MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp het niet helemaal, want bij BAM valt een gedeelte ook onder CAO Klein metaal (ander deel is CAO Bouw), maar die zijn ook allemaal vrij.

Dat kan, de baas kan ervoor kiezen om vrij te geven
of verplicht een vrije dag op laten nemen

En als de bouw het wel in hun cao heeft staan is dat denk ik de reden dat de rest ook vrij heeft
 
Ik mocht het van mn baas zelf kiezen, wilde de ochtend wel werken, maar er wilde geen patiënt... dan ben je ook snel klaar haha.

Btw FnS, ga je lekker met hardlopen? Ik loop ook tegenwoordig. Momenteel even niet zo ver als gewoonlijk, maar dat komt over een maandje wel weer...
 
Dat kan, de baas kan ervoor kiezen om vrij te geven
of verplicht een vrije dag op laten nemen

En als de bouw het wel in hun cao heeft staan is dat denk ik de reden dat de rest ook vrij heeft

Dat denk ik ook ;)

Sterker nog, vandaag was zelfs ook een verplichte vrije dag. Morgen wordt dus inderdaad betiteld als feestdag en dus ook vrij.
 
Tox, ik begrijp eindelijk wat dat stickertje was wat we zaterdag kregen... iets met een tijd van binnenkomst en foto enzo...
Nou, we waren mooi te laat geloof ik, zie nergens ook maar een bekende op de foto -O-
 
Noop. Gek genoeg vindt ik de Maniac's ook niet terug en die waren er betrekkelijk vroeg. :?
 
Mel, gefeliciteerd, fijne dag vandaag!
full
 
Noop. Gek genoeg vindt ik de Maniac's ook niet terug en die waren er betrekkelijk vroeg. :?


Bedoel je dat oranje dingetje...???

Dat nr stickertje was voor je motor....
Dat je niet per ongeluk de verkeerde zou meenemen.... (een 1200 of zo.. :) ).

Het 3e stickertje was voor mn helm....dat ik niet een veel mooiere ( gele fluor of zo *O* ) zou meekrijgen...
 
Thnx allemaal !! Nachtdienst gehad dus horizontaal nu.

Leo : na het lange klussen nu eindelijk geheel over. Top dat de eerste nacht goed bevallen is. Toch wel belangrijk qua toonzetting

Iedereen die vrij is enjoy deze bevrijdingsdag
 
Thnx allemaal !! Nachtdienst gehad dus horizontaal nu.

Leo : na het lange klussen nu eindelijk geheel over. Top dat de eerste nacht goed bevallen is. Toch wel belangrijk qua toonzetting

Iedereen die vrij is enjoy deze bevrijdingsdag
dank je, zonsverduistering gordijn is alleen nog niet geleverd dus nu even een oude opgehangen
 
Beide Bastards van harte met alweer een jaartje wijzer ouder. Hopelijk een komend succesvol, gezond en leuk jaar. :j
 
G'day all! :W Vandaag met de kids naar het Nationaal Militair Museum in Soesterberg geweest. Niet dat het druk was of zo.... Zo'n 40 minuten in de file gestaan op de toegangsweg....

@ Basterdsuikertje; gefeliciteerd en goeiemorgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan