Het grote Honda X-11 topic deel 2

Premier

MF veteraan
10 aug 2009
1.354
0
Beekbergen
:]
Welkom in deeltje twee van deze geweldige motorfiets!
:]


Hier de link naar het vorige deel:
X11-lijst op het MF


Technische informatie vind je hier.


En hier onze Duitse vrienden/forum.


Voor de bezoekers van dit topic die meer willen weten over de Honda X11, hier een review!


Vaste leden:
bigscale62
DasDas
Koen-X
full

novascotia
IMAG02692_zps60988bf0.jpg

Premier 2.10 op Assen.
full

Retrocruiser
full

Sandah
full

Slobbie
full

Strikkie
full

X11esje
full


Wil jij ook met je X in de OP? Post een foto, dan zorg ik dat die er bij komt!

Als ik dingen vergeten ben die wel in de OP horen, post ze, dan zal ik zorgen dat ze er als nog in komen.

Heel veel plezier in het nieuwe topic, veel posten aub, liefst met Foto's! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hiep, hiep, hoera we hebben een 2e X11 topic.
Over het vorige is 11 jaar en 4 maanden gedaan om hem vol te krijgen.
Voor zover ik weet was dit het oudste nog echt lopende topic.

Zullen wij proberen deze in de helft van de tijd vol te maken?
 
Lijkt me een goed plan, bigscale!
Heb jij nog een foto van jouw X die ik in de OP kan zetten? Jij bent tenslotte het lid dat de afgelopen jaren het meest regelmatigst iets in dit topic poste, en van zo iemand zijn we allemaal benieuwd hoe die zijn fiets er bij heeft staan! slijmslijm ;)
Mischien heb je al wel eens een plaatje gepost, maar ik kon het zo snel niet terug vinden in het vorige topic.
 
Hiep, hiep, hoera we hebben een 2e X11 topic.
Over het vorige is 11 jaar en 4 maanden gedaan om hem vol te krijgen.
Voor zover ik weet was dit het oudste nog echt lopende topic.

Zullen wij proberen deze in de helft van de tijd vol te maken?
 
Euhmmm, nope, wij gaan niet naar Veenendaal. Veel te veel rechtdoor ;)


Oude veer

full



Nieuwe veer

full



Ben benieuwd, nog ff nieuwe slofjes er op van de week en dan eens gaan oefenen. Schijnt weer heel anders te rijden.
 
Hahaha, heb mn nieuwe sloffen nog niet. Dus eerst sloffen en poetsen en dan de testrun.
Maar het zitten alleen was al heel anders. k ben heel erg benieuwd!
 
Micheline Pilot Road 4 heb ik er nu voor het eerst onder liggen.
Geen idee hoe deze rijden. Veel van het Duitse X forum rijden met de MPR. Dus ik heb ze nu op aanbevelen.

Hiervoor altijd Bridgestone BT021-23 achter (wat hardere toerband) en BT014-16 voor (zachtere band voor extra grip in het bochtwerk)
 
Ik hoef niet te weten waar de rest van het forum mee rijdt.

Alleen de x rijders
Eigenlijk zou je niet moeten willen weten waar de rest van de X-11 rijders (of andere motorrijders) mee rijden. Hun ervaringen en wensen kunnen heel goed tegenovergesteld zijn van de jouwe.
Daar is dan ook het grote motorbandentopic voor, daar vertellen professionals en betere amateurs wat voor effect welke band geeft, wat je wel en wat je niet moet doen etc.
Ervaringen van consumenten zijn zo subjectief dat je er nauwelijks nuttige informatie uit kan halen. Immers, welke consument kan de ene nieuwe band nu vergelijken met de andere nieuwe band? Dat zijn er niet veel....
De meesten rijden eerst hun oude banden op voordat ze nieuwe banden kopen. en versleten banden rijden altijd veel slechter dan nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan