MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Ik woon tussen Gouda en Gouderak aan de ijssel 🎉 Is krimpenerwaard... Maar werk en leef in gouda 😂

Inmiddels rijd ik nu alleen nog maar circuit, komt binnen paar jaar wel weer straat motor bij... Daarom lees ik hier nog mee 😁
:W
Ik reed ook steeds minder op straat, maar nu voor woonwerk een nieuwe gekocht. Want als ik ergens een bloedhekel aan heb, dan is het wel OV, of met de auto in de file staan :N
Welkom, hier nog een Gouwenaar. *D
Als we zo doorgaan kunnen we het oude Gouda-topic wel weer openen. :P

Als ik jou was zou ik ver weg blijven van dat bollentopic, daar zit alleen maar tuig.
:W
Bollentopic heb ik weinig te zoeken natuurlijk. Al matcht het misschien wel aardig qua tuig-factor :+
Welkom! :W

Topic is indd een beetje doorgebloed. Ik ben een toekomstig Gouds meisje :+ als ik dat zo mag zeggen :P Ik rij nu al met enige regelmaat vanuit Gouda naar Zoetermeer. Zal mijn ogen dan open houden en misschien spot ik je een keer.

Afgelopen zaterdag heb ik mij heel goed vermaakt op het circuit van Lelystad. Voor iedereen aan te raden die eens wil proeven aan het circuit rijden (de echte Wannabee Rossi's zullen aan Lelystad waarschijnlijk (te) weinig lol beleven, maar voor mij is het heel veel fun *O* )
Thnx. Zal opletten voor dames op duc's (sowieso niet vervelend om naar uit te kijken meestal ;))
Lelystad is inderdaad leuk voor een eerste kennismaking :Y
Zelf inmiddels wat dagen op Spa Francorchamps gedaan ook (gaaf!!), en op Mettet (klein, intensief) :]
:W mede gouwenaar :+
Nauw erg actief is het hier ook niet meer hoor :o
Ik geloof dat de meeste hier in het bollen en duinstreekt topic zitten.en de rest via watsapp :P
Ja, Whatsapp is een beetje de dood in de pot voor het forum, dat merk ik ook in de Delft en Den Haag topics waar ik vandaan kom. Whatsapp is enorm handig (want snel & mobiel), maar je sluit eventuele nieuwelingen onbedoeld wel buiten ermee :/
Heb helaas pas over 3 weken tijd...
Maar prima, 26 Juni gaan we weer Ilmar z'n dijkenrit doen dan.
26 Juni, check, ik ga proberen erbij te zijn :Y
Gisteren nog een leuke ronde van 110 gedaan, met wat Hagenezen. Gouda, dan IJsseldijk af, Lekdijk op tot aan Utrecht en dan langs de Vlist nog een stukje weer terug naar Gouda. Je kan hier erg mooi rijden *D
 
Laatst bewerkt:
_O- nauw niet op een jawa :+ maar geen nood.als t goed is staat er dit weekend ook weer een(volgens jullie :9 ) echte motor. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan