Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand toevallig een foto van een SP1 of 2 met Hexagonale Akra's ?

gewoon even als een beeldvorming, vraag me af of dat een beetje staat vrij ronde motorfiets met hoekige uitlaten :P
 
Lijkt me prima niet? ;-)

full
 
ik werk van 10-22 dus 12uur diensten al 3jaar lang.
de aankomende 2weken die ik vrij heb eind mei is de eerste in .. jaar
workacholic -O-
ben toe aan me time meer dan ik dacht.
can,t wait :]

Daar staat hoop ik wel een rijkelijk salaris tegenover :? Dat was de reden dat ik t bleef doen vroeger haha
 
Komt ongeveer overeen met XXL van Alpinestars.

Prijsje van 60 eur voor mn SP vrinden...

Hmm wss te groot dan :(.. Ga je ook mee de 30ste deze maand? Zo ja, neem ze mee, pas ik ze, zitten ze goed dan koop ik ze! Als je ze tussentijds al kwijt kan moet je dat lekker doen hoor ;)
 
Hmm wss te groot dan :(.. Ga je ook mee de 30ste deze maand? Zo ja, neem ze mee, pas ik ze, zitten ze goed dan koop ik ze! Als je ze tussentijds al kwijt kan moet je dat lekker doen hoor ;)


30ste speel ik tenniscompetitie dus gaat niet lukken. Als je in de buurt bent van Breda laat het me weten...
 
Daar staat hoop ik wel een rijkelijk salaris tegenover :? Dat was de reden dat ik t bleef doen vroeger haha
helaas hebben ze een wortel voor me neus gehouden 3 jaar lang,
4weken geleden kreeg ik te horen tja helaas ga je geen salaris verhoging krijgen en geen bonus, -O- -O- -O- -O- -O-
en je moet gewoon blij zijn dat je een baan hebt.
ja die hakt erin:-(
zo swallow my pride and just carry on.
|( |( |(
 
but on the good side
its may!!!!!!!!! 4 weeks to go yippppppy
allmost have an sp1;-)
 
helaas hebben ze een wortel voor me neus gehouden 3 jaar lang,
4weken geleden kreeg ik te horen tja helaas ga je geen salaris verhoging krijgen en geen bonus, -O- -O- -O- -O- -O-
en je moet gewoon blij zijn dat je een baan hebt.
ja die hakt erin:-(
zo swallow my pride and just carry on.
|( |( |(

-O- That sucks monkey balls...

but on the good side
its may!!!!!!!!! 4 weeks to go yippppppy
allmost have an sp1;-)

*O* It's the final countdown! *D :]
 
Laatst bewerkt:
helaas hebben ze een wortel voor me neus gehouden 3 jaar lang,
4weken geleden kreeg ik te horen tja helaas ga je geen salaris verhoging krijgen en geen bonus, -O- -O- -O- -O- -O-
en je moet gewoon blij zijn dat je een baan hebt.
ja die hakt erin:-(
zo swallow my pride and just carry on.
|( |( |(

misschien moeten we de 30ste eerst even langs je baas gaan met ons sp clubje om verhaal te halen
hahahaha

that sucks mate !
maar aan de andere kant je hebt wel een sp aan kunnen schaffen dan kan niet iedereen zeggen (gelukkig maar)
 
misschien moeten we de 30ste eerst even langs je baas gaan met ons sp clubje om verhaal te halen
hahahaha

that sucks mate !
maar aan de andere kant je hebt wel een sp aan kunnen schaffen dan kan niet iedereen zeggen (gelukkig maar)

thanks mate.
your the best.
nou is het echt de dagen aftellen;-) *O*
 
Ok, vond het soepele sturen van de sp juist zo lekker na een zwaarder aanvoelende blade gewend te zijn. Maar even kijken dan, heb nog een seizoentje om me te oriënteren. Moet de racetecs eerst nog even oprijden :]

Denk dat ik morgen ook maar even een woon-werk ritje ga realiseren *D

Hoe is het sturen te vergelijken met een 600RR? Toen ik van mijn 750 srad overstapte naar mijn 600RR voelde de RR aan als een klein brommertje.. Ik vermoed dat het sturen met de sp niet zo soepel gaat. Vooral omdat de RR vrij vergevingsgezind is. En de sp juist niet, of zit ik mis? :P

Ik heb overigens nog geen proefrit gereden O-) Maar ik hoop dat dat geen 2 weken meer duurt..

@ Hawk, hoe komt het dat je zo lang moet wachten? Of heb ik ergens wat gemist? :z
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het sturen te vergelijken met een 600RR? Toen ik van mijn 750 srad overstapte naar mijn 600RR voelde de RR aan als een klein brommertje.. Ik vermoed dat het sturen met de sp niet zo soepel gaat. Vooral omdat de RR vrij vergevingsgezind is. En de sp juist niet, of zit ik mis? :P

Ik heb overigens nog geen proefrit gereden O-) Maar ik hoop dat dat geen 2 weken meer duurt..

@ Hawk, hoe komt het dat je zo lang moet wachten? Of heb ik ergens wat gemist? :z

well when you are grown up and live alone money don't grow from trees sadly:-(
and 3750 i can't find under my bed lol then u have to save up for a while.
i have rent,bills ect ect ect;
you get my point i think?
never the less its only 4 weeks to go now *O*
and when your boss don't give you the pay raise you needed or deserved pffff yeah sucks monkey balls |(
 
kan het niet geloven dat ik eind nov begon te sparen,,,, en ik ben er bijna!!!
 
well when you are grown up and live alone money don't grow from trees sadly:-(
and 3750 i can't find under my bed lol then u have to save up for a while.
i have rent,bills ect ect ect;
you get my point i think?
never the less its only 4 weeks to go now *O*
and when your boss don't give you the pay raise you needed or deserved pffff yeah sucks monkey balls |(

Aaah, I get it :)
Ik dacht dat het te maken had met verschepen/invoeren or whatsoever.

Je bent er bijna, je geniet er extra van als ie er eenmaal is *O*
 
Hoe is het sturen te vergelijken met een 600RR? Toen ik van mijn 750 srad overstapte naar mijn 600RR voelde de RR aan als een klein brommertje.. Ik vermoed dat het sturen met de sp niet zo soepel gaat. Vooral omdat de RR vrij vergevingsgezind is. En de sp juist niet, of zit ik mis? :P

Ik heb overigens nog geen proefrit gereden O-) Maar ik hoop dat dat geen 2 weken meer duurt..

@ Hawk, hoe komt het dat je zo lang moet wachten? Of heb ik ergens wat gemist? :z

Mits je de juiste banden (55 hoog) en vering hebt is een SP erg soepel te rijden. Heb jaren met verkeerde maat banden gereden, dus spreek uit ervaring :)
 
Hmm wss te groot dan :(.. Ga je ook mee de 30ste deze maand? Zo ja, neem ze mee, pas ik ze, zitten ze goed dan koop ik ze! Als je ze tussentijds al kwijt kan moet je dat lekker doen hoor ;)


30ste speel ik tenniscompetitie dus gaat niet lukken. Als je in de buurt bent van Breda laat het me weten...
 
Hoe is het sturen te vergelijken met een 600RR? Toen ik van mijn 750 srad overstapte naar mijn 600RR voelde de RR aan als een klein brommertje.. Ik vermoed dat het sturen met de sp niet zo soepel gaat. Vooral omdat de RR vrij vergevingsgezind is. En de sp juist niet, of zit ik mis? :P

Ik heb overigens nog geen proefrit gereden O-) Maar ik hoop dat dat geen 2 weken meer duurt..

@ Hawk, hoe komt het dat je zo lang moet wachten? Of heb ik ergens wat gemist? :z
Hoe het te vergelijken is met een 600rr weet ik niet. Ik had een ouder type blade en dat verschil merkte ik wel erg goed, blade voelde een stuk zwaarder aan tov de sp.
De vergevingsgezindheid van een 4cil merk je ook een stuk meer. Het is wel meer werken met een 2cil, je merkt het vooral met afremmen op de motor (gas dichtgooien) en het bokken bij lage toeren. Maar een andere vertanding scheelt al een hoop. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan