MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Hey Dennis, welkom weer. Mooie fiets heb je weer. Maakt toch hopelijk wel iets minder herrie dan je Z toendertijd?
 
Thanks mannen! Ik heb de motor vanmorgen opgehaald en het is wel ff wennen zo een 2 cylinder. Een zenuwenlijer als je niet genoeg toeren maakt :Y

Met die Termignoni's is ie flink aanwezig, net ook ff getest zonder db killers en weet eigenlijk niet of ik me nu trots moet voelen of moet schamen onderweg })
 
Thanks mannen! Ik heb de motor vanmorgen opgehaald en het is wel ff wennen zo een 2 cylinder. Een zenuwenlijer als je niet genoeg toeren maakt :Y

Met die Termignoni's is ie flink aanwezig, net ook ff getest zonder db killers en weet eigenlijk niet of ik me nu trots moet voelen of moet schamen onderweg })
Netjes man
Toch wel snel binnen!
 
He gasten, wie o wie kent er lekkere stuurweggetjes in de omgeving van Rotterdam? Want ik weet simpelweg niet waar ik heen kan. Enige optie is de Lekdijk maar dat is een onafgebroken 30kmh zone met meer drempels dan bochten.

Waar kan ik het beste heen, al is het maar een rustige plek waar ik kneedowns ik kan kneedownen :]
 
Thanks mannen! Ik heb de motor vanmorgen opgehaald en het is wel ff wennen zo een 2 cylinder. Een zenuwenlijer als je niet genoeg toeren maakt :Y

Met die Termignoni's is ie flink aanwezig, net ook ff getest zonder db killers en weet eigenlijk niet of ik me nu trots moet voelen of moet schamen onderweg })
trots voelen 8-) *O* :+ :]
 
15 mei 2011 staat erbij :o:o:o
Ik heb nog foto's in het archief van 25kw.net meetings op een nog niet doorgetrokken N11 :X8-):9
 
Terug
Bovenaan Onderaan