Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sneedee en Master_M: fotootje van de stickers :9 Zijn OEM-formaat RVT 1000 R.

full
 
Vandaag heerlijk op de sp naar het werk gegaan. Kom ik daar aan, krijg ik te horen dat een zeer gewaardeerd collega uit mijn team vanmorgen is overleden (na een ziektebed van 3 mnd) '( Was de rest van de dag flink ruk. Zijn met z'n allen wat eerder naar huis gegaan, heb op de terugweg maar ff wat extra km's gemaakt om mijn gedachte wat te laten gaan.

Kom ik bij m'n sp, heb ik mijn sleutels heel de dag er in laten zitten. Tis dat het een "afgesloten" terrein is, maar toch :o :X |(
Sterkte Bassie, gelukkie met je sleutel...Lekker hè, weer op je Speetje...
 
Duderino's! TOCH maar even hier vragen ;)..

Vanmiddag lekker ritje gemaakt, ook nog stukkie gereden met MC SP1 :D. Onderweg begint m'n linkerspiegel te kutten, kan 1KM rijden en dan kan ik alweer naar de weg kijken.. t rubbertje is lam dus moet even nieuwe spiegel regelen.

Een losse linker-spiegel zou kunnen (omdat de rechter nog prima is), kost me €25,- bij Motoport. OF ik koop andere meer 'modern-look' spiegels. Ik vind carbon(look) ook wel nice. Met knippers erin weet ik niet zeker of ik dat wil. Moet ook andere knippers voor op m'n kuip voor, de huidige flikkeren er bijna af -_-... Hier zou ik graag van die kleine diamantjes met led-lampjes erin willen hebben :)

Show me your magic! :D
 
Vandaag heb ik mijn dempers een bestudeerd, daar werd ik nie vrolijk van. Ik dacht al wat zit dit raar.

full


In plaats van veren een bout er dwars doorheen😳

Vandaar de speling. Nu maar een goede lasser zoeken en dit normaal laten fixen.

full



Hoeveel speling hebben jullie op jullie dempers zitten, ik kan hem aardig heen en weer bewegen
 
Bassie kan je ook voor mij die zekers maken?
Erg mooi btw
Vtr eats duc for breakfast hahahaha
 
Thanks dude your the best
En kwa kleur kies jik maar
Wat het beste bij me motor past,,
 
Vandaag heb ik mijn dempers een bestudeerd, daar werd ik nie vrolijk van. Ik dacht al wat zit dit raar.

[afbeelding]

In plaats van veren een bout er dwars doorheen😳

Vandaar de speling. Nu maar een goede lasser zoeken en dit normaal laten fixen.

[afbeelding]


Hoeveel speling hebben jullie op jullie dempers zitten, ik kan hem aardig heen en weer bewegen
Dat is best apart ja. Die ringetjes aan de flensen, daar horen normaal die veren in gehaakt. Je zou ook van die haken op je bochten kunnen laten lassen, kan je weer gewoon veertjes fixen en gebruiken :Y
 

Me on milco's repsol bike

Rijk just arrived
(Silver surfer) *O*
 
Laatst bewerkt:
Kleiner kan hoor, geen probleem. Origineel zijn ze ondernabij iets van 16 cm x 3 cm ofzo. Wat voor formaat had je in gedachten?
Nou ik wil hem achter de sp1 zetten,,
Daarom dacht ik aan witte nrs
Maar zijn ze doorzictig,, als het op zwart komt dat de kleuren minder zichtigbaar zijn?
Of er boven maar wel op het zwart kontje,,
Of heb jij en betere idee bassie? Jongens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan