The Riding Game MF Style [Deel-14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Hier zat vroeger het bedrijf Photovoltech. Kort voor ze failliet gingen hebben ze zelf nog een gigantische verzameling zonnepanelen aan hun bedrijf geplaatst.
Je ziet twee gebouwen in een hoek van 90° staan, en daartussen dat groot gebogen complex. Dat zijn allemaal zonnepanelen.
Maar jammer genoeg zijn ze niet herkenbaar als zijnde zonnepanelen op de foto -O-

Edit: foto van kort voor de sluiting (heb er zelf ook nog 14 maand gewerkt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding]
Hier zat vroeger het bedrijf Photovoltech. Kort voor ze failliet gingen hebben ze zelf nog een gigantische verzameling zonnepanelen aan hun bedrijf geplaatst.
Je ziet twee gebouwen in een hoek van 90° staan, en daartussen dat groot gebogen complex. Dat zijn allemaal zonnepanelen.
Maar jammer genoeg zijn ze niet herkenbaar als zijnde zonnepanelen op de foto -O-

Edit: foto van kort voor de sluiting (heb er zelf ook nog 14 maand gewerkt)

Niet herkenbaar op de foto, maar wel vindbaar op google en dus goed *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik had een klein vraagje.

Ik ben vergeten om bij de KNMV door te geven dat ik morgen 21-03-15 een nieuwe motor ga kopen ipv. mijn huidige, iemand enige tips of wat dan ook hoe ik dit nou het beste aan kan pakken.. ?
 
Ik had een klein vraagje.

Ik ben vergeten om bij de KNMV door te geven dat ik morgen 21-03-15 een nieuwe motor ga kopen ipv. mijn huidige, iemand enige tips of wat dan ook hoe ik dit nou het beste aan kan pakken.. ?

Zijn ze niet bereikbaar op zaterdag ?

Wat voor motor ga je ophalen?
 
Gaat via London zag ik. Zou ze gewoon bellen. Krijg je de Alarm lijn. Je zit alleen met de goedkeuring. Maar mogelijk zeggen ze dit weekend alleen wa en dan volgende week mogelijk all risk?
 
Gaat via London zag ik. Zou ze gewoon bellen. Krijg je de Alarm lijn. Je zit alleen met de goedkeuring. Maar mogelijk zeggen ze dit weekend alleen wa en dan volgende week mogelijk all risk?


Ik probeer nu voor de gein te bellen en ze zeggen dat alle hulpverleners in gesprek zijn. :Z

wel een gezellig liedje. :$
 
Laatst bewerkt:
Heb net contact gehad.

Wat een gedoe zeg alles via polis map en weet ik veel wat. :N
Waar is de tijd gebleven van makkelijk telefonisch dingen veranderen. -O-
 
Niet herkenbaar op de foto, maar wel vindbaar op google en dus goed *O*
Echt waar? :o

Was niet meteen bedoeld als het behalen van een puntje, maar als jij deze foto er wel voor goedkeurt ... :P

[me=DKP]probeert nu een nieuwe opdracht te verzinnen ... [/me]

ok ... nieuwe opdracht:

Je motor bij een Ford garage
geen tweedehandsgarage dus, maar een handelaar van nieuwe Fords, bijkomende verkoop van tweedehandse auto's mag hij ook wel hebben.
 
zitten vaak op industrieterreinen langs de snelweg etc. ik weet er in ieder geval 1 in houten, nieuwegein, amsterdam eindhoven, hoogeveen en bij emmeloord.
Misschien is het googlen op waardetransport locaties makkelijker. dat het een depot betreft is opd e foto's wel zichtbaar :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan