MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

ik ga gewoon ochtends wakker worden.. weervoorspelling van 8 uur bekijken.. en dan zie ik wel of ik kom rijden in de stortbui of niet

het blijft nederland he... al het regen kan ook in het noordzee of ijsselmeer belanden XD
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij als het weer het gaat toelaten. Tot dusver ziet het er goed uit.
 
we wachten rustig af,regenpak doet ook wonderen....en bij regen spoelt mooi de (oude)olie van het blok af...
 
Precies!
Ik hou het liever ook hier maar ik zag bijvoorbeeld een jaar terug toen ik voor het eerste ook op FB een evenement van maakte dat er opeens een hoop mensen mij gingen PM'en met "wat is motor-forum?" ...
en door fb waren zij ook op de MFMM

Dan ja, dat noem in een succes...
Maar om een eerlijk te zijn, wij hadden "vroeguh" hier 4/500 aanmeldingen
Nu zijn ze 50/60 en komt niet omdat het niet bijgehouden wordt i.m.o.

Misschien dat ik de enige ben maar waar ik een aantal jaar geleden nog een wedstrijd ervan probeerde te maken om de eerste te zijn, heb ik de laatste keren inderdaad geen moeite meer gedaan om te zeggen dat ik kom. Beetje zinloos als er geen lijst is. Kreeg er eerst juist altijd meer zin in als ik een lijst met een paar honderd namen zag. Als ik er dan maar 20 zie is het ook maar "meh"
 
Is ook niet handig om de MegaPolitieMeet te organiseren op een dag dat de MotoGP op een normale tijd verreden wordt. Regen maakt me niet zoveel uit, kunnen mijn fiets en kleding wel tegen.

Locatie is tegenwoordig ook lastig te vinden zonder navigatie, voorheen ging je af op de rooksignalen en geur van brandend rubber :+
 
Laatst bewerkt:
Is ook niet handig om de MegaPolitieMeet te organiseren op een dag dat de MotoGP op een normale tijd verreden wordt. Regen maakt me niet zoveel uit, kunnen mijn fiets en kleding wel tegen.

Locatie is tegenwoordig ook lastig te vinden zonder navigatie, voorheen ging je af op de rooksignalen en geur van brandend rubber :+

Die goeie ouwe tijd bedoel je!






Goh wat klinkt dit raar als een broekie het zegt :X
 
Is ook niet handig om de MegaPolitieMeet te organiseren op een dag dat de MotoGP op een normale tijd verreden wordt. Regen maakt me niet zoveel uit, kunnen mijn fiets en kleding wel tegen.

Locatie is tegenwoordig ook lastig te vinden zonder navigatie, voorheen ging je af op de rooksignalen en geur van brandend rubber :+
Wij kunner hier op nemen.
Moet je ook eens proberen.
Is handig joh :P
 
Het gaat om de plek waar ze laseren, zo kansloos:p

Ik ga dr ook maar aantrappen.. 't is toch een hele 2 minuten rijden..
 
ik
m1cz4eca1wlb.jpg
 
Da's een foto van 3 jaar geleden, toen had ik die blauwe R6 nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan