MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Iemand een filmpje van de 2 motor agenten die op elkaar reden?

Zou best nog een keer willen lachen!
 
Wat plaatjes:

SAM_1206.jpg


SAM_1207.jpg


SAM_1208.jpg


SAM_1209.jpg


SAM_1210.jpg


SAM_1211.jpg


SAM_1212.jpg


SAM_1213.jpg


Die Rninety is mooi maar die cafe racer mag er ook zijn :} (nette BMW).
 
Ik heb me kapot gelachen.
De sukkels.
Echt veel ste veel politie.
Snap best als er een paar zijn om alles in goede banen te lijden.
Maar dit ging helemaal nergens over.
Met dit als resultaat _O-
 
Crimininaliteit is er niet meer he, dus dan ga je met zijn allen een dagje uit naar MFMM :P
 
Laatst bewerkt:
Was op de A12 door de file heen aan het slingeren, zit er ineens een skoda achter me met zwaailampen. Eerste wat ik dacht......kut niet weer. Gelukkig was het niet voor mij }) . Zat echt te wachten op het bordje "stop politie"
 
Laatst bewerkt:
Daar wil je toch ook helemaal niet wezen
Daar is het wat politie betreft helemaal kansloos.

Ach die agent die stond te laseren vind het zelf ook allemaal wel grappig. Als ze toch te hard reden werd je ff aan kant gehaald en kreeg je een 'tik op je vingers en mocht je gelijk weer door'.

En toch ging er niemand over de rechte weg aan de andere kant van de rotonde :P
 
De politie stond er zelfs met een lasergun op de rotonde en ze filmde iedereen met een kleine videocamera.

Een beetje alles in het gareel houden ben ik helemaal voor maar met zoveel machtsvertoon is gewoon overdreven. Een lasergun, kom op zeg ;(

Was op de A12 door de file heen aan het slingeren, zit er ineens een skoda achter me met zwaailampen. Eerste wat ik dacht......kut niet weer. Gelukkig was het niet voor mij }) . Zat echt te wachten op het bordje "stop politie"
Toen ik naar huis reed over de A12 kwamen er een stel politiemotoren over de vluchtstrook geknald met een paar dikke BMW's met "zwaailampen" in het voertuig. Kenteken KP-00-01, volgens mij iets van defensie ofzo.
 
Laatst bewerkt:
De politie stond er zelfs met een lasergun op de rotonde en ze filmde iedereen met een kleine videocamera.

Een beetje alles in het gareel houden ben ik helemaal voor maar met zoveel machtsvertoon is gewoon overdreven. Een lasergun, kom op zeg ;(

Ik hoorde een agente zeggen dat ze het allemaal wat tegen vond vallen. Ze had video beelden gezien dat het er allemaal veel heftiger aan toe ging.

Daar worden die beelden dus voor gebruikt.
 
De politie stond er zelfs met een lasergun op de rotonde en ze filmde iedereen met een kleine videocamera.

Een beetje alles in het gareel houden ben ik helemaal voor maar met zoveel machtsvertoon is gewoon overdreven. Een lasergun, kom op zeg ;(Toen ik naar huis reed over de A12 kwamen er een stel politiemotoren over de vluchtstrook geknald met een paar dikke BMW's met "zwaailampen" in het voertuig. Kenteken KP-00-01, volgens mij iets van defensie ofzo.

Kunnen ze op basis van filmpjes op social media je als nog een bekeuring geven. Want ff een plaatje van voor en achter en dan maar matchen. Overigens zo gaat het met voetbalsupporters ook.
 
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1296524/agenten-botsen-op-motormeeting-veenendaal.html

Het gebeurde recht voor m'n neus. Politie 1 remde en politie 2 reed zijn linker zijkoffer er af. Alles lag over straat. Maar ze reden snel door en gingen 200 meter verderop pas naar de schade kijken.

Er stond echt een grote club mensen te kijken. Iedereen begon te juichen en te joelen. Ik was zelf waarschijnlijk ook snel doorgereden :p
 
Het gebeurde recht voor m'n neus. Politie 1 remde en politie 2 reed zijn linker zijkoffer er af. Alles lag over straat. Maar ze reden snel door en gingen 200 meter verderop pas naar de schade kijken.

Er stond echt een grote club mensen te kijken. Iedereen begon te juichen en te joelen. Ik was zelf waarschijnlijk ook snel doorgereden :p
Het was eigenlijk de schuld van die agent op het verdrijving's vlak.
Wan die stapte uit.
En moest die motor remmen.
Maar ja wie achter op klapt is fout ;)
 
Zitten ze dan ook te zeiken over geluid enz.? Ben niet gegaan omdat de voorspellingen slecht waren maar gezien het feit dat ik met een extra korte motogp open demper zonder e-keur rijd had ik ook niet zo'n zin om de kat op het spek te binden...
 
Wat een helden zeg :( Ze moesten zich diep schamen om na een ongeval door te rijden en de rotzooi te laten liggen...stelletje eikels.
En dat zijn nou dienders die ons een prent geven ..... O-)
 
Het gebeurde recht voor m'n neus. Politie 1 remde en politie 2 reed zijn linker zijkoffer er af. Alles lag over straat. Maar ze reden snel door en gingen 200 meter verderop pas naar de schade kijken.

Er stond echt een grote club mensen te kijken. Iedereen begon te juichen en te joelen. Ik was zelf waarschijnlijk ook snel doorgereden :p

en niemand die filmt ?? })
 
Het was eigenlijk de schuld van die agent op het verdrijving's vlak.
Wan die stapte uit.
En moest die motor remmen.
Maar ja wie achter op klapt is fout ;)

Als iemand er een foto van gemaakt heeft, ben ik zeer geïnteresseerd. Ik werk voor RTV Utrecht. Daarom stond het zo snel op de site ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan