Het grote suzuki V-strom topic deel 3

de nieuwe dl is gewoon in het geel te krijgen toch? de 1000 en ook de 650


Sorry, het nieuwe model inderdaad. Maar ik bedoelde eigenlijk op het moment dat ik de L2 kocht. Zou ik nu in staat zijn om een nieuwe te kopen dan zou het dus de gele worden :9
 
Ik zou een gele motor willen, puur en alleen om elke keer als ik wegrij: "Gaan met die banaan" te mogen zeggen.
 
Absoluut, en ach... zolang niemand je frisgele motorfiets een idiote bijnaam geeft, hé... Dirk ... :+

Die bijnaam van mijn motor is mij neurotisch opgedrongen door Ten cats...welbekend uit het gs en rs forum...maar die naam in dankbaarheid aanvaard net zoals de avatar die ik van hem heb gekregen...........

Gaaaan met diebanaan.....en..halloooo jumbo heb ik al horen vallen...
Ik aanvaard ze met een grijns op mijn gezicht.

Voorlopig tik ik bijna de 2k kms aan naar volle tevredenheid.
 
Als het goed is is hij dit weekend klaar! :D

Nog heel even geduld dus. Ik ben wel erg enthousiast. :]

Mooi op tijd want volgende week wordt het weer warm !

Ik mocht gisteren mijn motor weer ophalen, hij is verlaagd ! Hij is 4 cm gezakt in totaal en het maakt echt een enorm verschil. Ik kan nu netjes afzetten en evenwicht houden. Wel zo handig als je plots moet stoppen.. :) Nu ga ik uitzoeken hoe ik een 12volt aansluiting op de motor krijg en welke telefoonhouder ik het beste kan aanschaffen. *D
 
Er hangt als 't goed is een accessoirestekker achter de radiator, kun je redelijk bij door de linker kap eraf te schroeven. Die is geschakeld, dus als je daar iets aan knoopt dan zit je goed. Heb ik zelf een sigarettenaanstekeraansluitding aan geknoopt. :)

Als jij handvatverwarming hebt dan kan het trouwens zijn dat die stekker al gebruikt is.
 
Laatst bewerkt:
Er hangt als 't goed is een accessoirestekker achter de radiator, kun je redelijk bij door de linker kap eraf te schroeven. Die is geschakeld, dus als je daar iets aan knoopt dan zit je goed. Heb ik zelf een sigarettenaanstekeraansluitding aan geknoopt. :)

Als jij handvatverwarming hebt dan kan het trouwens zijn dat die stekker al gebruikt is.

Ik heb idd handvatverwarming, maar er zijn vast meer mogelijkheden.
 
Verdomd, motor is klaar, stond ik bij de dealer, had ik er geen rekening mee gehouden dat ik maar tot 2500 euro kan pinnen...

Het rijden wordt nog even uitgesteld...
 
Nog maar 1 nachtje slapen! :P

Wel alvast een Tutoro kettingsmeerder besteld, geen zin in gedoe. Dit wordt mijn eerste kettinfiets, trouwens, in een lange lijn van cardan-motoren.
 
Wat een fantastisch ding! Zeker voor iemand die alleen maar eeh "vintage en retro motorfietsen" is gewend.

Dan zijn de remmen, vering en stabiliteit van zo'n strom toch wel heel erg lekker. Ook een groot voordeel, omdat ik nu rechter op zit heb ik geen last meer van mijn rechterschouder, zoals ik had op de GTR. (hij was misschien toch nét te groot)

HIAhvWM.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan