Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe betaal je dit allemaal als je student bent, ik had niet veel toen ik op school zat.....was ik ook scholier en geen student
 
Een echt filter zit er niet in.Wel zo'n prop staalwol wat als grof filter dienst doet...
 
Hoe betaal je dit allemaal als je student bent, ik had niet veel toen ik op school zat.....was ik ook scholier en geen student

Ik had een vast contract in de supermarkt. Zat in de hoogste schaal en werkte op zondag van 8 tot 18u (9x25 euries (want 200% op zondag, 300% op feestdagen), reken maar uit) + nog de avonden die ik had. Tel daar enkele zaterdagen en extra avonden bij als ik inviel of extra kwam en ik had een behoorlijk goed loon voor een student. Thuis blijven wonen scheelt natuurlijk ook.

Helaas kwam toen de crisis en werd iedereen teruggezet naar MAX 8u per week, geen zondag meer en meer van dat soort ongein. Heb mn spullen gepakt en ben een half jaar naar het buitenland vertrokken (en ondertussen studeerde ik af).
 
Ben benieuwd of je nog plamuur tegen komt, het is sowieso mooi dat hij compleet is, makkelijk met wisselen, hoef je niet je pomp over te zetten....
Het zou een schadevrije tank moeten zijn, hij ziet er ook zo uit. Zou wel een verassing zijn, maar verwacht het niet... :)
 
Oké, duidelijk, is was met 19 uit huis, werkte extra bij op het land en bracht dan het meeste in het weekend naar de kroeg, was een mooie tijd, dat wel!
Heb ook pas laat mijn rijbewijs gehaald, daarvoor had ik er geen geld voor.
 
Laatst bewerkt:
Oké, duidelijk, is was met 19 uit huis, werkte extra bij op het land en bracht dan het meeste in het weekend naar de kroeg, was een mooie tijd, dat wel!
Heb ook pas laat mijn rijbewijs gehaald, daarvoor had ik er geen geld voor.

Klinkt bekend, ik werkte om de markt, zaterdagmorgen 3:30 beginnen tot 20:00 werken, eten douchen, 23.00 stappen tot 5:30.

Op zondag de hele dag in coma en weer een dag voor niks gewerkt haha
 
Goedendag heren en dames?

Heb een mooie VTR SP1 weten te kopen, alleen met wat schade.
Plan is hem weer helemaal netjes te maken, dan kan ik ook wat fatsoenlijke foto's posten.

Misschien dat jullie nog wel wat onderdelen kwijt willen die ik zoek:
Tellerunit
Luchtinlaat achter de topkuip
Koplampen

Hopelijk snel wat foto's te kunnen postten.

Greets

zoek en zij zult vinden:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...9_pyH8i6FSZUMmk1gJKqN9BthVYOXBaNFREzzWKYB9jqT
 
Bedankt voor de reacties.
Teller op MP had ik al gezien, vind €230 veel geld voor een beschadigde teller.
Bovenzijde teller is los te vervangen, maar kost ook iets van 100 euro.

Gr
 
Ok, zit er aan te denken dat als mijn bandjes op zijn, om zo'n type band er omheen te laten leggen. Aangezien ik niet zo'n Rossi ben, denk ik dat ik langer met zo'n bandje doe dan met een sportband. Had mijn conti sport attack ook in no time opgereden...
Heb lang met Pilot Road gereden. Super grip in droog/nat en lange levensduur. Enige Is het soepel studenten wat minder in. De banden zijn nogal rond ipv puntig. Als die eenmaal in de bocht zit heerlijk maar hem daar krijgen kost wat moeite.
 
Ok, vond het soepele sturen van de sp juist zo lekker na een zwaarder aanvoelende blade gewend te zijn. Maar even kijken dan, heb nog een seizoentje om me te oriënteren. Moet de racetecs eerst nog even oprijden :]

Denk dat ik morgen ook maar even een woon-werk ritje ga realiseren *D
 
thanks guys;-)
looking forward to meeting you guys.
some coffee and a chat.
gonna be nervous as hell i can asure you all.
 
Bedankt voor de reacties.
Teller op MP had ik al gezien, vind €230 veel geld voor een beschadigde teller.
Bovenzijde teller is los te vervangen, maar kost ook iets van 100 euro.

Gr

hola amigo.
heb je wel al wat foto van je bike hoe hij er nu bij staat?
is ook echt niet erg hoor.
wij zien graag jou project.
 
Klinkt bekend, ik werkte om de markt, zaterdagmorgen 3:30 beginnen tot 20:00 werken, eten douchen, 23.00 stappen tot 5:30.

Op zondag de hele dag in coma en weer een dag voor niks gewerkt haha

ik werk van 10-22 dus 12uur diensten al 3jaar lang.
de aankomende 2weken die ik vrij heb eind mei is de eerste in .. jaar
workacholic -O-
ben toe aan me time meer dan ik dacht.
can,t wait :]
 
Vandaag mn nieuwe gp tech handschoenen binnengekregen. Nais...

alpinestars_gp_tech_gloves_zoom.jpg


Ik heb nog de Revit SLR te koop. Goed handschoentje maar mij net te krap bij de handpalm. Handschoen slechts paar keer gedragen. Binnenzijde is zgan...

Bij interesse laat het me weten. Maak ik een speciaal SP-prijsje

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/27133128#27133128

Revit-SLR-Glove-B.jpg
 
Laatst bewerkt:
Komt ongeveer overeen met XXL van Alpinestars.

Prijsje van 60 eur voor mn SP vrinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan