Den Bosch en Omstreken Deel 70 Tiet veur ut goeie weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij gaan dit jaar voor het eerst niet naar de motorbeurs.
Mis er niet veel aan denk ik :N

Als je d'r 1 gezien hebt heb je ze allemaal wel gezien ;)
Tenzij je wat nodig hebt natuurlijk.

Was desalniettemin behoorlijk gezellig, heb er een schorre stem aan overgehouden van het ouwehoeren en amper onze stand uit geweest *O*

@ Maximum Velocity :W

Toen ik de stand ff uit was, vroeg d'r nog iemand naar McDuc, maar dat hadden ze verstaan als Mark _O- iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Rijschool Signaal zit in Gestel
Rijschool Reches zit in Vught
Zijn beide goede rijscholen en doen ook motor


Nou laten we eerlijk zijn over rijschool signaal.. Als de baas voor een andere rijschool moet werken doe je het niet zo goed..
(Heb daar ook gewerkt vroegâh.. Daarna zelf weggegaan

Daarna naar peter hoek gegaan en ja dat is een van de beste hier uit den bosch (vele uit dit topic hebben hem daar gehaald) maar je hebt altijd dat smaken verschillen.

Dat geldt voor peter hoek zowel als elke andere rijschool je nu hoort/dan naar toe gaat.

Iedereen heeft zijn eigen trekjes, plusjes en minnen.. Bel, en kijk wat goed voelt zou ik zeggen. En na 1 rijles kan je dan prima zeggen of die andere rijschool vertrouwen of wantrouwen bij je opwekt
 
Laatst bewerkt:
Nou laten we eerlijk zijn over rijschool signaal.. Als de baas voor een andere rijschool moet werken doe je het niet zo goed..
(Heb daar ook gewerkt vroegâh.. Daarna zelf weggegaant

Weet niet hoe het nu gaat daar
Lang geleden dat ik er iets van gehoord heb
Maar jij zit in dat wereldje dus hoort maar dan ik
Trouwens lang geleden dat ik op een rijschool geweest ben :+ :+ :+ :+
 
Als je d'r 1 gezien hebt heb je ze allemaal wel gezien ;)
Tenzij je wat nodig hebt natuurlijk.

Was desalniettemin behoorlijk gezellig, heb er een schorre stem aan overgehouden van het ouwehoeren en amper onze stand uit geweest *O*

@ Maximum Velocity :W

Toen ik de stand ff uit was, vroeg d'r nog iemand naar McDuc, maar dat hadden ze verstaan als Mark _O- iemand van hier?

Ja, ouwehoeren kun je wel :o
Maar je bent tenminste op de MV stand geweest :9 :)
 
Weet niet hoe het nu gaat daar
Lang geleden dat ik er iets van gehoord heb
Maar jij zit in dat wereldje dus hoort maar dan ik
Trouwens lang geleden dat ik op een rijschool geweest ben :+ :+ :+ :+


Neem je niks kwalijk hoor joske maar voor het geval hij het leest en dan slecht advies krijgt:

Rijschool Signaal, rijschool van veghel en ben van rijdt zou ik o.a. afraden
 
Lees net dat er vanavond een 22jarige motorrijder uit tilburg is verongelukt, hoop niemand van hier.

Iig sterkte voor de nabestaanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan