MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Ik ben erbij ga de dag erna trouwen dus kan helaas niet weg laatste dingen regelen enzo. was ik even vergeten :? (wordt wat als ik nu al mijn trouwdatum vergeet ;) )
 
Laatst bewerkt:
Omdat het helaas social media toch steeds sterker wordt dan fora
Er zijn hier hooguit 50...60 aanmeldingen
Via Facebook 450 zonder welke werk dan ook!
Lijst bijhouden is leuk maar heel eerlijk gezegd kijkt er niemand naar!
Zaterdag middag wordt het hele lijst bijgewerkt en aangevuld met alle fb namen

Vroeger toen de megameeting-topics aangemaakt werden en deze nog niks te maken hadden met FB kwamen die aanmeldingen hier gewoon langs.

Het voordeel is dat je via FB geen lijst hoeft bij te houden maar aan de andere kant weet je dit ook van tevoren als je het topic aanmaakt.
Toen werd er ook wel degelijk gekeken naar de lijst met aanmeldingen op het forum.

Ik ben van mening dat de MFMM bij motorforum hoort en dat het jammer is om te zien dat er wel een topic wordt aangemaakt maar dan maar heel summier wordt bijgehouden, simpelweg omdat het via FB automatisch gaat.

Dit is verder niks tegen jou persoonlijk hoor, maar alleen mijn mening over hoe ik erover denk ;)
 
Beste iedereen

dat zoveel motoren bij elkaar gaan komen is gewoon prachtig
ik ben zelfs van plan helemaal uit België te komen voor dit event.

maar wat ik even niet kan achterhalen is het volgende: wat gaat er gebeuren nadat zoveel motoren bij elkaar zijn gekomen?
is er een route uitgestippeld die men zal uitrijden of wat is het?

mvg,

Alper
 
Beste iedereen

dat zoveel motoren bij elkaar gaan komen is gewoon prachtig
ik ben zelfs van plan helemaal uit België te komen voor dit event.

maar wat ik even niet kan achterhalen is het volgende: wat gaat er gebeuren nadat zoveel motoren bij elkaar zijn gekomen?
is er een route uitgestippeld die men zal uitrijden of wat is het?

mvg,

Alper

Nee, het is met z'n allen verzamelen, in de rij staan voor een kop koffie, en daarna brag en boost uitlachen omdat ze weer stoer doen met zo veel herrie op de parkeerplaats.
 
Nee, het is met z'n allen verzamelen, in de rij staan voor een kop koffie, en daarna brag en boost uitlachen omdat ze weer stoer doen met zo veel herrie op de parkeerplaats.

_O-

Maar ff serieus:

Het tot stand gekomen om de gezichten achter de gebruikersnaam op het forum te ontmoeten.

Het is dus voornamelijk een beetje motoren kijken want die zijn er doorgaans wel genoeg.

Er werd in het verleden door sommige bezoekers nog wel wat gestunt maar omdat de politie tegenwoordig ook altijd aanwezig is wordt dit bijna niet meer gedaan.
 
Vroeger toen de megameeting-topics aangemaakt werden en deze nog niks te maken hadden met FB kwamen die aanmeldingen hier gewoon langs.

Het voordeel is dat je via FB geen lijst hoeft bij te houden maar aan de andere kant weet je dit ook van tevoren als je het topic aanmaakt.
Toen werd er ook wel degelijk gekeken naar de lijst met aanmeldingen op het forum.

Ik ben van mening dat de MFMM bij motorforum hoort en dat het jammer is om te zien dat er wel een topic wordt aangemaakt maar dan maar heel summier wordt bijgehouden, simpelweg omdat het via FB automatisch gaat.

Dit is verder niks tegen jou persoonlijk hoor, maar alleen mijn mening over hoe ik erover denk ;)
Ik ben aan een kant met je eens...
Daarom ben ik er nog en is er een topic voor aangemaakt.
Aan de andere kant, je kan social-media niet uitsluiten tegenwoordig
 
Ik ben aan een kant met je eens...
Daarom ben ik er nog en is er een topic voor aangemaakt.
Aan de andere kant, je kan social-media niet uitsluiten tegenwoordig

Snap ik ook wel ;)

Maar een mfmm organiseren zónder hier op het forum een topic te openen kan echt niet hoor!! B| O-)
 
Uiteraard kan dat niet, het blijft de Motor-Forum Mega Meeting :)

Zoveel werk is het bijhouden van die lijst niet. En anders moeten we maar eens kijken of we iets simpels kunnen bouwen zodat die lijst automatisch kan worden bijgehouden. Want dat is het enige voordeel van FB t.o.v. MF wat dat betreft: dat het makkelijker is om de lijst bij te houden.
 
Ik snap alleen niet waarom er dan hier de moeite niet wordt genomen om de lijst bij te werken? Dan had je er net zo goed een FB megameeting van kunnen maken...
Dat dacht ik dus in eerste instantie ook..

..maar als je dan dit leest..
Omdat helaas(?) social media toch steeds sterker wordt dan fora. Er zijn hier hooguit 50...60 aanmeldingen. Via Facebook 450 zonder welke werk dan ook! Lijst bijhouden is leuk maar heel eerlijk gezegd kijkt er niemand naar!
Zaterdagmiddag wordt het de hele lijst bijgewerkt en aangevuld met alle fb namen
Vind ik het zo gek nog niet.
 
Is er al een groot scherm geregeld om met ze alle de moto GP te kunnen kijken? :9~ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan