MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg niet de nieuwste motoren mee hoor als leenfiets :+

Zijn dan ook geen echte merk dealers O-)
 
Zo na iets van 2 maanden gezeur staat de sauna nu in elkaar
Dus vanavond is even testen :9
Lekker vooruitzicht!!
Hopelijk valt ie niet uit elkaar als je er net inzit :X



Hoi allen :W
Weekend staat voor de deur, morgen volgens mij best mooi weer, gaat er nog iemand rijden??
 
Lekker vooruitzicht!!
Hopelijk valt ie niet uit elkaar als je er net inzit :X



Hoi allen :W
Weekend staat voor de deur, morgen volgens mij best mooi weer, gaat er nog iemand rijden??

Ik zie dat als ik wil rijden ik het morgen moet doen ja. :P Zondag is regendag.
 
Ik kom er net achter dat morgen de KNMV motor dag is in Lelystad...daarvoor heb ik me ingeschreven :$ dus ik ga daar maar eens een kijkje nemen.
Vooral het off road rijden lijkt me erg leuk, dus hoop dat ik dat kan meepakken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben fan van Kensi. *D

Haha.... leuk man.. ben helemaal geen televisiekijker maar dit is toch wel aardig.

Gewoon actie. :) Gave serie en dank je voor je compliment. :P
Kensi is ook wel eh.. ja... :9

Ik kan je ook The blacklist & Person of Interest aanraden.
 
Laatst bewerkt:
present :W

kleurenprobleem is opgelost, paniek om niks, volgende week ophalen *O* geen idee wat er nou mis is gegaan, stond er nog eentje in een hoek of verkeerde ordernr erop geplakt ofzo :?

Zo na iets van 2 maanden gezeur staat de sauna nu in elkaar
Dus vanavond is even testen :9

en, test geslaagd? luxe hoor, zo thuis :Y

morgen rijden zit er niet in denk ik :/
 
present :W

kleurenprobleem is opgelost, paniek om niks, volgende week ophalen *O* geen idee wat er nou mis is gegaan, stond er nog eentje in een hoek of verkeerde ordernr erop geplakt ofzo :?en, test geslaagd? luxe hoor, zo thuis :Y

morgen rijden zit er niet in denk ik :/


Ja heerlijk ontspannen en heet haha

Jammer dan gaat ik zelf even een blokje om
 
Sauna *O*

Stiekem had nieuwe motor zich verstopt, volgende week spelen *O*

Nocer die n bekend persoon blijkt :o *O*

Weekend *O*


Men week is weer voorbij gevlogen en volgende week zit tot woensdag op werk gebied al vol, dat is nieuw voor me :o Wel tof, maandag ook beoordelingsgesprek en kijken welk contract we er van gaan maken, spannend, proeftijd dan voorbij :$

Natte MFMM, ach als ik op tijd mn bed uit ben kom ik wel even aanwaaien, motor is toch smerig en zit met ductape aan elkaar op t moment, kan best _O-
 
huizwegbrand3kl.jpg

PR 1 WONINGBRAND (RIETENKAP) HUIZERWEG 55 A BLARICUM 141091 141102 142303 142331

Oefenavond liep iets anders.. nog geen 5 minuten onderweg, of we werden gealarmeerd voor een rietenkap brand. We waren snel weg en ter plaatse, echter niet voorkomen dat het dak eraf gebrand is..
hier zitten wij dus op het dak...
 
Holy f*ck, Jeroen! Nog iets kunnen redden?

Motor in de juiste kleur *O*
Volgende week ophalen *O*

Alex gespot ;)

Plex, fijne vakantie!

Nocer blij met z'n eigenste motor *O*

Sauna... jaloers :9

Erik, spannend! Ik duim voor je!! :Y

MFMM, :N Lekker uitslapen :Y
Slaap lekker voor nu allemaal :Z :j
 
zei je uitslapen? :9
Hebben op een gegeven moment zover mogelijk de inboedel op de begane grond grotendeels geprobeerd te redden... Grootste schade zit in het dak/ de kamers eronder. Begane grond heeft waterschade..
 
zei je uitslapen? :9
Hebben op een gegeven moment zover mogelijk de inboedel op de begane grond grotendeels geprobeerd te redden... Grootste schade zit in het dak/ de kamers eronder. Begane grond heeft waterschade..
Was beste fik zag het toen ik naar me huis reed voor de X ste keer vandaag

bijna alle spullen zijn om
morgenmiddag laatste verhuizen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan