Honda VTR SP 1 & 2 Topic Deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het laatst gedaan. Al was die niet erg vies. toch merkbaar in het rijden.
 
ik had destijds ook zo een pookje besteld....was dus verkeerde en te lang

het makkelijke ervan is:
terugschakelen doe je niet in een bocht...maar ervoor
opschakelen doe je wel in een bocht...en als je plat ligt gaat dat niet bij normaal schakelen.
je krijgt dan ook meer rust in je motor.

op circuit is de ramshoek een mooi voorbeeld en dubbel gauge op spa.....op een oor leggen en toch kunnen schakelen!
 
Dan vraag ik met toch af of je een maatje groter moet. Dat had ik nl ook met 1 van mijn eerste handschoenen. Voor even gaat het dan wel, maar als je een lange rit hebt, dan gaat het na verloop van tijd toch knellen, vooral bij het begin van de vingers....

Edit: Het moet wel comfortabel zitten en niet (te) strak ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan vraag ik met toch af of je een maatje groter moet. Dat had ik nl ook met 1 van mijn eerste handschoenen. Voor even gaat het dan wel, maar als je een lange rit hebt, dan gaat het na verloop van tijd toch knellen, vooral bij het begin van de vingers....

Edit: Het moet wel comfortabel zitten en niet (te) strak ;)
het geheel zit heerlijk.
puur de carbon knokkels voel ik, vingers zitten goed (jack ook peter)lol
zal gewoon moeten testen als ik me bike heb.
oh btw, voelt strak als ik en vuist maak, met de gas handel ertussen maak je geen vuist.
denk dat het de juiste keuze was.
but wil shall see, tot die tijd ook dragen net als me pak;-)
 
Dat sommige mensen het toch in der kop kunnen krijgen om zoiets van een VTR te bouwen |( |( |(

Eeuwig zonde geeft um dan weg aan iemand die zo'n bike wel waardeert
 
Volgende week weer een tripje Tilburg om m'n "nieuwe" koekblik op te halen. Heb vandaag een hele mooie deal kunnen sluiten, me is heppie *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan