk. Wel ff aanmelden dan.
 
Wow, het verhaal begint zich te sluiten! Dus jasper reed voorop en ze gingen zijn vriendin (ook ergens in dit topic) helemaal afzeiken.

Wat ik niet snap:
1. Dat pik je toch niet + ze zeiken je vriendin af.

2. Jasper heeft mega veel circuitervaring, reed als instructeur en heeft 2000 rondjes ring gedaan. Lijkt me stug dat een stelletje straatrijders je als langzaam ervaart?
 
Wow, het verhaal begint zich te sluiten! Dus jasper reed voorop en ze gingen zijn vriendin (ook ergens in dit topic) helemaal afzeiken.

Wat ik niet snap:
1. Dat pik je toch niet + ze zeiken je vriendin af.

2. Jasper heeft mega veel circuitervaring, reed als instructeur en heeft 2000 rondjes ring gedaan. Lijkt me stug dat een stelletje straatrijders je als langzaam ervaart?

1. Vraag dat hem zelf maar. Dat pikte hij ook niet :X
2. Het ging te snel voor mij en ik denk dat ik niet de enige was die dat zo ervaarde. Zoals ik het daar begreep kan hij nog sneller en heeft dat ook op straat gedaan eerder ? Het was puur uitlokken op een vervelende manier.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap:
1. Dat pik je toch niet + ze zeiken je vriendin af.

Je weet uit ervaring dat ik dat niet pik(te) maar ook dat ik best redelijk kan zijn met het oplossen ;) Dat ritje was heel anders maar dat hou ik offline.

Zoals ik het daar begreep kan hij nog sneller en heeft dat ook op straat gedaan eerder ?.

Ook bij motorrijden is er een verschil tussen iets kunnen en iets willen.
 
Je weet uit ervaring dat ik dat niet pik(te) maar ook dat ik best redelijk kan zijn met het oplossen ;) Dat ritje was heel anders maar dat hou ik offline.Ook bij motorrijden is er een verschil tussen iets kunnen en iets willen.

Mijn ervaring is dat mensen die online goed uit hun woorden komen irl niet per se mondeling vaardig zijn of uberhaupt sociaal
 
Ik ben niet sociaal, totaal niet zelfs :+ Maar tijdens een ritje wacht ik wel op iedereen mocht dat nodig zijn. Het liefste rij ik alleen of met twee ipv een grotere groep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan