Triumph Speed Triple topic deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja die fotograaf sjonnies vond ik behoorlijk irritant !
bij mij had er ook 1 het slimme idee om me de weg te blocken omdat er een martini racing ktm Xbow voor me stond loopt
nu nog mank omdat zn enkel onder mn voorwiel terecht kwam

O-)
 
ja die fotograaf sjonnies vond ik behoorlijk irritant !
bij mij had er ook 1 het slimme idee om me de weg te blocken omdat er een martini racing ktm Xbow voor me stond loopt
nu nog mank omdat zn enkel onder mn voorwiel terecht kwam

O-)
Hahaha _O-
Net goed :P


Om 21:00u live MotoGP op Eurosport *O*
 
Laatst bewerkt:
FlowDesign zegt eerlijk...:

Ik moet eerlijk zeggen dat die Königsallee een beetje kansloos is.

Maa rja, alles om gezien te worden door het plebs die foto's van je auto gaan maken om je dan beter te voelen hè :')

Niet dat ik iets tegen mooie auto's heb hoor, meer tegen sjappies die er zo mee te koop lopen :')
...ah..., daar moet ik dus naar toe met m'n smurfblauwe Seat... :+
...klik...
 
Toevallig vandaag ook in Düsseldorf geweest. :Y
Ritje met de plaatselijke MC met als pauzeplaats Classic Remise.
Classic Remise Düsseldorf - nederlandse samenvatting
Leuk om eens rond te kijken maar wel een erg veel Porsches. Had iets meer exoten verwacht.
Desalniettemin erg leuk geweest en lekker gereden. :]

Een tijd geleden hier geplaatst dat mijn motor af en toe spontaan hoog in de toeren ging lopen. als je de motor uitzetten en weer opnieuw startte deed ie het weer normaal.
Uiteindelijk toch maar naar de garage gebracht om eens na te laten kijken.
Er werd een foutmelding gevonden dit niet terug te herleiden was. Deze gereset en daarna is het electronische circuit nagekeken. Bleek dat er een stekker die achter de dynamo zat wat verbrand was. Hoe het gebeurd is...???? :?
Deze is nu vervangen en de motor heeft vandaag normaal gelopen, zelfs zuiniger.
Waarschijnlijk heeft deze stekker een storing in het electrische circuit veroorzaakt waardoor de ecu ontregeld raakte.

Net nog even 2 geweldige superbike-races gekeken. *O*
Hopen dat de MotoGP straks net zo spannend is...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heerlijk
full


gereden met Klus en DW..
 
Waarom werd dat ene meisje nou door alledrie volledig nat gespoten en die andere geen druppel? Vragen, vragen... :+
 
Denk je dat het weer een saaie gp wordt....
Laatste 10 ronden geweldig!
Wat een ontknoping. *O*
 
Laatst bewerkt:
Toevallig vandaag ook in Düsseldorf geweest. :Y
Ritje met de plaatselijke MC met als pauzeplaats Classic Remise.
Classic Remise Düsseldorf - nederlandse samenvatting
Leuk om eens rond te kijken maar wel een erg veel Porsches. Had iets meer exoten verwacht.
Desalniettemin erg leuk geweest en lekker gereden. :]

Een tijd geleden hier geplaatst dat mijn motor af en toe spontaan hoog in de toeren ging lopen. als je de motor uitzetten en weer opnieuw startte deed ie het weer normaal.
Uiteindelijk toch maar naar de garage gebracht om eens na te laten kijken.
Er werd een foutmelding gevonden dit niet terug te herleiden was. Deze gereset en daarna is het electronische circuit nagekeken. Bleek dat er een stekker die achter de dynamo zat wat verbrand was. Hoe het gebeurd is...???? :?
Deze is nu vervangen en de motor heeft vandaag normaal gelopen, zelfs zuiniger.
Waarschijnlijk heeft deze stekker een storing in het electrische circuit veroorzaakt waardoor de ecu ontregeld raakte.

Net nog even 2 geweldige superbike-races gekeken. *O*
Hopen dat de MotoGP straks net zo spannend is...


Verbrande stekkers :? :? = slecht contact :(



been there done that...

Kijk dan ook de stekkers na die die tussen de spanningsregelaar en dynamo (2x). Dat zijn stekkers waar veel stroom door gaat en gevoelig zijn voor versmelten....


:W
 
...heb ik nou iets gemist in die paar weken dat ik mijn T509 Speed niet meer heb..., of zijn de prijzen inderdaad zo als een raket omhoog gevlogen... :?

...want : klik !...






...of de man wil eigenlijk niet verkopen ; dat kan natuurlijk ook... :/
Uhhhh... lijkt me nogal overdreven die prijs.
ALS ik mijne 2008 model zou kunnen verkopen (met 23k op de teller) dan zou ik al genoegen nemen met €8.500. Maar voor dit model (wat ik persoonlijk niet zo mooi vind) zo'n prijs vragen, ik vind het gek.
 
...heb ik nou iets gemist in die paar weken dat ik mijn T509 Speed niet meer heb..., of zijn de prijzen inderdaad zo als een raket omhoog gevlogen... :?

...want : klik !...

...of de man wil eigenlijk niet verkopen ; dat kan natuurlijk ook... :/

Tering... Die is gek... 2.5K erbij en je hebt een nieuwe ( overjarig model wat bij goedhart staat )

Ik heb mn goodies die ik bij blom besteld had binnen... 8-)

Before :

Dr7LDvx.jpg


After:

QHkzsLQ.jpg


En de andere kant :
Before :

fc9dRRy.jpg


En after :

5y2QDzI.jpg
 
Laatst bewerkt:
...heb ik nou iets gemist in die paar weken dat ik mijn T509 Speed niet meer heb..., of zijn de prijzen inderdaad zo als een raket omhoog gevlogen... :?

...want : klik !...






...of de man wil eigenlijk niet verkopen ; dat kan natuurlijk ook... :/

Verkoper betreft een Belg..... en dan maar zeggen dat Nederlanders op de centen zijn. Ik mag hopen dat er een Nederlands kenteken op zit anders moet je hem ook nog invoeren.
Tja je kan en mag vragen wat je wil toch..... doe ik ook altijd bij sinterklaas.
 
Tering... Die is gek... 2.5K erbij en je hebt een nieuwe ( overjarig model wat bij goedhart staat )

Ik heb mn goodies die ik bij blom besteld had binnen... 8-)

Before :

[afbeelding]

After:

[afbeelding]

En de andere kant :
Before :

[afbeelding]

En after :

[afbeelding]

ziet er keurig uit :Y

Vandaag de motor mee naar het werk gehad (2km rijden :X ) zie ik bij het vastmaken van mijn remschijfslot dat er allemaal olie op mijn remschijf zit. Blijkt dat mijn rechtervoorvorkpoot als een malle aan het lekken is. Ook mijn voorband helemaal vet. Net maar extra voorzichtig de rechterbochten gepakt. gelukkig veel linkerbochten ;)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig vandaag ook in Düsseldorf geweest. :Y
Ritje met de plaatselijke MC met als pauzeplaats Classic Remise.
Classic Remise Düsseldorf - nederlandse samenvatting
Leuk om eens rond te kijken maar wel een erg veel Porsches. Had iets meer exoten verwacht.
Desalniettemin erg leuk geweest en lekker gereden. :]

Een tijd geleden hier geplaatst dat mijn motor af en toe spontaan hoog in de toeren ging lopen. als je de motor uitzetten en weer opnieuw startte deed ie het weer normaal.
Uiteindelijk toch maar naar de garage gebracht om eens na te laten kijken.
Er werd een foutmelding gevonden dit niet terug te herleiden was. Deze gereset en daarna is het electronische circuit nagekeken. Bleek dat er een stekker die achter de dynamo zat wat verbrand was. Hoe het gebeurd is...???? :?
Deze is nu vervangen en de motor heeft vandaag normaal gelopen, zelfs zuiniger.
Waarschijnlijk heeft deze stekker een storing in het electrische circuit veroorzaakt waardoor de ecu ontregeld raakte.

Net nog even 2 geweldige superbike-races gekeken. *O*
Hopen dat de MotoGP straks net zo spannend is...

Dat is mazzel hebben zeg, er had veel meer naar zijn gooitje kunnen gaan, enne zuiniger rijden :? Placebo effect? Of alleen een lange snelwegrit gemaakt, dan schieten de verbruikscijfers naar beneden.
 
...heb ik nou iets gemist in die paar weken dat ik mijn T509 Speed niet meer heb..., of zijn de prijzen inderdaad zo als een raket omhoog gevlogen... :?

...want : klik !...






...of de man wil eigenlijk niet verkopen ; dat kan natuurlijk ook... :/


Die vent is gek ....

Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk

|(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan