Triumph Speed Triple topic deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkt Triumph gaat een bobber versie van het nieuwe Bonneville maken..

11731769_1166163456742460_7577975314648791691_o.jpg



http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/july/triumph-bonneville-bobber-revealed/

I know, I know, it's not a Speed Triple, but at least it's a Triumph }) ;)
 
Laatst bewerkt:
vind hum ook gaaf! Zou er een kunnen kopen, dat idee heb ik niet bij een Hardly Ableson. Dan heb je alleen de looks. Wil je door een bocht dan moet je er echt zwenkwieletjes onder de footboards plaatsen ander gaat het nie goe nie nee. Ik ben geen voetpeg scrapert, maar heb ooit 100 m gereden op een HD van een bekende. Dat was 90 m recht uit en toen 10 m horror en mijn paraaf in de bocht gekrast.

Volgens mij stuurt die bobbert veel beter en stel je een thruxton voor :9~ :9~
 
Mensen die HD rijden houden helemaal niet van motorrijden. Die willen alleen maar gezien worden en kunnen zeggen dat ze een Harley rijden :') . Gelukkig beseffen steeds meer mensen dat nu elke badaap een Harley rijdt.
 
Mensen die HD rijden houden helemaal niet van motorrijden. Die willen alleen maar gezien worden en kunnen zeggen dat ze een Harley rijden :') . Gelukkig beseffen steeds meer mensen dat nu elke badaap een Harley rijdt.
zou mijn motor er zeker niet op inruilen, maar een HD V-Rod blijf ik een gaaf ding vinden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan