MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Premeet Nijmegen:

3 mei 10:00 Maasplein Waterkwartier.
Warstraat in Nijmegen.
Vertrek 11:00

Kunnen we misschien met een grotere groep richting Veenedaal.

wie komt:

Greenhopper ( Frank )
Jasper
 
Komen er nog mensen langs "Apeldoorn" dat ik mee kan rijden naar "Veenendaal"? Ik rijd alleen wel tussendoor aangezien ik een 11kw heb en die rond de 100 km/h gaat. Raar genoeg niet harder, ze zeggen 130 bij specificaties maar heb geen idee hoe dat kan. :]
 
Laatst bewerkt:
Is de McDonalds ingelicht? zodat ze voldoende voorraad hebben op die dag.. En er geen vrachtwaggel de parkeeprlaats ophoeft...
 
Laatst bewerkt:
Als 'iedereen' zeurt kan 'iedereen' beter niet meer komen, maar ik heb 't idee dat dát niet het geval is. Tuurlijk, zonder politie is misschien leuker maar daar heb ik al iets over gezegd in mijn reply hierboven.
Misschien is die brag&boost iets voor je. Op hun site staat het volgende, "SuperSunday is een evenement waarop Brag&Boost en WheelieTime samenkomen om met een grotere groep de zondagen op te vullen met mooie ritten en vele stunts."
Daar zijn we Nederlanders voor toch? Ik doe er lekker aan mij, eerst zeiken over het veel blauwblauw en daarna toch erheen gaan :P

Maar laten we eerlijk zijn. 6 jaar geleden reden mijn maten en ik op de brommers naar de meeting. Zetten de brommers aan de kant en gingen kijken naar alle stoere mannen met dikke motoren die wheelies en burnouts maakten. Af en toe sneuvelde er een band, of zelfs een motorblok maar ach.. Het ging niet overdreven gek er aan toe. Er waren er maar 5 of 6 die wheelie's maakte en die konden het nog eens goed. Een paar rotondeholics erbij die gingen kijken wie het snelste rondjes kon maken om de rotonde en het feest was compleet.

Tja en nu zijn al die stoere mannen met dikke motoren ingeruild voor jochies met (soms) dikke motoren die aankomen rijden en gas geven alsof ze op een scooter zitten die elk moment uit kan vallen als je geen gas geeft.. :X

En toen ik naast iemand reed naar A'foort en die kreeg door die pukkel van een bult op het grote kruispunt bij snelweg zijn voorwiel ietsje de lucht in... ( hij liet hen daarna gelijk zakken ) Daarna mocht meneer zijn rijbewijs inleveren en vond de politie ook dat hij teveel geluidnproduceerd en zijn achtervand op was.. Dat ging er allemaal bovenop!

Dusssss... Ik heb hierbij lekker kunnen zeiken en nu kom ik gewoon naar de meeting omdat ik het gaaf vind *O*
 
MFMM z'n facebook evenement heeft inmiddels meer dan 400 bevestigde aanmeldingen en bijna 150 "ovb's" dus het komt allemaal goed ;)
 
Jb als het weer goed is, zoals het er nu uitziet wel. 16°c. Ga ik zeker mee die kant op. Wil het wel eens meemaken zoiets.

Mvg John
 
MFMM z'n facebook evenement heeft inmiddels meer dan 400 bevestigde aanmeldingen en bijna 150 "ovb's" dus het komt allemaal goed ;)

Ik snap alleen niet waarom er dan hier de moeite niet wordt genomen om de lijst bij te werken?

Dan had je er net zo goed een FB megameeting van kunnen maken...
 
Ik snap alleen niet waarom er dan hier de moeite niet wordt genomen om de lijst bij te werken?

Dan had je er net zo goed een FB megameeting van kunnen maken...
Omdat het helaas social media toch steeds sterker wordt dan fora
Er zijn hier hooguit 50...60 aanmeldingen
Via Facebook 450 zonder welke werk dan ook!
Lijst bijhouden is leuk maar heel eerlijk gezegd kijkt er niemand naar!
Zaterdag middag wordt het hele lijst bijgewerkt en aangevuld met alle fb namen
 
Terug
Bovenaan Onderaan