CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

Heb waarschijnlijk inderdaad het scheidingsmodel van de DCBS zou dus 42 tands achter moeten zijn, maar het is echt een model 96 en daar gaan de leveranciers allemaal op voor schut want dan is het 41 tands, ze zijn nu aan het uitzoeken hoe en wat met garantie etc.

Wordt vervolgd.
 
Vandaag maar de stap genomen om mijn zadel te voorzien van een nieuw stukje skaileer en was even lastig maar het is gelukt :Y
zadel-cbr.jpg
 
Nice job!!!
Als ik mijn zadel opstuur samen met een krat bier. Maak je mijn zadel dan ook zo :+
 
Thanks en nee dat heb ik niet gedaan GeoKIX. En alsje het gaat doen koop dan ook van de klemmen bij de action. Soort lijmklemmen/ tangen zeg maar. Wilde dat spul wel maar ze hadden dat spul toen niet meer. Oh wil je wel helpen hoor Erik heb alleen geen skai meer hihi kost 27 de meter geloof ik
 

van groen naar.......

full


inmiddels ook weer Honda stikkers op de tank geplakt. De beschermers van de valbeugeltjes zijn nu ook goudkleurig maar die hangen nog te drogen en de onderkuip krijgt ook nog een gouden kleurtje. Maar dat doe ik pas als de nieuwe uitlaatbochten binnen zijn. Dan moet de kuip er toch weer af. Tot slot komen er nog wat cbr 1000 f en CBR stikkers op en dan is ie weer klaar.
Technisch zit er een nieuwe voorband en remblokken op.
 
Laatst bewerkt:
Netjes! Plastidip?

Van dichtbij is het niet zo netjes hoor. Spuitwerk is wel goed maar de ondergrond niet heel goed voorbereid. (lui!)Je ziet de kwaststreken van dat geschilderde groen nog wel een beetje zitten.

En nee, geen plastidip. Spuitbussen matzwart van de Action! Niet de beste kwaliteit en niet heel makkelijk om goed te spuiten maar dit is mijn budget-bike die ook de pekel-winter door moet. Technisch wordt ie wel vertroeteld want hij moet elke dag aantreden. Maar optisch moet het allemaal zo min mogelijk kosten.
 
Laatst bewerkt:
iedereen deze al gezien:
Te koop: Honda CBR 1000 1996

iedeaal voor onderdelen. Als iemand van hier hem koopt wil ik de dempers wel overnemen en de uitlaatschildjes want die mis ik nog. Ik heb helaas geen plaats voor de hele motor anders had ik hem zo opgehaald. Mocht je ooit een schuivertje maken heb je alles reserve voor 3 knaken en een rol drop.
 
Laatst bewerkt:
Heb m ook gezien. Geen geld. Wat heb je over voor een set dempers? Heb de mijne nog liggen. Hoef geen hoofdprijs. Pm maar even. Dempers hebben een paar poortkrasjes maar geen diepe wonden. Spuitbeurtje misschien als t irriteert
 
Ik heb deze avond weer een CBR1000F gekocht. Miste de mijne toch iets te veel.
Het is een blauw rode uit 93 (nieuw model) in serieus goede staat. Heb er nog geen kras op kunnen vinden.
 
Weer effe een update, betreffende kettingwielen.

Alles is uitgezocht, ook door leverancier van de kettingset en er zit een fout bij Honda, het schijnt dat er halverwege 1996 nog DD's zijn verkocht met een 95 achterbrug, deze is iets korter en daardoor komt ook het problemen met het achtertandwiel( 41 tands), inmiddels nieuwe 42 tands ontvangen en ga deze dit weekend monteren.
Natuurlijk wel al andere zaken aangepakt, maar dan merk je toch wel dat de fiets op leeftijd is, handvatten vervangen gaat ook niet vanzelf, heb ik daar ineens een compleet stuurgewicht inde handen (kapot), moeten ook vervangen worden, zijn helaas alleen te bestellen bij CMSNL.

Rijden zit er dus nog niet in, helaas.
 
Ik heb deze avond weer een CBR1000F gekocht. Miste de mijne toch iets te veel.
Het is een blauw rode uit 93 (nieuw model) in serieus goede staat. Heb er nog geen kras op kunnen vinden.



Hoi Dylan. Fijn dat je weer een DD hebt. Kom zal hem binnenkort wel een keer zien op De Brand denk ik.

*O* *O*
 
Sinds gisteren mn km teller stuk
Heeft er iemand tips hoe je kan controleren of de kabel ,t meenemertje in t wiel of de klok is
De dagteller km teller en snelheid meter doen t niet
Mijn verdachte zijn de kabel of t meenemertje
Hoe check ik dat
Alvast bedankt grt marco
 
Losmaken bij je cockpit en aan het voorwiel draaien. Als die draait weet je dat het niet aan de kabel ligt. Als die niet draait haal je de kabel eruit en als door nergens is gebroken dan is het de meenemer
 
Volgens mij zit hij bij alle CBR1000F's op het voorste tandwiel, dus je voorwiel draaien heeft niet veel zin ;) Achterwiel dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan