Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx :)


Zuipen doet ie aardig, doet de sp ook, dacht dat past wel bij elkaar :P :$ Maar ik rijd maar iets van 5000km per jaar met het koekblik. Valt wel mee dus, rijd ik liever wat comfortabeler. Heb nu nog een Skoda Fabia en met die achterstevoren kinderzitjes kan ik mijn stoel niet volledig naar achteren doen, zit aardig opgevouwen achter het stuur. Met die zooi die we mee moeten nemen iedere keer, is het ook proppen geblazen :/ Dat is dan ook even over...

Dacht wel dat het een 4x4 is Aaron :Y
 
Laatst bewerkt:
Thanx :)


Zuipen doet ie aardig, doet de sp ook, dacht dat past wel bij elkaar :P :$ Maar ik rijd maar iets van 5000km per jaar met het koekblik. Valt wel mee dus, rijd ik liever wat comfortabeler. Heb nu nog een Skoda Fabia en met die achterstevoren kinderzitjes kan ik mijn stoel niet volledig naar achteren doen, zit aardig opgevouwen achter het stuur. Met die zooi die we mee moeten nemen iedere keer, is het ook proppen geblazen :/ Dat is dan ook even over...

Dacht wel dat het een 4x4 is Aaron :Y
netjes ouwe, 4x4 is toegestaan :}
 
En toch rijd je er met veel plezier mee, eerste tankje van dit jaar van de sp is alweer leeggereden :] *O*
 
Laatst bewerkt:
ik stuurde hem/haar en mail of er toevallig en rear hugger te koop was.
kreeg terug
(heb ik niet)
lekker kortaf
 
ik had destijds ook zo een pookje besteld....was dus verkeerde en te lang

het makkelijke ervan is:
terugschakelen doe je niet in een bocht...maar ervoor
opschakelen doe je wel in een bocht...en als je plat ligt gaat dat niet bij normaal schakelen.
je krijgt dan ook meer rust in je motor.

op circuit is de ramshoek een mooi voorbeeld en dubbel gauge op spa.....op een oor leggen en toch kunnen schakelen!

gaaf!! nou heb jij ook al wat uurtjes op het circuit doorgebracht dus begrijp je keus
 
net antwoordt gehad...

gehele uitlaat systeem...200 euro.
frame is zonder papieren.....

geen geld voor de uitlaat...maar toch, het lijkt er ook op dat hij een verhoogde subframe heeft?...



en nog even wat anders....... de haporta VTR-SP1 bakker , die hier eerder in de topics omschreven staat is te koop....
wat een mooi kwijl ding is dat !!!
bakkerframe...oranje....4000 ekkies.
als je iets speciaals en mooi en goed sturend wil hebben?...dan is dat hem !
als ik het geld had.....kocht ik hem meteen.
 
net antwoordt gehad...

gehele uitlaat systeem...200 euro.
frame is zonder papieren.....

geen geld voor de uitlaat...maar toch, het lijkt er ook op dat hij een verhoogde subframe heeft?...



en nog even wat anders....... de haporta VTR-SP1 bakker , die hier eerder in de topics omschreven staat is te koop....
wat een mooi kwijl ding is dat !!!
bakkerframe...oranje....4000 ekkies.
als je iets speciaals en mooi en goed sturend wil hebben?...dan is dat hem !
als ik het geld had.....kocht ik hem meteen.

Ah, jij bent dus diegene die er ook op had gereageerd :p
 
Ik heb gemerkt dat de accu snel leeg is, bij mij 1 keer herstarten en gaat niet meer rond. Ik heb het vermoeden dat de accu zijn beste tijd heeft gehad? Iemand ervaring met een normaal functionerende accu?
Ik heb gelijk maar een Lithium Ion accu besteld met bijbehorende lader, eens kijken of het dan allemaal wat soepeler gaat.
 
accu even laten testen?...kost meestal niets.

normale accu doet wel meer dan alleen maar een start....
als je veel korte rondjes rijd met licht aan krijgt hij wel op zijn donder...maar met een goede accu moet dit ook geen probleem zijn.

mocht hij bij testen toch goed zijn...even je massa kabel(s) nakijken...daar wil het wel eens misgaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan