MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Dat dacht ik dus in eerste instantie ook..

..maar als je dan dit leest..Vind ik het zo gek nog niet.


Dat klopt, maar het hoort er wel bij als je een topic opent vindt ik..

Ik had eerder al een keer het idee gehad om het topic voor de MFMM te openen alleen toen was het er nog een beetje vroeg voor, toen ik later keek was het topic er alweer dus helaas...
 
Ik kan niet. Ben aan het werk.....

En daar baal ik van! Had graag effe brommers komen kieken!

Ik heb storingsdienst B| morgen maar even kijken of ik een collega kan strikken die het even een paar uurtjes voor me over wil nemen...
 
Blijf denk ik maar thuis...
full
 
Hopen op droog weer... tot nu toe SLECHT

Zelf lekker thuis blijven JP :P
 
Laatst bewerkt:
Zou graag willen komen mits het weer goed is en m'n versnellingsbak weer in elkaar zit maar hoe zit het daar met de agenten? M'n demper heeft namelijk geen e-keur en heb geen zin om net als Isdatzo mijn motor enkele weken kwijt te zijn (zelfde regio namelijk)....
 
Uiteraard kan dat niet, het blijft de Motor-Forum Mega Meeting :)

Zoveel werk is het bijhouden van die lijst niet. En anders moeten we maar eens kijken of we iets simpels kunnen bouwen zodat die lijst automatisch kan worden bijgehouden. Want dat is het enige voordeel van FB t.o.v. MF wat dat betreft: dat het makkelijker is om de lijst bij te houden.
Precies!
Ik hou het liever ook hier maar ik zag bijvoorbeeld een jaar terug toen ik voor het eerste ook op FB een evenement van maakte dat er opeens een hoop mensen mij gingen PM'en met "wat is motor-forum?" ...
en door fb waren zij ook op de MFMM

Dan ja, dat noem in een succes...
Maar om een eerlijk te zijn, wij hadden "vroeguh" hier 4/500 aanmeldingen
Nu zijn ze 50/60 en komt niet omdat het niet bijgehouden wordt i.m.o.
 
Hmm, heb de avond/nacht ervoor een feestje. Ben dan goed lam. Als ik kan lopen kom ik wel even langs. Ovb dus voor mij :)
 
Afhankelijk van het weer kom ik ook even langs.

Op dit moment zijn de vooruitzichten niet zo goed maar dat kan met de dag veranderen :)
 
Ik had me aangemeld onder voor behoud van goed weer. Maar zoals het lijkt is het rotweer. Ik meld me bij deze dus af. Ga thuis motogp kijken met een biertje op de bank. Voor degene die wel gaan. Have fun!!
 
Precies!
Ik hou het liever ook hier maar ik zag bijvoorbeeld een jaar terug toen ik voor het eerste ook op FB een evenement van maakte dat er opeens een hoop mensen mij gingen PM'en met "wat is motor-forum?" ...
en door fb waren zij ook op de MFMM

Dan ja, dat noem in een succes...
Maar om een eerlijk te zijn, wij hadden "vroeguh" hier 4/500 aanmeldingen
Nu zijn ze 50/60 en komt niet omdat het niet bijgehouden wordt i.m.o.

Doe eens geen FB, moet je eens zien wat je dan hier hebt ;)
En wat heb je aan die mensen die door FB op de MFMM waren? Ze/we hebben er pas wat aan als ze op MF komen.
Maar goed, dat allemaal terzijde ik ben deze keer niet de TS en of ik aanwezig ben is ook de vraag, als ik kom met de KTM dan kan ik nog lekker spelen in de regen :P


Het bericht wat ik destijds kreeg was meer in de categorie "Wij hebben niet om jullie gevraagd, doe wat je niet laten kan" Ik vreet bij de Mac Veenendaal niets.
 
Laatst bewerkt:
En moet zo'n weersvoorspelling blijft deze jongen dus lekker thuis...
De tijd dat ik nat werd op een tweewieler ligt ver achter me...
 
Ik denk niet dat er morgen veel aanwezig zullen zijn helaas.
Het weer gooit aardig wat roet in het eten.

Wij (18 personen) komen dus ook niet omdat we geen zin hebben om in de regen te rijden en om daar in de regen te gaan staan.

Veel plezier voor degene die wel gaan morgen.
 
Ik zie het morgen wel. Het veranderd de hele week al met de dag van 80% kans op regen naar 20% kans op regen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan