Tilburg en omgeving deel 27

7 mei hoop ik mijn rijbewijs te halen. Nu nog op zoek naar een motor. wat is de ervaring met verschillende zaken in de omgeving? (aanraders/afraders)

Ben btw op zoek naar iets tussen 1000 en 2000 die niet uit elkaar valt als ie buiten onder een hoes moet slapen.

2 wielen? 3 wielen?Naked? Supersport? 1, 2, 3 of 4 cilinder? No-fear stickers? Extra gaatjes in uitlaat voor meer herrie? een Fje? clipons? SBK stuur?

Beetje meer informatie mag wel ;)
 
2 wielen? 3 wielen?Naked? Supersport? 1, 2, 3 of 4 cilinder? No-fear stickers? Extra gaatjes in uitlaat voor meer herrie? een Fje? clipons? SBK stuur?

Beetje meer informatie mag wel ;)

Haha natuurlijk geef ik met plezier iets meer info, mijn excuus.

Het is mijn eerste motor dus het hoeft geen machine te zijn waarmee ik de flitspalen te snel af ben. Ik wil hem gaan gebruiken om mee te touren (mogelijkheid tot vriendin achter op) maar dat uur naar mijn werk is met mooi weer ook een prima tochtje en dan moet ie wel goed door trekken op de snelweg.

Oh twee wielen.
 
Laatst bewerkt:
Haha natuurlijk geef ik met plezier iets meer info, mijn excuus.

Het is mijn eerste motor dus het hoeft geen machine te zijn waarmee ik de flitspalen te snel af ben. Ik wil hem gaan gebruiken om mee te touren (mogelijkheid tot vriendin achter op) maar dat uur naar mijn werk is met mooi weer ook een prima tochtje en dan moet ie wel goed door trekken op de snelweg.

Oh twee wielen.

Suzuki Bandit :Y
Honda VFR
Yamaha diversion

Of sport-tour motoren, te herkennen aan een F. GSX-F, CBR-F etc.
 
Suzuki Bandit :Y
Honda VFR
Yamaha diversion

Of sport-tour motoren, te herkennen aan een F. GSX-F, CBR-F etc.

Mijn vader rijdt een Bandit en dat vind ik ook zeker mooie machine, maar zie er weinig met beetje aantrekkelijke prijs.
Yamaha diversion las ik over dat behoorlijk zware is en dat dat niet ideaal is voor beginner.

Verder vroeg ik ook beetje naar goede zaken in de omgeving om een te gaan kijken. (vandaar ook in dit topic)
 
Mijn vader rijdt een Bandit en dat vind ik ook zeker mooie machine, maar zie er weinig met beetje aantrekkelijke prijs.
Yamaha diversion las ik over dat behoorlijk zware is en dat dat niet ideaal is voor beginner.

Verder vroeg ik ook beetje naar goede zaken in de omgeving om een te gaan kijken. (vandaar ook in dit topic)

Divmo
MC Rijen

Gewoon een keertje binnenlopen, die zullen vast wel wat hebben staan.
 
Weet je wa mijn opvalt hier.

Er wordt hier totaal niet gesproken over SBK bezoek assen .
onze magiQ mackel 60 staat daar wel 2 keer op het podium , een legende

zie zelfs zondag morgen bij vertrek een mooie *D *D bandit 600 onder een doek staan , en ik kom s avonds terug staat hij er nog :? Waarschijnlijk niet geweest en prachtige races gemist .
Hopelijk is de eigenaar niet ziek :/

maar SBK en TT daar HOOR je echt naar toe te gaan als motorrijder
superbike_test_jerez_2014.jpg


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Weet je wa mijn opvalt hier.

Er wordt hier totaal niet gesproken over SBK bezoek assen .
onze magiQ mackel 60 staat daar wel 2 keer op het podium , een legende

zie zelfs zondag morgen bij vertrek een mooie *D *D bandit 600 onder een doek staan , en ik kom s avonds terug staat hij er nog :? Waarschijnlijk niet geweest en prachtige races gemist .
Hopelijk is de eigenaar niet ziek :/

maar SBK en TT daar HOOR je echt naar toe te gaan als motorrijder
[afbeelding]

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wij waren er in ieder geval ook (drie dagen). Supersport was voor de verandering ook gaaf. van der Mark is gewoon een klasbak met Big Balls........ In het najaar weer een paar dagen BSB, en af en toe een race in het buitenland.
 
Gelukkig *O* *O*
Er zijn hier dus wel ECHTE motorsport liefhebbers , maakte me al ongerust :P
TT ben ik ook 3 dagen :}
Eind augustus ook ff gaan kijken maar MX 1 en 2 daar
herlings THE BULLIT
en villopoto THE THOR
alhoewel ik motorcross wel in brabant vindt horen .

EN BSB kom de de groenereus ook 1 dag tegen, prachtig kampioenschap

SEE YOU IN ASSEN ARIE *O* *O* *O*
 
Zal een keer langs gaan zie op hun website niet veel in mijn prijs range.
Wat is de ervaring met Swinkels? zie op hun site paar interessante optie staan:
Pagina niet gevonden
Pagina niet gevonden
Pagina niet gevonden (is 2-cilinder) weet niet precies wat voor/nadelen van zijn

En iets boven budget:
Pagina niet gevonden


swinkels was altijd prima maar ben er al heel lang niet meer geweest
caramba heeft ook wel wat staan denk ik in jou prijsklasse www.carambamotorcycles.nl
 
swinkels was altijd prima maar ben er al heel lang niet meer geweest
caramba heeft ook wel wat staan denk ik in jou prijsklasse www.carambamotorcycles.nl

Dank voor de info, heb nu in de omgeving van mijn werk een bandit (600n 1996) op het oog
zodra het roze pasje is vernieuwd ga ik daar naar kijken.
 
Laatst bewerkt:
Even dit topic 'spammen'. :9

Heb binnenkort een garage met elektriciteit te huur in de wijk Groeseind/Hoefstraat. Bij interesse, stuur maar een PM. ;)
 
Ik heb eindelijk mijn motor gehaald dit weekend. Mooie snelle rode Bandit 600 uit 1997 in originele staat. :]

Even dit topic 'spammen'. :9

Heb binnenkort een garage met elektriciteit te huur in de wijk Groeseind/Hoefstraat. Bij interesse, stuur maar een PM. ;)

Als ik er goedkoop mijn motor in de winter neer kan zetten :P
 
Even dit topic 'spammen'. :9

Heb binnenkort een garage met elektriciteit te huur in de wijk Groeseind/Hoefstraat. Bij interesse, stuur maar een PM. ;)

GeFoX, dat is een naam die ik al een tijdje niet meer heb gezien, ik was laatst nog aan het zoeken naar dat filmpje op youtube van de waterzuivering... Dat is inmiddels ook al 9 jaar geleden, damn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan