Tilburg en omgeving deel 27

Afgelopen zaterdag een andere brommer gehaald en waarschijnlijk valt vandaag het kenteken binnen en kunnen we weer. Kofferset heb ik ook in de mooi zwart/groene kleur. Ik twijfel alleen nog of ik de beugels ga monteren.[afbeelding]

Dit model rijdt elke dag rond 1 over dmg industrieterrein. Ben jij dat toevallig?
 
toevallig vorige week voor het eerst daar geweest bij swinkels motoren. had een mooie aanbieding voor setje nieuwe bandjes, 240€ voor dunlop qualifier gemonteerd en al.
goede 1e indruk. aardige kerel die jozef en kon snel terecht en snel geholpen.
 
toevallig vorige week voor het eerst daar geweest bij swinkels motoren. had een mooie aanbieding voor setje nieuwe bandjes, 240€ voor dunlop qualifier gemonteerd en al.
goede 1e indruk. aardige kerel die jozef en kon snel terecht en snel geholpen.

Heb je ook al een vervolgafspraak gemaakt? Die banden staan niet écht bekend om d'r lange levensduur })
 
hahaha, inderdaad geen hele lange levensduur, maarja 240€ he. Kan ik wel voor 330 een setje pilot powers op laten leggen met een (iets?) langere levensduur maar dat is bijna 1/3 duurder, dan moeten ze ook 1/3 langer meegaan. en ik denk niet dat ze dat halen, maar anders vind ik het nog steeds niet erg om iets sneller weer op vers rubber te rijden ;)
 
Swinkels motoren in Tilburg, beetje betrouwbare tent?
Prima.

Ik vind Josef af en toe een aparte, maar ja, wie ben ik :') Maar wel eerlijk en aardig :Y

Monteurs zijn ook netjes en gewoon ok.

Prijzen zijn prima, en ook voor de motoren die hij verkoopt. Ik zie er nooit rommel tussen staan, en zijn prijzen zijn gewoon scherp.
 
Hey, even een vraagje of iemand mij kan helpen met het uitlijnen van mijn achterwiel.
Ik wilde ketting gaan spannen, zag dat streepjes op achterbrug niet honderd procent gelijk stonden.
Deze heb ik (in mijn onwetendheid) gelijk maar even ongeveer goed gezet.
Nu lees ik dat deze juist niet altijd zorgen voor perfecte oplijning.

Omdat ik deze week elke dag cursus heb tot begin avond kan ik niet langs motorzaak en niet rijden is beetje zonde met dit weer. Mijn vraag is dus of iemand(met correcte tools) mij morgenavond even kan helpen?

Ik heb genoeg doe het zelf oplossingen gelezen op forum maar laat het liever doen door iemand met wat meer ervaring.

Is er iemand?
Was jij het die gisteren is langsgeweest?
 
hahaha, inderdaad geen hele lange levensduur, maarja 240€ he. Kan ik wel voor 330 een setje pilot powers op laten leggen met een (iets?) langere levensduur maar dat is bijna 1/3 duurder, dan moeten ze ook 1/3 langer meegaan. en ik denk niet dat ze dat halen, maar anders vind ik het nog steeds niet erg om iets sneller weer op vers rubber te rijden ;)


als tourrijder zou je ook bijvoorbeeld de pilot road serie kunnen pakken, die gaan wel veel langer mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan