Honda CB1300 Superfour

Mijn oude brommer is verkocht bij Goedhart, schijnt een "oudere" man te zijn. Wie weet binnenkort hier....
 
Zo mannen. He he. Het autootje is weer helemaal 100%.
Vanochtend terug gebracht naar de garage en kosteloos zijn mijn remschijven en blokken vervangen.
Raammechanisme is vernieuwd en gelukkig is alles nu weer in orde.
Ben ik best wel even blij mee.

Dak van het huis is ook weer gerepareerd.
CV Ketel weer gerepareerd zat vol regenwater van het dak.
Pffff ben er even klaar mee nu werken tot 24.00 uur.

Mannen fijne avond hier schijnt eindelijk het zonnetje.
 
Zo mannen. He he. Het autootje is weer helemaal 100%.
Vanochtend terug gebracht naar de garage en kosteloos zijn mijn remschijven en blokken vervangen.
Raammechanisme is vernieuwd en gelukkig is alles nu weer in orde.
Ben ik best wel even blij mee.

Dak van het huis is ook weer gerepareerd.
CV Ketel weer gerepareerd zat vol regenwater van het dak.
Pffff ben er even klaar mee nu werken tot 24.00 uur.

Mannen fijne avond hier schijnt eindelijk het zonnetje.

Heb je wel ff beetje shit gehad in een paar dagen tijd hé :( .Gelukkig dat het weer opgelost is. ;)
 
Zo mannen. He he. Het autootje is weer helemaal 100%.
Vanochtend terug gebracht naar de garage en kosteloos zijn mijn remschijven en blokken vervangen.
Raammechanisme is vernieuwd en gelukkig is alles nu weer in orde.
Ben ik best wel even blij mee.

Dak van het huis is ook weer gerepareerd.
CV Ketel weer gerepareerd zat vol regenwater van het dak.
Pffff ben er even klaar mee nu werken tot 24.00 uur.

Mannen fijne avond hier schijnt eindelijk het zonnetje.

Gaat lekker daar....
 
Nou, voor mij mag het wel weer wat rustiger hiero.
Ik heb hier een schroefas van 35Ton half uit het schip maar kan niet door, want de kraan draait niet. Grmpff....
 
Hoi Maarten gewoon hier weer lekker mee kleppen zonder geouwehoer moet toch kunnen *D :]
Ik sluit me hier zeker bij aan...laten we niet vergeten dat Maarten de CB1000 en 1300 beter kent dan wij met z'n allen bij elkaar.
Ik ben hier op het forum gekomen om veel te leren van mijn heerlijke CB...nog sterker er kwam zelfs een tweede.
Het groepje is al zo klein, dus laten we zuinig zijn op alle info die gepost word..je hoeft heus elkaars vriendje niet te zijn, maar normen en respect zou voldoende moeten zijn..
Dusssss Maarten vriend..(van mij wel hoor) kom op met je posten.. :Y
 
Jongens ik denk dat we dit moeten laten rusten. Maarten heeft een ban gekregen ivm zijn post gedrag op MF.
We hebben nu een heerlijk lopend draadje. Houden zo
 
Jongens ik denk dat we dit moeten laten rusten. Maarten heeft een ban gekregen ivm zijn post gedrag op MF.
We hebben nu een heerlijk lopend draadje. Houden zo

Nou, ben ik het helemaal niet mee eens!

Die ban had jij en De Grote eigenlijk ook moeten krijgen. Drie lelijk doen tegen elkaar, alle drie een ban. Had wel zo eerlijk geweest.

Wat mij betreft is Maarten hier meer dan welkom. Jij trouwens ook. Misschien moet jij je wat minder druk maken over wat hier gepost wordt. Beetje dollen moet kunnen toch.
 
Nou, ben ik het helemaal niet mee eens!

Die ban had jij en De Grote eigenlijk ook moeten krijgen. Drie lelijk doen tegen elkaar, alle drie een ban. Had wel zo eerlijk geweest.

Wat mij betreft is Maarten hier meer dan welkom. Jij trouwens ook. Misschien moet jij je wat minder druk maken over wat hier gepost wordt. Beetje dollen moet kunnen toch.

Ik ga hier niet verder op in. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan