Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas hebben ze een wortel voor me neus gehouden 3 jaar lang,
4weken geleden kreeg ik te horen tja helaas ga je geen salaris verhoging krijgen en geen bonus, -O- -O- -O- -O- -O-
en je moet gewoon blij zijn dat je een baan hebt.
ja die hakt erin:-(
zo swallow my pride and just carry on.
|( |( |(


ik zou er klaar mee zijn en lekker wat anders gaan zoeken.
 
ik zou er klaar mee zijn en lekker wat anders gaan zoeken.
heb een vaste contract.
dat vindt ik erg belangrijk
een andere baan vinden is niet zo simple,
als ik zie hoe veel mensen überhaupt bij mij binnen komen met hun cv op zoek naar werk
is echt te ziek voor woorden.
 
heb een vaste contract.
dat vindt ik erg belangrijk
een andere baan vinden is niet zo simple,
als ik zie hoe veel mensen überhaupt bij mij binnen komen met hun cv op zoek naar werk
is echt te ziek voor woorden.

ik had , na faillissement, na 7 weken weer werk.
6 weken doorbetaald door het UWV[faillissementsuitkering] en 1 week WW.
ik ben 53, dus ik hield mijn hart al vast.

nou ben ik natuurlijk wel heel bijzonder, he. :+
 
Dat is ook niet gek, je rijd een sp he.... :P

Maar dan heb je geluk gehad, je mag deze tijd in je handjes klappen als je na een paar weken weer aan de bak kan.
 
Dat is ook niet gek, je rijd een sp he.... :P

Maar dan heb je geluk gehad, je mag deze tijd in je handjes klappen als je na een paar weken weer aan de bak kan.
En zeker als je op leeftijd bent, ik ben bijna 55 en heb net mijn proeftijd op nieuwe baan er op zitten. Gelukkig vinden ze me een aanwinst (maar ik ben ook heel bijzonder O-) ).
 
een goede vriend van mij zit al 2 jaar thuis op de bank op elke vacature waar hij op schrijft zijn er nog 100 gegadigden maar ja hij rijdt geen sp dus dan ben je niet zo bijzonder he

edit (tis maar goed dat hij dit forum niet kent)
 
een goede vriend van mij zit al 2 jaar thuis op de bank op elke vacature waar hij op schrijft zijn er nog 100 gegadigden maar ja hij rijdt geen sp dus dan ben je niet zo bijzonder he

edit (tis maar goed dat hij dit forum niet kent)
_O-

yuppie i.m special :] :] :]
 
ondertussen wat anders zoeken. ;)
en dan lekker plotseling je ontslag indienen.

ik ben ook op zoek maar helaas tot nu niks tegen gekomen.
zoals milco zei over zijn buddy, hell no dat ik zo wordt, komt en sp1 aan;-)
and i need my toys kachinggggg
 
een goede vriend van mij zit al 2 jaar thuis op de bank op elke vacature waar hij op schrijft zijn er nog 100 gegadigden maar ja hij rijdt geen sp dus dan ben je niet zo bijzonder he

edit (tis maar goed dat hij dit forum niet kent)
_O-



Maar ff serieus, dat is bizar hoor :o Na verloop van tijd nadat je de ene na de andere afwijzing krijgt, kan het me echt wel goed voorstellen dat je er goed gefrustreerd van raakt :/

Ik werk nu inmiddels 16 jaar voor dezelfde baas (overheid). Mooie bij ons is dat als je het zat bent in je huidige team, dat je nog eens kan switchen en zo toch weer andere werkzaamheden krijgt en dus niet echt uitgekeken raakt. Al zit ik nu bij het mooiste onderdeel van de dienst en hoop ik hier met mijn rollator weg te gaan... Naar de parkeerplaats, waar de dan de naar trike omgebouwde (anders flikker ik om :') ) sp op me staat te wachten :]
 
_O-



Maar ff serieus, dat is bizar hoor :o Na verloop van tijd nadat je de ene na de andere afwijzing krijgt, kan het me echt wel goed voorstellen dat je er goed gefrustreerd van raakt :/

Ik werk nu inmiddels 16 jaar voor dezelfde baas (overheid). Mooie bij ons is dat als je het zat bent in je huidige team, dat je nog eens kan switchen en zo toch weer andere werkzaamheden krijgt en dus niet echt uitgekeken raakt. Al zit ik nu bij het mooiste onderdeel van de dienst en hoop ik hier met mijn rollator weg te gaan... Naar de parkeerplaats, waar de dan de naar trike omgebouwde (anders flikker ik om :') ) sp op me staat te wachten :]

ik merk ook aan hem dat hij steeds gefrustreerder word en meer op de overheid begint af te geven in zijn ogen een grote leugen de op waard ze economie die ze verkondigen. Ik heb er gelukkig geen last van het bedrijf waar voor ik werk groeit al 15 jaar gestaag door en hoop dat het zo blijft des al niet temin vind ik het wel heel sneu voor hem.
 
ik trouwens wat led knippers gekocht voor aan de voorkant bleek dat die dingen veel te klein waren dus ik zoeken vond ik spacers op ebay he dacht ik iemand heeft er over nagedacht eehhhhhh fout de spacers zijn voor de achter knippers

iemand een idee de led knippers vallen volledig door de uitsparing in de topkuip
 
ik trouwens wat led knippers gekocht voor aan de voorkant bleek dat die dingen veel te klein waren dus ik zoeken vond ik spacers op ebay he dacht ik iemand heeft er over nagedacht eehhhhhh fout de spacers zijn voor de achter knippers

iemand een idee de led knippers vallen volledig door de uitsparing in de topkuip
Wat voor knippers heb je gekocht?
 
je kijkt wel een beetje vaag uit je ogen misschien moet je ,je bril ff opzetten of zit je zo,n documentaire uit de shop te kijken *O* :z :Y
Ik denk het 2e, lijkt wel of hij heel erg onder de indruk is van wat hij ziet.... _O-



Edit: Ze is nog druk op zoek naar de stickers, ze heeft ze nl alleen nog maar van andere modellen gevonden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan