Duin & bollenstreek 34: "Let the sun shine! "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhm nee nog niet moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen, demper moet er af om bij het schroefje te kunnen ( moet uitgeboord worden ) maar ben niet zo technisch wat mn ogen zien slopen mn handen dus heb t nog niet aangedurfd. :+

Bij mijn akra zit er aan de onderkant van het carbonne uiteinde een rubberen dopje. Waar onder een gat zit met een imbus. Zodat ik de db killer los kan halen. Zit dat bij jou niet het zelfde?
 
Welkom patrick! Ik zag je gister al :W

Zondag bedoel je?? :Y

Ik heb ook een rubber dopje aan de linker zijde van de demper. Er is om wat voor reden dan ook ( zal wel met regeltjes te maken hebben en om je te ontmoedigen ) zo'n schroefje geplaatst wat is dicht gegoten. Geen inbuss dus of schroevendraaier. Moet echt geboord worden om er uit te komen :r

ter verduidelijking https://www.youtube.com/watch?v=PJyXCDVkm1c
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jeroen,

Veel plezier met de motor!

Van de week de mijne maar eens gaan wassen, is alweer bijna een jaar geleden :')
:W
 
Welkom Jeroen. (en Patrick ;) )

Patrick, hier zitten ook lui met een 1290. Informeer hier eens over de db-killer.

De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Dank ;) Ga wel even rondneuzen.... Denk dat t op zich niet zo moeilijk is die schroef te verwijderen, is voor mij meer dat die demper er af moet. Nou ja dat lukt wel waarschijnlijk maar hij moet er ook weer op de juiste manier op. In zulke situaties heb ik nog al eens gefaald :P
 
Laatst bewerkt:
Dank ;) Ga wel even rondneuzen.... Denk dat t op zich niet zo moeilijk is die schroef te verwijderen, is voor mij meer dat die demper er af moet. Nou ja dat lukt wel waarschijnlijk maar hij moet er ook weer op de juiste manier op. In zulke situaties heb ik nog al eens gefaald :P
Het is een vrij simpel klusje hoor Patrick, lukt je vast wel :Y
 


wow... maar die motor, die auto... zonde !


Had vanmorgen ook mazzel op de A13. reed op me gemakkie op de linkerbaan, 3 auto's voor me remt er 1. Dus ik draaide me gas al wat dicht.. de auto daarachter sliep dus, en de auto voor mij ook. Auto 2 word wakker, gooit alle ankers uit, raakte de voorste net niet door zijn uitwijk naar links, auto voor mij ook alles ankers uit. Ik uiteindelijk ook omdat ik nergens heen kon. Ik sta bijna stil, zie ik in me spiegel zo'n amerikaanse huge camper op me af denderen met volle gang -O- in een split second dacht ik: Oh hell no mij raak je niet! dus reed tussen de rail en me voorganger door waardoor zijn spiegel omklapte. Denk je, mooi de bumper van de auto voor mij eraf door de camper.
En daar had ik tussen moeten zitten.... B| :X
 
wow... maar die motor, die auto... zonde !


Had vanmorgen ook mazzel op de A13. reed op me gemakkie op de linkerbaan, 3 auto's voor me remt er 1. Dus ik draaide me gas al wat dicht.. de auto daarachter sliep dus, en de auto voor mij ook. Auto 2 word wakker, gooit alle ankers uit, raakte de voorste net niet door zijn uitwijk naar links, auto voor mij ook alles ankers uit. Ik uiteindelijk ook omdat ik nergens heen kon. Ik sta bijna stil, zie ik in me spiegel zo'n amerikaanse huge camper op me af denderen met volle gang -O- in een split second dacht ik: Oh hell no mij raak je niet! dus reed tussen de rail en me voorganger door waardoor zijn spiegel omklapte. Denk je, mooi de bumper van de auto voor mij eraf door de camper.
En daar had ik tussen moeten zitten.... B| :X

Dan ben je blij dat je je spiegels nog even controleerde.. :o
 
Brrr...had ook anders kunnen aflopen. Altijd scherp zijn op verkeer achter je.
Ik hou altijd mijn spiegels in de gaten als ik als laatste sta te wachten bij een stoplicht.
Ook hou ik ruimte voor me vrij om uit te kunnen wijken indien nodig.
 
wow... maar die motor, die auto... zonde !


Had vanmorgen ook mazzel op de A13. reed op me gemakkie op de linkerbaan, 3 auto's voor me remt er 1. Dus ik draaide me gas al wat dicht.. de auto daarachter sliep dus, en de auto voor mij ook. Auto 2 word wakker, gooit alle ankers uit, raakte de voorste net niet door zijn uitwijk naar links, auto voor mij ook alles ankers uit. Ik uiteindelijk ook omdat ik nergens heen kon. Ik sta bijna stil, zie ik in me spiegel zo'n amerikaanse huge camper op me af denderen met volle gang -O- in een split second dacht ik: Oh hell no mij raak je niet! dus reed tussen de rail en me voorganger door waardoor zijn spiegel omklapte. Denk je, mooi de bumper van de auto voor mij eraf door de camper.
En daar had ik tussen moeten zitten.... B| :X

Damn, lucky bastard..

Mogge :Z too damn early.
 
Mogguh :W
wow... maar die motor, die auto... zonde !


Had vanmorgen ook mazzel op de A13. reed op me gemakkie op de linkerbaan, 3 auto's voor me remt er 1. Dus ik draaide me gas al wat dicht.. de auto daarachter sliep dus, en de auto voor mij ook. Auto 2 word wakker, gooit alle ankers uit, raakte de voorste net niet door zijn uitwijk naar links, auto voor mij ook alles ankers uit. Ik uiteindelijk ook omdat ik nergens heen kon. Ik sta bijna stil, zie ik in me spiegel zo'n amerikaanse huge camper op me af denderen met volle gang -O- in een split second dacht ik: Oh hell no mij raak je niet! dus reed tussen de rail en me voorganger door waardoor zijn spiegel omklapte. Denk je, mooi de bumper van de auto voor mij eraf door de camper.
En daar had ik tussen moeten zitten.... B| :X
Goed gereageerd *O*
Als je daar tussen had gezeten.... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan