Foto's en video's MF MegaMeeting I'XV - 3 Mei '15

11150692_1094479423899489_3675850158615315349_n.jpg


Ik heb mezelf gevonden! *O*

Achter deze motor rijder. :')
Ik kan net mijn band en lamp zien.
 
Computertje ratelt en ratelt...... en dan even ergens 2+ GB uploaden. Duurt nog wel even voor mijn foto's online zijn :/

En dan nog eens kijken of er nog iets van de filmpjes te maken valt :?
 
Laatst bewerkt:
ik ben een beetje verbaasd en overweldigend door alle reacties die ik van jullie heb mogen ontvangen via deze weg en via de fb pagina.. ik wil met liefde en plezier het origineel versturen naar hen die er om gevraagd hebben maar dat ga ik morgen doen.. ik hoop alleen wel dat jullie de met naam versie gaan gebruiken voor social media enz.. het is op basis van vertrouwen dat ik dit doe.
ik ga nu me mobiel, en pc wat rust gunnen.. de reactie's blijven binnen stromen heel leuk! top dank jullie wel !
 
ik ben een beetje verbaasd en overweldigend door alle reacties die ik van jullie heb mogen ontvangen via deze weg en via de fb pagina.. ik wil met liefde en plezier het origineel versturen naar hen die er om gevraagd hebben maar dat ga ik morgen doen.. ik hoop alleen wel dat jullie de met naam versie gaan gebruiken voor social media enz.. het is op basis van vertrouwen dat ik dit doe.
ik ga nu me mobiel, en pc wat rust gunnen.. de reactie's blijven binnen stromen heel leuk! top dank jullie wel !

Thnx Janine,

Nice dat je de originele wil delen! Is het geen enorme klus om iedereen de originele te geven? Misschien kun je ze beter uploaden via flicker of andere deel site?
 
Thnx Janine,

Nice dat je de originele wil delen! Is het geen enorme klus om iedereen de originele te geven? Misschien kun je ze beter uploaden via flicker of andere deel site?

als jullie me tijd even gunnen en een bak koffie doet het wonderen.. maar nogmaals het is op basis van vertrouwen dat ik dit doe ... ik hoop dat foto met naam gebruikt voor media gebeuren ;) ook wel een beetje leuk voor mijn site ;-) kleine moeite groot gebaar zeggen we maar... iig alle reacties doen me al goed :) maar ik gun me pc en de rest nu rust ;-)
 
Thnx Janine,

Nice dat je de originele wil delen! Is het geen enorme klus om iedereen de originele te geven? Misschien kun je ze beter uploaden via flicker of andere deel site?
Ik deed dat vroeger ook. Geloof me, dat kost heel veel tijd. Wel leuk om te doen, dat dan weer wel.

Nu ben ik lui en pleur ik gewoon alles ergens online 8-)
 
'leuk'
'motorrijders'

Het enige wat die gasten kunnen is de toerenbegrenzer raken.

Ja gek geluid die begrenzers :r blij dat die van mij niet begrenst is, maar ik hoef met mijn Maxxor dan ook niet zo onneuzel hard aan het gas te jengelen om te imponeren ;)
 
inmiddels staan op me facebook pagina ( hobbyfotograve jantine ) alle foto's van de meeting die ik gemaakt heb.. zijn er 448 in totaal... zitten een paar tussen waar ik ontzettend bij twijfel maar werd met regelmaat gestoord met de vraag wat er aan de hand was want het was nog al druk en imponerend volgens sommige...
hoop dat jullie blij zijn met de foto's !

[~[url="http://s23.postimg.org/5yqu54a07/motor_meeting_motor_forum_2015_225_Border_Maker.jpg"]afbeelding~][/url]
Dank Jantine,
Ook ik heb mezelf gevonden..😉
 
Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om een code of conduct op te stellen in samenspraak met de lokale politie. Een aantal gedragsregels voor de aanwezige MF'ers, en in ruil daarvoor de politie met een auto of twee aanwezig en niet het halve korps inclusief laserguns en helikopter.

Het moet van twee kanten komen.

Alternatief is een afgelegen plek zoeken, en last minute aan voorrijders melden. Maar denk niet dat daar iemand beter van wordt.



Veenendaal kan en moet kunnen blijven, daar is de politie wat relaxter. Amersfoort is einde verhaal. Voor Amersfoort moet een andere locatie komen. Ik zeg Maxxis bij Muiden.... veel ruimte en een Burger King :9~

Nadeel... op zondag geopend, dus kan erg druk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn om een code of conduct op te stellen in samenspraak met de lokale politie. Een aantal gedragsregels voor de aanwezige MF'ers, en in ruil daarvoor de politie met een auto of twee aanwezig en niet het halve korps inclusief laserguns en helikopter.

Het moet van twee kanten komen.

Alternatief is een afgelegen plek zoeken, en last minute aan voorrijders melden. Maar denk niet dat daar iemand beter van wordt.
Dan moet je ook met de burgemeester van Veenendaal gaan praten. Die zegt ook tegen de politie wat ze moeten doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan