Triumph Speed Triple topic deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gek he.. 3,5e graad volgens de boordcomputer vannochtend om 08:00. :')
Gisteravond de nieuwe accu geplaatst in de S3, toch maar gekozen voor de auto. Misschien na het werk vanavond nog een ritje maken :]

Gek? Nog niet :P Fris was het zeker. Heb de handvatverwarming maar weer aangedaan. O-)
 
Morgen eerste deftige rit met de speed, en andere motoren.
Kan ik eindelijk eens vergelijken en zien wat de speed in zijn mars heeft..... :]
 
Stonden weer genoeg motoren bij de baan!

IMG_0517_zps0mygx8cz.jpg

IMG_0496_zpsy7njy7pv.jpg

IMG_0495_zpsrq12berg.jpg
 
Vandaag een rit naar de Ardennen gedaan. Uiteindelijk zo'n 620 km gereden vandaag, bij vertrek vanmorgen nog wel redelijk fris maar uiteindelijk met een lekker zonnetje gereden.
 
Vandaag 1e nadeel van de luchthapper ontdekt , luchtfilter is na 10.000 KM al erg vies. |(

Heb 'm vervangen en dat voel je goed met gas geven. :Y

Heb mijn 1e filter pas na 24.000 Km vervangen een toen was het minder nodig dan nu.

Het is ook altijd wat toch? :+


Ik heb geen lucht happert maar kom met de mijne ook niet veel langer dan een jaar lang. Das ongeveer 12.000 kms. Als ik het dan uitklopt dan komen er wolken te voorschijn. Maar ja daar is het ook een filter voor.

Het beter reageren heb ik ook na een nieuw filter, maar dan moet ik hem eerst aan de laptop hangen en de adaptation wissen. De mijne leert alleen maar onzin bij. Moet niet denken maar doen })


Zalig weertje gisterenavond met een Repsol achter me aan...

Zo dat ging lekkel :P


Ik dacht voor oude mannen op BMW's O-)



_O- _O- :Y


Stonden weer genoeg motoren bij de baan!

Mooi, maar heb je je spiegels weer water gegeven, dat ze weer erect staan :? :?


Gezien volgens mij..Netjes aan het slot en met een andere dempert?
l

Klopt, hing een 748 aan de andere kant van de ketting.

das een goede diefstal bescherming _O- _O-


:W
 
gister van genk uit dagje dusseldorf gedaan ! mennn wat een hoog kwijl gehalte daar zeg ! wat daar allemaal rond rijd is echt abnormaal ! Lambo's,Ferrari's.Porsche's en erg vette los geslagen motoren die de sportwagens uitdagen door in de rev limiters te jagen...
 
Ik moet eerlijk zeggen dat die Königsallee een beetje kansloos is. Maarja, alles om gezien te worden door het plebs die foto's van je auto gaan maken om je dan beter te voelen hè :')
Niet dat ik iets tegen mooie auto's heb hoor, meer tegen sjappies die er zo mee te koop lopen :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan