MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
München was ook drijfnat. 5 uur lang nagenoeg nonstop regen happen met een potje zonder vizier. 8-)
Gangetje van zo'n 16 km per uur dus brilletje druppelvrij rijden was ook geen optie. Zelfs nog flinke stukken onverhard in het parcour.


Supergaaf!!! :P *O*
 
München was ook drijfnat. 5 uur lang nagenoeg nonstop regen happen met een potje zonder vizier. 8-)
Gangetje van zo'n 16 km per uur dus brilletje druppelvrij rijden was ook geen optie. Zelfs nog flinke stukken onverhard in het parcour.


Supergaaf!!! :P *O*

*O* *D *O*
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje aan de handige Harry's hier:
kan iemand mij helpen aan een 'online versie' van Avengers Age of Ultron, mét NL subs? O-)
Ik heb gezocht, maar kan niets vinden.

Reageren liefst per pb ;)



Achi, welkom terug! :W
 
Laatst bewerkt:
Goede middag,

Is al weer een hele lange tijd geleden helaas..... ;(

Te druk momenteel met het organiseren van een grote motor rit (ride4kika) en werken enz.

Maar denk kom toch maar weer is online.

Laatste nieuws van mijn kant.
Vorige week nieuwe motor gekocht! *D :]

Hoop dat ik nu meer tijd ga hebben om weer online te zijn en zeer snel weer mee kan rijden met een ritje!



11118265_10153838935555639_8842615927817758070_n.jpg
 
Goede middag,

Is al weer een hele lange tijd geleden helaas..... ;(

Te druk momenteel met het organiseren van een grote motor rit (ride4kika) en werken enz.

Maar denk kom toch maar weer is online.

Laatste nieuws van mijn kant.
Vorige week nieuwe motor gekocht! *D :]

Hoop dat ik nu meer tijd ga hebben om weer online te zijn en zeer snel weer mee kan rijden met een ritje!



[afbeelding]

Das totaal iets anders! :P Leuke tourbuffel :P
 
http://tweakers.net/nieuws/102914/f...voegdheden-geheime-dienst.html?fb_ref=Default

Nou als dit zo ver gaat, dan hangen er straks in elk huis camera's waar ze je mee bespieden.

Vind dit toch wel eng: Daarmee werkt Frankrijk aan dezelfde wetgeving als Nederland, waar het kabinet de geheime diensten dezelfde bevoegdheden wil geven. De Nederlandse wet is nog niet naar het parlement gestuurd, maar de Tweede Kamer lijkt de wet te steunen.

Begint hier steeds meer op China/Noord-Korea te lijken
 
Vind dit toch wel eng: Daarmee werkt Frankrijk aan dezelfde wetgeving als Nederland, waar het kabinet de geheime diensten dezelfde bevoegdheden wil geven. De Nederlandse wet is nog niet naar het parlement gestuurd, maar de Tweede Kamer lijkt de wet te steunen.

Begint hier steeds meer op China/Noord-Korea te lijken
Hiermee voorkomen wij misschien dat wij binnen 25 jaar allemaal verplicht de Koran moeten kennen en je zuster bij vreemdgaan wordt gestenigd op het dorpsplein.
Mij zal het aan mijn reet roesten als ze mijn metadata willen meten of een camera in mijn huis willen ophangen. Als ik mijn vrijheid maar behoud. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan