Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee joh... Het eerste wat ik doe met een nieuwe motor is de achteras uitboren! :P
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook nog de pair mod uit voeren en hem dan laten afstellen is de mod eigenlijk veel werk qua tijd dan ?
 
ik ben wel benieuwd bij wie je bent geweest als ik zo de berichten lees is een goede dyno kenner zeldzaam

Was powerpoint in Tiel!

Als je doet wat PeeJay beschrijft twee minuten ;)
Heb het ook zo gedaan... Effect is hetzelfde.
Wil je het grondig doen dan alles eraf halen (scheelt weer beetje gewicht).

EDIT: lees nu dat je het over het PAIR systeem hebt (dacht flapper)... dan weet ik het niet
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Zag vanmiddag nog een dikke Repsol SP samen met een rode cbr 600 rr rijden in de Botlek. Milco, was jij dat toevallig? (Kon het niet zo goed zien)
 
Weet je zeker dat milco was?
Wij gingen rond 19:15 pas rijden hier uit haarlem
Veel wheelies yihaaa
 
Wasn't me... Gister wel ff met een maatje met een cbr over de lekdijk bij Schoonhoven gevlogen 8-)
full
 
nope it wasnt me chris ik heb er wel eens 1 gezien op mp maar die had een chinees setje en geen oranje velgen voor zover ik het weet ben ik de enige in nederland met de complete layout
Avond :W

Zag vanmiddag nog een dikke Repsol SP samen met een rode cbr 600 rr rijden in de Botlek. Milco, was jij dat toevallig? (Kon het niet zo goed zien)
 
Iemandt nog intresse in
Alpinestars sp1 2014model maat M
Zijn hagel nieuw
Nooit gebruikt
Zijn te krap voor mij helaas
90euro gekost
 
Ben op zoek naar een aftermarket schokdemper (achter dus) Liefste eentje die nog gereviseerd moet worden (ivm reshimmen en afveren op gewicht)

Voorkeur gaat uit naar Öhlins of WP.
 
Zijn die niet zo goed misschien, heb een achterschokbreker van een honda sp2 gebruikt voor mijn circuitmoto :?
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn oud ja, en origineel is de vering niet zo best in balans, zowel dempergewijs als veergewijs.
 
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan