Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Rijklaar maken is een vette wassen neus want ze doen geen reet. Voor die 400 euro haal ik er zelf wel een doekje overheen en vul ik de olie ff bij.
Gelukkig is voor rijklaar maken kosten berekenen vanaf 1 januari verboden.
veel van die rijklaar kosten zitten in het transport van boot naar importeur en naar dealer.
 
Rijklaar maken is een vette wassen neus want ze doen geen reet. Voor die 400 euro haal ik er zelf wel een doekje overheen en vul ik de olie ff bij.
Gelukkig is voor rijklaar maken kosten berekenen vanaf 1 januari verboden.
Ja en dus zit het in de aanschafprijs, + verhoging standaard prijs = duurder uit dan afgelopen jaar ;)
 
Foto's van enkele dagen terug toen ik hem ging ophalen
full

full
 
Als ik zo vrij mag zijn om ok te reageren.

Ik heb plaatjes van R&G gekocht, en die geplaatst.
Ik vind het ook het mooist als er plaatjes zitten ipv een open gat.
Ik heb voor en achter verloopjes gekocht naar origineel Suzuki, dus nergens hoeven knippen/plakken/solderen etc. Ik heb over de barracuda bedrading een zwarte lange krimpkous gedaan die er eerst maar net overging, na verhitten zit het mooi strak en zo zie je geen geel/zwarte draad achter de teller maar 1 nette zwarte kabel links, en 1 rechts :)

Dankjewel voor je reactie met foto's!
Dat is precies wat ik ook wil inderdaad. Vind ik er veel mooier uitzien. En je hebt in de Suzuki kapjes niks hoeven boren of doen?
Want dat is het probleem met de knippers die ik nu heb, die zijn zo breed en in combi met de afdekplaatjes van barracuda moet ik echt gaten gaan vergroten..
De verlengers had ik zelf ook al aangeschaft. Dus overal zitten al netjes verlengkabeltjes tussen. Dat was ook mijn idee, niet zelf hoeven solderen of kloten aan de bedrading :)

Het zit nu zo:
20161231_163107.jpg


En hieronder zie je het probleem; Het grote gat voor de knipper zit bij het afdekplaatje vooraan, terwijl het bij de suzuki kap achteraan zit.
Dus nu zit ik zonder kapje en dat vind ik niks :P

f67137ed-4a23-4f44-97e1-23cb66d1283c.jpg


Ik snap er echt niks van. Je zou verwachten dat alles plug&play is :N
Heb ook al gecheckt of ik niet gewoon ernstig blond ben en ik zooi verkeerd om hou ofzo, maar dat is volgens mij niet het geval :+ Jouw afdekplaatjes zien er inderdaad uit alsof het grotere gat aan de achterkant zit en dat zou mijn probleem inderdaad oplossen!

martijns motorkleding in het mooie rotterdam
heeft de kapjes voor de knipperlichten op voorraad viv.
ook maar aan de suzuki gegaan? :+

Ja, half. Nog steeds een andere Honda, maar de rr is eruit helaas :P
Thanks voor de tip. Dan maar eens langs martijns rijden :)
 
Laatst bewerkt:
beste wensen allen voor 2017 .
je kunt ook huidige plaatjes opnieuw boren.
houd het plaatje en de overkap samen op zijn plaats.
teken hier het nieuwe gat af.boor met 8 of 10 mm door.
plaats aan binnenzijde een transportring van het knipperlicht en draai alles vast.
blijft het beter zitten en minder kans op defecte leds na verloop van tijd.
en inderdaad netjes eerst een krimpkous of sok over de bedrading tot in koplamp doen.


Gr Hub
 
Die plaatjes die jij hebt staan iets bol toch ? die had ik ook besteld maar die zijn inderdaad niet helemaal top.
De plaatjes van R&G passen prima en volgens mij heb ik niks moeten aanpassen.
Is al even geleden maar ik pas nooit/nauwelijks iets aan de originele stukken aan.

Plaatjes van R&G zijn ook vlak, en ik dacht zelfs met centreer gedeelte maar ook dat weet ik niet 100% zeker meer.
 
Die plaatjes die jij hebt staan iets bol toch ? die had ik ook besteld maar die zijn inderdaad niet helemaal top.
De plaatjes van R&G passen prima en volgens mij heb ik niks moeten aanpassen.
Is al even geleden maar ik pas nooit/nauwelijks iets aan de originele stukken aan.

Plaatjes van R&G zijn ook vlak, en ik dacht zelfs met centreer gedeelte maar ook dat weet ik niet 100% zeker meer.

Jup staan wat bol. Ik had alles van Barracuda besteld.
Aan je foto's te zien zouden die R&G het op moeten lossen. Ik ga wel even kijken of ik ze ergens op voorraad kan vinden (Martijns?) en dan laat ik het wel even weten of dat de oplossing is.
Ik wil dus ook liever niet iets aanpassen aan het originele gebeuren dus vandaar mijn vraag :)
Bedankt in ieder geval voor je reacties! :t



Veel plezier met je blue beauty easycompany :) *O*
 
Dank je wel. Eerst volgende aankoop word wss een tanktas met evo lock van sw motech. Of een korte nummerplaat houder. Als die ingereden is ga ik ook eens kijken voor een andere uitlaat.
 
Nou ik ben bij Martijns geweest. De plaatjes die hij had (van R&G had hij niet op voorraad trouwens.. maar wel van yunogwat) passen ook niet. Leveren hetzelfde probleem op als de barracuda en de yudinges en de R&G. De plaatjes die R&G voor de soes S1000 heeft vind ik niet mooi. Dat zijn gewoon een soort van ovale plaatjes die niet eens bij de vorm van de soes afdekkapjes passen :N

EDIT;
plaatje:
fap0011bk_web.jpg


Nu hebben we zitten zoeken en doen en nu heeft Martijns plaatjes van R&G voor een TL1000 o.i.d. besteld, want die zitten misschien meer in de richting wat jij had gepost gix-addict.
To be continued.

En anders toch maar boren -O-
 
Laatst bewerkt:
goedemiddag

wil me eigen ff voorstellen
mijn naam is Mike en ben sinds oktober in het bezit van een Suzuki GSXs 1000.
Ben er ondanks dat ik nog niet veel gereden heb heel blij mee.
full
 
De plaatjes van R&G heb ik ook, zijn top.
Reden dat de vorm niet helemaal overeenkomt is omdat ze oorspronkelijk voor de GSX-R zijn, daar passen ze precies in de kuip. Persoonlijk vind ik de vorm niet storend.
 
Iemand enig idee wat de breedte van de achterbrug is? Ik ben aan het kijken voor een paddockstand met bobbins maar ik weet niet welke omdat ik niet weet hoe breed de achterbrug is. Morgen kan ik t wel even meten als t moet.
 
Iemand enig idee wat de breedte van de achterbrug is? Ik ben aan het kijken voor een paddockstand met bobbins maar ik weet niet welke omdat ik niet weet hoe breed de achterbrug is. Morgen kan ik t wel even meten als t moet.

De meeste zijn in de breedte instelbaar,

heb er zelf een van ValterMoto, die kan je zo in de juiste stand buigen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan