Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Mijn 06 mocht die er nog in staan.

Ik zal zien of ik ergens nog een fotootje van de 2000 + 2002 kan vinden.


Verwijderd... :+

Ja, die van mij mag er ook nog bij.

[afbeelding]

Extra's: Kleine kentekenhouder, andere knipperlichten, seatcover, donkere kuipruit, valdoppen, k&n luchtfilter, hyperpro progressieve veren in voorvork, hyperpro suurdemper, health tech gear indicator, stalen remleiding voor, Yoshimura uitlaatdemper

En binnenkort dus nog eazigrip op de tank.

Mooiere foto moet ik nog eens een keer maken.

Weet iemand ook waar de tankrubbers te koop zijn die ervoor zorgen dat je tank zowel links als rechts steunen op het frame? Bij aankoop had ik er maar 1 en zelfs die ben ik een keer kwijtgeraakt :/


Done... gok 04?

Misschien dat een sloperij die heeft liggen...?
of Ebay... :P
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand ook waar de tankrubbers te koop zijn die ervoor zorgen dat je tank zowel links als rechts steunen op het frame? Bij aankoop had ik er maar 1 en zelfs die ben ik een keer kwijtgeraakt
Gewoon bij de Kawa dealer.
Dingen als kuip en tank zijn niet meer te bestellen, maar voor de rest zal het je nog verbazen wat er aan klein materiaal gewoon nog te koop is van Kawa zelf.
 
Voor diegene die interesse hebben in zx6r 2009-2012 kappen: zie dit forum bij "onderdelen te koop".
link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/435328/zx6r-2009-2012-kappen-te-koop-1.html

nog even een fotootje van het spul:
10dxv7q.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, die van mij mag er ook nog bij.

[afbeelding]

Extra's: Kleine kentekenhouder, andere knipperlichten, seatcover, donkere kuipruit, valdoppen, k&n luchtfilter, hyperpro progressieve veren in voorvork, hyperpro suurdemper, health tech gear indicator, stalen remleiding voor, Yoshimura uitlaatdemper

En binnenkort dus nog eazigrip op de tank.

Mooiere foto moet ik nog eens een keer maken.

Weet iemand ook waar de tankrubbers te koop zijn die ervoor zorgen dat je tank zowel links als rechts steunen op het frame? Bij aankoop had ik er maar 1 en zelfs die ben ik een keer kwijtgeraakt :/

Bij de dealer. :t
 
Iemand een idee voor welk merk voorwiellagers ik het beste kan gaan?

Ik heb namelijk de keus uit Allballs of origineel...

Allballs zijn de helft goedkoper dan origineel. Maar zijn ze wel ok?
 
goede dag,

heb een zx6rr uit 2005 voor hbet circuit op het oog.
iemand tips waar ik extra op moet letten?
zwakke punten van dit model?

groeten Björn
 
Hallo,

Ik heb een vraag hoe lang zijn de originele Dogbones van een zx6r uit 2005
ik heb het idee dat mijn motor verlaagd is maar wil weten of dat zo is.
ik zag dat er 810 op de dogbone staat is dat orgineel of is dat al een langere zodat de zx6r verlaagd is.

dank voor jullie hulp.

Roy
 
Iemand interesse in originele remklauwen van een 2006 model inclusief remleidingen?
Of een gloednieuwe ABM kroonplaat met stuurhouders (superbike stuur ombouw)?

MF prijsjes ;)
 
Ik zoek een gear indicator voor een andere fiets, ik had zelf vroeger een Acumen op de 6 zitten, maar die worden helemaal niet meer verkocht?! Suggesties voor website's? Ik ben er toch helemaal uit tegenwoordig :') :')
 
Ik heb zelf een gipro Gear indicator van healthtech.

Dit weekend een netje gekocht voor klein beetje bagage en de tank grip van eazigrip is binnen.

5dmqtl.jpg



slh55x.jpg
 
Goedenavond allemaal,

Mijn eerste keer op het forum, dus bij deze aangenaam *D.
Ik heb meteen een vraag/voorstel voor alle zx6r liefhebbers.

Deze week heb ik een mooie uitlaat/slip-on, m4GP, aangeschaft (vanuit Amerika :) ) en gemonteerd en wat een mooie gp geluid zeg!!! Er is 1 maar, voor mij is de uitlaat echt te luid.

Ik heb de uitlaat/slip-on voor 400 (inclusief invoerkosten) aangeschaft. Is er wellicht iemand die de uitlaat van mij zou willen overnemen? Doe een mooi aanbod en we komen er wel uit.

Groetjes, Ur

full
 
Goedenavond allemaal,

Mijn eerste keer op het forum, dus bij deze aangenaam *D .
Ik heb meteen een vraag/voorstel voor alle zx6r liefhebbers.

Deze week heb ik een mooie uitlaat/slip-on, m4GP, aangeschaft (vanuit Amerika :) ) en gemonteerd en wat een mooie gp geluid zeg!!! Er is 1 maar, voor mij is de uitlaat echt te luid.

Ik heb de uitlaat/slip-on voor 400 (inclusief invoerkosten) aangeschaft. Is er wellicht iemand die de uitlaat van mij zou willen overnemen? Doe een mooi aanbod en we komen er wel uit.

Groetjes, Ur
full
 
Hehe @Rijstrakket,

Hartelijk dank. De fiets ben ik ook super tevreden over. Love the kawasaki's. Wat de uitlaat betreft, dat zou je inderdaad niet zeggen nee. Er zit een killer in, maar ik denk dat het echt personal taste is. De uitlaat heb ik aangeschaft puur uitgaande van filmpjes op YouTube. Voornamelijk Amerikaanse welke er allen uiteraard over te spreken zijn inclusief ikzelf. But still, for my taste to loud.
 
Ja, duh! Je hebt niet alleen de einddemper vervangen maar ook de midden demper die onder het blok zit.
Ja, dan wordt het wel luid.
Ik heb zelf de midden demper er nog onder dan klinkt het nog acceptabel luid.
 
Je rijdt nu zo’n beetje met open pijp van voor tot achter :+ ik weet niet wat je verwachting was, maar luid is een logisch gevolg.

Staat wel erg mooi onder de motor :)
 
De midden demper is er inderdaad, zoals je zei, onderuit. De cat zit er uiteraard nog wel gewoon, losstaand van de sound.

Mooi staat het inderdaad, echt een plaatje!
 
Die ziet er ook goed uit ! Ik denk dat ik zal uitwijken naar een akra. Vind er alleen niet zoveel speciaals aan. Je moet toch wat hè
 
Terug
Bovenaan Onderaan