Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het aantal reacties zegt genoeg hè....
Ben zelf weer uit die whatsapp-groep gestapt; teveel praten, te weinig rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bestaat deze groep voornamelijk op Whatsapp. En daar ben ik uitgestapt omdat het nauwelijks over motoren/motorrijden ging.
Pegaso 650, dat is toch die 1 cilinder met 5 kleppen? Foto?
 
Volgens mij bestaat deze groep voornamelijk op Whatsapp. En daar ben ik uitgestapt omdat het nauwelijks over motoren/motorrijden ging.
Pegaso 650, dat is toch die 1 cilinder met 5 kleppen? Foto?

Viel mij ook al op dat het hier dood is. Jaren geleden was het een levendig topic.
 
Wellicht dat er weer een levendig topic van kunnen maken? :+

Waar komen jullie vandaan? Ik heb zelf altijd in Oosterhout gewoond maar woon nu sinds een jaar of 2 in Zevenbergen. :9
 
Oh nice heb hiervoor altijd een R6 gehad! Mooie machines zijn het haha

Hey Risl!

Leuk om je te horen! Wat voor motor rij jij? :]
Ik heb een Buell XB12S en een Virago 750 bobber waar ik nog mee bezig bent. Dat project kent wat tegenvallers.
Hier een foto van beiden:
2017-08-01 Yamaha Virago 750 cn#4X7-221795 bj1983 (2).jpg
 
Zag dit topic weer even boven komen, lang geleden dat ik hier wat gepost heb :X

Gave motoren RISL, ben zelf bezig met een Virago Caferacer (XV920) in het pitoreske Raamsdonksveer*O*
 
Bedankt DRD, ik werk in R'veer, wellicht kom ik je daar eens tegen.
Heb je foto's van jouw Virago?
 
Leuk topic! Heb zelf momenteel nog geen motor, maar wel net mijn rijbewijs. Iemand misschien tips voor een betaalbare motorstalling in de omgeving Oosterhout?
 
Bedankt DRD, ik werk in R'veer, wellicht kom ik je daar eens tegen.
Heb je foto's van jouw Virago?

Als je in Rveer werkt dan denk ik op het industrie terrein? daar grenst onze woonwijk aan dus kansen zijn groot dat je me al een keer gezien hebt dan haha!

De Virago is voorzien van een 750 tank omdat de 920 zo'n rare hoek er in heeft zitten, is niet bevordelijk voor het lijnenspel.
Er zit al een voorvork van een Zx7R in, hier een custom balhoofdpen voor laten draaien.

Momenteel ben ik bezig met kijken hoe het subframe het mooiste uitkomt, met een beetje hulp van de bijenkorf doos heb ik onderstaande hoe bepaald.

2exarso.jpg
 
Als je in Rveer werkt dan denk ik op het industrie terrein? daar grenst onze woonwijk aan dus kansen zijn groot dat je me al een keer gezien hebt dan haha!

De Virago is voorzien van een 750 tank omdat de 920 zo'n rare hoek er in heeft zitten, is niet bevordelijk voor het lijnenspel.
Er zit al een voorvork van een Zx7R in, hier een custom balhoofdpen voor laten draaien.

Momenteel ben ik bezig met kijken hoe het subframe het mooiste uitkomt, met een beetje hulp van de bijenkorf doos heb ik onderstaande hoe bepaald.

2exarso.jpg
Inderdaad op het industrieterrein en ik rijd vaak langs de woonwijk door het dorp terug op de motor.
In mijn '83 Virago zit een GSX-R voorvork, een Maxim tank en verder allemaal zelfgemaakte delen en leuk zadeltje. Zal later wel meer foto's posten. Wanneer wil je jouw Virago rijdend hebben?
 
Als je door die woonwijk rijd zie je meestal aan je rechter hand een vrij opzichtige baby blauwe auto op de oprit staan :9 dat is waar ook mijn virago woont.

Ik wilde um aanvankelijk komend seizoen rijdend hebben, maar mijn ouders hebben een andere woning gekocht en ik sta nog zo'n 100.000 klus uren in de min bij ze. Dus ik weet niet of ik dit seizoen ga redden, maar in principe zou ik um technisch af kunnen maken en het optische voor volgend jaar bewaren.

Jouwe is helemaal up and running zo te zien ?
 
Ziet er goed uit heren!
Ben altijd wel jaloers op mensen die zo handig zijn haha, ikzelf heb namelijk echt 2 linker handen. :Y
Moet voor een lampje vervangen nog naar de dealer.. (bij wijze van haha 8)7)
 
kwestie van doen, ik heb ook eens een RSV1000R moeten verkopen omdat ik er gewoon niet meer uit kwam.

Wat ik tegenwoordig doe:
1. youtube afzoeken naar tuturials
2. op forums zoeken naar handleidingen/ervaringen
3. tijdens demontage veel fotos maken
4. onderdelen nummeren of in bepaalde bakjes doen, en als het kan bouten terugdraaien in het frame nadat je een onderdeel hebt verwijderd.

Zijn wat handvaten die het mij makkelijker maken.

Laatst waren de schakelkabels van mijn auto gebroken, dus kon um niet meer van de oprit afrijden, hij stond immers in zun 3 met neus naar de garage. op een trailer slepen is niet mogelijk ivm geen sleepmogelijkheid aan de auto. Dus enige oplossing was om het zelf op de oprit te doen.

Nog nooit aan die auto gesleuteld en dus alle info gaan zoeken die ik mogelijkerwijs kon vinden. Maar na een paar dagen hannesen, vloeken en toewensing van allerhande ziekten geadresseert aan de auto, het toch voor elkaar gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan