Foto's en video's MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

Mooi dat die smerissen de enigen waren die schade reden.

Volgende MFMM op andere locaties, draaiboeken in Veenendaal en Amersfoort liggen al jaren klaar.
Viel nog mee dat er geen 30km/h snelheidsbeperking was ingesteld tussen de "wegwerkzaamheden" in Amersfoort.

Motormenu van een aantal jaar geleden was nog wel grappig, gaat nu te ver.

Beetje innovatie vanuit MF en de volgende keer een nieuwe regio verassen :Y
 
inmiddels staan op me facebook pagina ( hobbyfotograve jantine ) alle foto's van de meeting die ik gemaakt heb.. zijn er 448 in totaal... zitten een paar tussen waar ik ontzettend bij twijfel maar werd met regelmaat gestoord met de vraag wat er aan de hand was want het was nog al druk en imponerend volgens sommige...
hoop dat jullie blij zijn met de foto's !

 
Mooi dat die smerissen de enigen waren die schade reden.

Volgende MFMM op andere locaties, draaiboeken in Veenendaal en Amersfoort liggen al jaren klaar.
Viel nog mee dat er geen 30km/h snelheidsbeperking was ingesteld tussen de "wegwerkzaamheden" in Amersfoort.

Motormenu van een aantal jaar geleden was nog wel grappig, gaat nu te ver.

Beetje innovatie vanuit MF en de volgende keer een nieuwe regio verassen :Y

Misschien vanuit de euhm topicstarter, n beetje MF en n beetje politie eens iets moois verzinnen?
Moet heus wel iets uit te werken zijn, maar dan meteen de tip, werk met de ploeg uit Veenendaal samen en niet Amersfoort. :)

Nu beetje mezelf zoeken tussen het foto geweld *O* Toppie Jantiene!
 
Misschien vanuit de euhm topicstarter, n beetje MF en n beetje politie eens iets moois verzinnen?
Moet heus wel iets uit te werken zijn, maar dan meteen de tip, werk met de ploeg uit Veenendaal samen en niet Amersfoort. :)

Nu beetje mezelf zoeken tussen het foto geweld *O* Toppie Jantiene!

Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om een code of conduct op te stellen in samenspraak met de lokale politie. Een aantal gedragsregels voor de aanwezige MF'ers, en in ruil daarvoor de politie met een auto of twee aanwezig en niet het halve korps inclusief laserguns en helikopter.

Het moet van twee kanten komen.

Alternatief is een afgelegen plek zoeken, en last minute aan voorrijders melden. Maar denk niet dat daar iemand beter van wordt.
 
Laatst bewerkt:
Viel nog mee dat er geen 30km/h snelheidsbeperking was ingesteld tussen de "wegwerkzaamheden" in Amersfoort.

Dan heb je mijn filmpje niet goed gezien. Maanlander was 30km/u, de Rondweg was 50km/u. Maar er stonden zoveel borden, dat het niet eens opviel. Ik reed dus ook 70 op de Rondweg (net als het overige verkeer) en 50 op de Maanlander, gelukkig geen lasergunners. *D
 
11174997_1094480290566069_6940685666452779146_n.jpg

Whoehoee samen met de vrouw op de foto.
Echt wel balen van het weer.. 't was glibberen en glijden met de r10's in de regen..
 
Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om een code of conduct op te stellen in samenspraak met de lokale politie. Een aantal gedragsregels voor de aanwezige MF'ers, en in ruil daarvoor de politie met een auto of twee aanwezig en niet het halve korps inclusief laserguns en helikopter.

Het moet van twee kanten komen.

Alternatief is een afgelegen plek zoeken, en last minute aan voorrijders melden. Maar denk niet dat daar iemand beter van wordt.

Het is heel simpel, nieuwe locatie prikken in een andere politie regio en deze in veenendaal omstreeks 12:00 analoog (flyeren?)bekend maken. Bijvoorkeur in een regio met een groot evenement :o

Vervolgens om 12:30 met 500 man daarheen rijden.. en hups een ouderwetse afterparty :P
 
Laatst bewerkt:
Of iemand moet een eigen terrein hebben ervoor met een hek erom, maarja dan word je een evenementen organisator met alle regels van dien.
 
joh, gun die agenten ook een verzetje.
vinden ze vast prachtig, en zoveel aardige mensen bij elkaar zien ze verder ook nergens :)

hele mooie foto's jantine :}
ik zie mezelf er niet tussen staan, maar dat zou kunnen komen omdat ik er niet
bij was :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan