Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

een tijdje terug stond hier een bericht over voorvork cartridges die in ontwikkeling zouden zijn voor de standaard bb voorvork .

had ik nou al gevraagd hoe het daar mee stond en zo nee ... hoe staat het daarmee ? :)
 
Hallo BB rijders , wie gaan er naar de motorbeurs in Utrecht?
Misschien een leuk idee om met een aantal BB's die kant op te gaan.

Mvg Peter
 
een tijdje terug stond hier een bericht over voorvork cartridges die in ontwikkeling zouden zijn voor de standaard bb voorvork .

had ik nou al gevraagd hoe het daar mee stond en zo nee ... hoe staat het daarmee ? :)
Daar staat het prima mee.
Ik heb hem er al een jaar inzitten, maar kan je nog geen echte ervaring mededelen.
Toen ik er mee ging rijden (vakantie) beviel het helemaal niet. Na 4 dagen afstellen kwam ik er dus achter dat mijn achterschokbreker lek was, en dat de stuurproblemen daarvandaan kwamen.... |(
Dit seizoen zal ik mijn ervaring plaatsen.
Mijn Blackbird met die cartridgeset zal op de motorbeurs Utrecht te zien zijn bij Ride On.
Ik ben zelf zondag op de beurs.....
 
Bedankt trouwens Frank voor de info het was vrij makkelijk om bij te komen en ik heb weer licht aan boord. Wat zijn de kosten trouwens voor een hugger van pyramid?
 
Daar staat het prima mee.
Ik heb hem er al een jaar inzitten, maar kan je nog geen echte ervaring mededelen.
Toen ik er mee ging rijden (vakantie) beviel het helemaal niet. Na 4 dagen afstellen kwam ik er dus achter dat mijn achterschokbreker lek was, en dat de stuurproblemen daarvandaan kwamen.... |(
Dit seizoen zal ik mijn ervaring plaatsen.
Mijn Blackbird met die cartridgeset zal op de motorbeurs Utrecht te zien zijn bij Ride On.
Ik ben zelf zondag op de beurs.....

:t , ik donderdag, alvast veel plezier en hopelijk dit jaar wat meer km's maken ;)
 
Hallo BB rijders , wie gaan er naar de motorbeurs in Utrecht?
Misschien een leuk idee om met een aantal BB's die kant op te gaan.

Mvg Peter

Goedemorgen Peter, bedankt voor het aanbod/initiatief. Wij gaan op vrijdag naar de motorbeurs maar helaas wel met 4 wielen.

Ze staat er momenteel niet al te compleet bij:
full
 
Laatst bewerkt:
Daar staat het prima mee.
Ik heb hem er al een jaar inzitten, maar kan je nog geen echte ervaring mededelen.
Toen ik er mee ging rijden (vakantie) beviel het helemaal niet. Na 4 dagen afstellen kwam ik er dus achter dat mijn achterschokbreker lek was, en dat de stuurproblemen daarvandaan kwamen.... |(
Dit seizoen zal ik mijn ervaring plaatsen.
Mijn Blackbird met die cartridgeset zal op de motorbeurs Utrecht te zien zijn bij Ride On.
Ik ben zelf zondag op de beurs.....
hoi frank
plaats je nog even een foto van je bb voordat hij naar de beurs gaat :} :} :W
 
Laatst bewerkt:
ik ga morgen ff kijken in Purmerend. Ben benieuwd of Frank z'n BB al klaar is. Heb de spuitdelen al mogen bekijken en dat is verschrikkelijk mooi geworden!
 
Ik/wij gaan ook met de vierwieler.

Moet ook zeggen dat ik de noviteit niet in zie om met de motor naar de motorbeurs te gaan.
Ben er ook altijd met de auto naar toe geweest maar ben volgens mij vorig jaar of het jaar er voor voor het laatst geweest.

Dit jaar niet van plan om te gaan.
het is me ten eerste al een veel te lang in de auto zitten.
met de motor is ook weer niks of ik moet alleen of je kunt bijna niks menemen als je eens een leuke aanbieding ziet(z750 is nou niet echt een goldwing met zeeen van ruimte _O- )
en kan totaal niet tegen de drukte en de mensen massa :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Heej Frank het is een tijdje geleden maar heb je ondertussen al een hugger voor een BB op de plank liggen? Je zou er nog wat slopen geloof ik dat je zei 'vroeger '.
Ik hoor net dat ik er nog eentje gebruikt ga binnenkrijgen.
Ik had mijn laatste gebruikte verkocht, maar hij past bij deze klant niet onder zijn aftermarket undertray. Ik verwacht hem volgende week binnen te krijgen....
 
Ik hoor net dat ik er nog eentje gebruikt ga binnenkrijgen.
Ik had mijn laatste gebruikte verkocht, maar hij past bij deze klant niet onder zijn aftermarket undertray. Ik verwacht hem volgende week binnen te krijgen....

Ik heb net vanmiddag een deal bereikt voor een hugger uit Engeland via Ebay. Sorry Frank maar bedankt voor je moeite.
 
We gaan 's middags, tegen de tijd dat het druk wordt gaan we lekker (dus niet in en rond de jaarbeurs) ergens eten :9


Dat eten daar is inderdaad belachelijk duur....
Dit jaar sla ik waarschijnlijk over. Al ben ik er bijna elk jaar dus wordt toch wennen. Maar ja, tegelijk met carnaval *O*
 
Ik heb net vanmiddag een deal bereikt voor een hugger uit Engeland via Ebay. Sorry Frank maar bedankt voor je moeite.
Gefeliciteerd!
Wel een Pyramid? Aangezien het eentje uit de UK is, is die kans wel groot.
Alle andere huggers hebben een (te) korte kettingkast. Dat geeft veel troep....
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de vorkpoten naar Nielspaint.nl gebracht. Die laat ik toch ook maar spuiten want ze zagen er bij nader inzien best wel verweerd uit. Ze worden gespoten in de kleuren van het landingsgestel van de Blackbird:

full


Daarnaast heb ik het dashboard inmiddels al in Blackbird cockpit stijl. Rechter afdekplaatje remreservoir zit alweer op zijn plaats voor degene die het opvalt.

Hiervoor kun je op Ebay SMT ledjes krijgen. Niet al te duur maar de moeilijkheid komt pas als de ledjes worden geleverd. Ze zijn net zo groot als een luciferskop :o . Gelukkig een knappe kop gevonden die het aandurfde om de ledjes aan de printplaat te solderen. Priegelwerk en je moet heel erg rustig aan doen anders verbrand de boel geheid.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Nog ff een gratis tip (het is tenslotte winter en ben in de tussentijd vader geworden, dus komt nu extra van pas ;( ): een Verheul motorhoes (nr. 17) past perfect om de Blackbird heen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan