Motorrijles: Kletsen over lessen #11, 'Zomer komt er aan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal, ook ik ben een lessende mf-er en na een tijdje meegelezen te hebben zal ik mij ook maar eens voorstellen middels het lijstje.

Rijbewijs categorie: A2
Eerste rijles: begin december 2014
Theorie: 9 maart 2015 (Gehaald)
AVB: 31 maart 2015
AVD: onbekend
Rijschool: Motorrijschool Johan Peters, Doetinchem
Lesmotor: Yamaha XJ6

Ook ik lees graag mee.

Groet, Milou

Welkom :W

Zelf inmiddels bijna 4 maanden mijn rijbewijs maar ik lees nog lekker mee.

Zaterdag lekker 120km door Zuid-Limburg getokkeld, ook nog een stukje offroad geprobeerd maar dat ga ik pas weer overdoen als ik intermediate banden heb. (Vering is prima, wel lekker glijden met m'n bt45's :+ )
 
Hoi allemaal, ook ik ben een lessende mf-er en na een tijdje meegelezen te hebben zal ik mij ook maar eens voorstellen middels het lijstje.

Rijbewijs categorie: A2
Eerste rijles: begin december 2014
Theorie: 9 maart 2015 (Gehaald)
AVB: 31 maart 2015
AVD: onbekend
Rijschool: Motorrijschool Johan Peters, Doetinchem
Lesmotor: Yamaha XJ6

Ook ik lees graag mee.

Groet, Milou

Kan jij ook voorspellen of ik slaag? Dan hoef ik me niet zo druk te maken. Of heb je gewoon heel veel zelfvertrouwen. ;) Grappig.
 
Ik heb gisteren een GS500H gekocht, dus de motivatie zit er flink in nu. Woensdag weer een lesje en over negen dagen theorie examen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Maar vanochtend had ik hoop dat de temp iets hoger was maar het was niet anders dan vorige week op zijn laagst 2! graden. Maar lekker knallen. Mooi plekje nu in de garage bij mijn bedrijf beneden gevonden mooi via de fietsen ingang naar binnen (die ook prima voor motoren werken) er zijn zelfs motor plaatsen (naast fietsen) maar zet hem liever naast een vrij stuk dat ook voor motoren lijkt te zijn. Liever niet in de buurt van fietsers. Er is zelfs een omkleed ruimte. Alleen dan met mijn spullen door het gebouw heen is wel minder dus moet nog even iets vinden dat wel lekker werkt. Het blijf super om met de motor naar het werkt te gaan.

Moet nog wel een hoop leren :) maar begin mijn motor goed te kennen en durf een hoop meer nu. Vrouw lief wil al even achter op dus gaan we misschien vanavond even proberen een klein stukje en morgen mag ze lekker eerste lesje dus ben benieuw ik hoop voor haar dat ze er lekker rap doorheen gaat maar dan komt natuurlijk het grote probleem schat leuk dat je elke dag de motor naar je werk gaat maar vandaag wil ik rijden dus neem de auto maar even :o Dus tijd voor groter huis waar 2 motoren kunnen staan de huidige garage pas het niet lekker of gewoon de fietsen er uit dan past het wel prima. Misschien nog wel een goed idee :)
 
Jaaaaaaaaaa. *O*
Net geslaagd voor AVD. Ik ben superblij.

Eindelijk geen CBR-gezeur meer.
Het ging nog bijna mis, in de 'papieren' (ipad) van de CBR meneer stond dat ik met een aangepaste motor moest afrijden. Dat is dus helemaal niet zo. Gelukkig wilde hij me toch laten afrijden. Ben benieuwd straks op het gemeentehuis... Wat voor rijbewijs ik krijg ook.
 
Jaaaaaaaaaa. *O*
Net geslaagd voor AVD. Ik ben superblij.

Eindelijk geen CBR-gezeur meer.
Het ging nog bijna mis, in de 'papieren' (ipad) van de CBR meneer stond dat ik met een aangepaste motor moest afrijden. Dat is dus helemaal niet zo. Gelukkig wilde hij me toch laten afrijden. Ben benieuwd straks op het gemeentehuis... Wat voor rijbewijs ik krijg ook.

Haha, misschien hadden ze een motor-tandem voor je in gedachten :+

Maar gefeliciteerd *O*
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaaa. *O*
Net geslaagd voor AVD. Ik ben superblij.

Eindelijk geen CBR-gezeur meer.
Het ging nog bijna mis, in de 'papieren' (ipad) van de CBR meneer stond dat ik met een aangepaste motor moest afrijden. Dat is dus helemaal niet zo. Gelukkig wilde hij me toch laten afrijden. Ben benieuwd straks op het gemeentehuis... Wat voor rijbewijs ik krijg ook.

Wow super !!!!!!! goed gedaan!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} en respect dat het je allemaal gelukt is met alle hobbels op de weg nu lekker rijden op jouw manier. :]
 
Jaaaaaaaaaa. *O*
Net geslaagd voor AVD. Ik ben superblij.

Eindelijk geen CBR-gezeur meer.
Het ging nog bijna mis, in de 'papieren' (ipad) van de CBR meneer stond dat ik met een aangepaste motor moest afrijden. Dat is dus helemaal niet zo. Gelukkig wilde hij me toch laten afrijden. Ben benieuwd straks op het gemeentehuis... Wat voor rijbewijs ik krijg ook.
Nice, gefeliciteerd! *O*
 
Ik ben nog steeds zo blij! *O*
Ook zo gehecht aan de rijschool en zo niet gehecht aan mijn rijbewijs zonder A'tje dat ik dat exemplaar bij de rijschool heb laten liggen en weer terug moest. _O-

Tijmen22, ik had gezonde zenuwen, minder dan ik had verwacht. Even in het begin van de rit mezelf moeten dwingen rustig te blijven, maar daarna ging het prima.
Na het paniekmomentje van die aangepaste motor was ik allang blij dat die hobbel genomen was. Toen kenteken lezen, gelukkig ook goed (speciaal daarvoor nieuwe lenzen gehaald, liep een halfje op achter qua sterkte ;)). Vraagje over de banden gekregen en toen rijden.
Het was een mooi ritje, tractor ingehaald, gas erop gegooid op de momenten dat het kon en goed gelet op afstand houden. Ik was niet gelijk overtuigd dat ik geslaagd was toen we weer terug kwamen, maar had ook niet het idee dat ik heel beroerd had gereden. Gelukkig geslaagd. En mijn medekandidaat ook, dat is dan wel zo fijn.

Nu wil ik ook in de startpost. :+
 
Laatst bewerkt:
zo voor mij is nu ook alles ingepland de 26e starten en dan ongeveer 3 weken later klaar als ik alles in 1x haal dus we gaan er voor.

Rijbewijs categorie: A
Eerste rijles: 26-03-2015
Theorie: 17-02-2015 gehaald
AVB: 08-04-2015
AVD: 16-04-2015
Rijschool: P&M schipper, wognum NH
Lesmotor: Yamaha MT-07
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaaa. *O*
Net geslaagd voor AVD. Ik ben superblij.

Gefeliciteerd, veel plezier op de weg gewenst!

Voor dit nieuwe topic nog even mijn lijstje:

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 14 februari 2015
Theorie: 4 maart 2015 (geslaagd)
AVB: 25 februari 2015 (geslaagd)
AVD: 6 mei 2015 (in april te starten met de AVD lessen, nog veel geduld hebben dus :X )
Rijschool: Alphen ad Rijn
Lesmotor: een zwarte Honda 500cc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan