Den Bosch en Omstreken Deel 70 Tiet veur ut goeie weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijschool Signaal zit in Gestel
Rijschool Reches zit in Vught
Zijn beide goede rijscholen en doen ook motor

Mijn zus heeft les gehad bij Signaal (die kerel had in het verleden een motorzaak in Vught) maar toen hij daarmee gestopt is, is hij verder gegaan met zijn lessen vanuit Gestel. M'n zus was er niet zo heel over te spreken volgens mij, is uiteindelijk geslaagd na 1x gezakt. Ze rijdt uiteindelijk ook geen motor meer (neppert! :+)

Ikzelf heb les gehad bij Reches. Hij rijdt wel in de auto achter je aan, maar ikzelf had daar niet zoveel moeite mee. Tarieven (2003) vielen toen erg mee, in vergelijking met de rest en ik leste in mijn eentje. Had ook niet zoveel lessen nodig en hij heeft het examen meteen aangevraagd nadat ik m'n theorie had.

Mijn autorijlessen (2002) had ik gehaald bij Erik Barella, dat is echt een topvent. Jammer genoeg gaf hij toen nog geen motorrijlessen (pas vanaf 2007). Ik weet alleen niet of hij dat zelf doet, anders zou ik zeker voor hem gaan!
 
Ik heb bij allebij ooit gelest lange tijd geleden.
Kan er heel kort over zijn.

Bij reches kreeg ik oefeningen waarvan ik achteraf hoorde dat ze al lang niet meer bestonden.
En signaal stopte met lesgeven zonder ook maar enige vorm van comunicatie
telffoontje brief email oid.

later gelest bij steenbakkers in boxtel dat was wel een stuk beter
en gezelliger ook samen sprinten bij het stoplicht.
Alleen had de rijinstructeur altijd een snellere motor uiteraard.

@ joost
Mooie fiets had je toch weer heimwee naar je oude motor ?



Zijn er nog mensen die komende zondag mee willen rijden ?
Heb zin om een ritje te maken.
van de week eindelijk mn pak weer terug gehad na veelste lang wachten
een verkeerde rits die ze gemakt hadden vakantie die ze geweest waren enz enz.

Maar vooral omdat het lekker weer gaat worden.
Wil je mee sms me maar even dab.
Heb je mijn nr niet stuur me maar een pm :P



Mijn zus heeft les gehad bij Signaal (die kerel had in het verleden een motorzaak in Vught) maar toen hij daarmee gestopt is, is hij verder gegaan met zijn lessen vanuit Gestel. M'n zus was er niet zo heel over te spreken volgens mij, is uiteindelijk geslaagd na 1x gezakt. Ze rijdt uiteindelijk ook geen motor meer (neppert! :+)

Ikzelf heb les gehad bij Reches. Hij rijdt wel in de auto achter je aan, maar ikzelf had daar niet zoveel moeite mee. Tarieven (2003) vielen toen erg mee, in vergelijking met de rest en ik leste in mijn eentje. Had ook niet zoveel lessen nodig en hij heeft het examen meteen aangevraagd nadat ik m'n theorie had.

Mijn autorijlessen (2002) had ik gehaald bij Erik Barella, dat is echt een topvent. Jammer genoeg gaf hij toen nog geen motorrijlessen (pas vanaf 2007). Ik weet alleen niet of hij dat zelf doet, anders zou ik zeker voor hem gaan!
 
Laatst bewerkt:
Flitser op de N279 tussen Berlicum en de nieuwe brug. Achter een groene Volkswagen bus.

Ligt trouwens weer een nieuwe laag zout in Den Bosch.
 
*O*
Tere-ring, wat was het druk op die beurs zeg..pfoeh. Ben toch gisteren nog even geweest maar het bulkte van de Harley leernichten en koopjesjagers...niks gekocht behalve een goei bivakmutske voor onder de helm.

Wat betreft de rijscholen...kent niemand Tony van Motorrijschool Boxtel? Top gozer, top lessen en gaat zelf ALTIJD mee op de motor, iets wat voor mij een eis was voor wat betreft een keuze maken.

Ik heb lekker vlot gelest bij Tony en hij laat je niet opgaan als hij denkt dat het 'm niet gaat worden zeg maar. Instructeur is down-to-earth altijd zelf gecrosst en geraced dus dat zit wel snor..laat je ook gewoon oefenen en prullen als je zelf ergens achter probeert te komen.

Vandaag nieuwe voorband op fiets gelegd..in die Bridgestone van 14 jaar oud had ik geen goed vertrouwen meer :P

Daar heb ik ook bij gelest was wel een toffe gozer en ook veel gelachen , tevens ook eerste keer geslaagd , wat ik nog steeds niet kan geloven maarja
 
Heb nog wel een tuinslang en harde bezem voor jou :P :P :P
Wanneer kan ik dat afgooien dan??

Harde bezem en blik en veger is genoeg. Dadelijk lost het op maar zodra het wegdek weer droog is ligt het er weer. En dan moet het wegdek ook eerst weer drogen. Ben hier in de omgeving al aan het vegen, van de ijzige wind geen last buiten als je maar bezig blijft.
 
Pffffff wordt morgen lange dag. Mag eerst een kleine 300km rijden om er te komen (zitten tegen de Franse grens ) dan aan de klus beginnen en die moet natuurlijk klaar (eerst alles isoleren en daarna plaatwerk er omheen ) en daarna de kleine 300km weer terug naar huis
 
Gelukkig zijn het kleine 300 kilometers, als dat ook nog eens grote kilometers waren geweest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan