Project Rebel 2.0

Mooie stukjes buis? Waar haalt u dat?

Risers en stuur super, lekker zo laten en de voorvork een tikkeltje inkorten.

Die vork work dus nog een tig centimeters ingekort zodat ie weer gelijk komt met de bovenzijde kroonplaat.

Die pijp en bochtjes zijn standaard spul. Kijk eens bij www.cromvoirtse.nl door de site heen als je iets zoekt.
 
Mooi nieuws!

Het voortandwiel is vrijdag waarschijnlijk al klaar! Road trip!
 
Laatst bewerkt:
Een maatje van ons woont in Haarlem. Die komt morgen onze kant op, dus die ga ik denk ik eens lief vragen of ze het ding even ophaald.
 
Mn kat in de zak rebeltje nu definitief dood na heel veel start problemen.
Staat te koop op marktplaats.
Hij rijdt niet meer en start niet meer, maar de "kappen, uitlaat, stuur, en veel andere onderdelen" te koop.
Van de buitenkant ziet het rebeltje er mooi uit dus misschien zijn er mensen die onderdelen nodig hebben?
Ik hoor van jullie.


Robin Gude
full
 
Mn kat in de zak rebeltje nu definitief dood na heel veel start problemen.
Staat te koop op marktplaats.
Hij rijdt niet meer en start niet meer, maar de "kappen, uitlaat, stuur, en veel andere onderdelen" te koop.
Van de buitenkant ziet het rebeltje er mooi uit dus misschien zijn er mensen die onderdelen nodig hebben?
Ik hoor van jullie.


Robin Gude [afbeelding]


En verkocht.

O-)
 
Maar helaas is ie niet goed.

Jeroen (van VVM) hield de boring van de tandwielen de laatste tijd wat ruimer na wat 'klachten' van klanten dat ze te strak op de as zitten. Deze die ik nu heb is echt veel te ruim. Dus heb ik 'm een mailtje gestuurd en nu maakt ie een nieuwe voor me volgende week.
Ik zei al tegen 'm dat ik het tandwiel liever wat opwarm om te monteren als dat ie op de as rond fladdert.
Dus het word netjes opgelost. Ik kan nog zat andere dingen doen in de tussentijd.
 
En het nieuwe tandwieltje is inmiddels klaar. Effe kijken wanneer ik 'm ophaal.

Was ik net m'n hok aan het opruimen en kwam een paar buitenlampen regen die ik nu toch echt weggeflikkert heb. Dus netjes de materialen gescheiden, alu in de alubak, de rest in de vuilcontianer. Bij de tweede kreeg ik een idee.....

Dit is voor;

full
 
Laatst bewerkt:
Let niet op de rode moer en verrotte draad van de kettingspanner, ik heb al een goeie gebruikte spanner klaarliggen inmiddels.

En dit is na;

full
 
Even langs de draaibank, en hoppetee. Ik vind het wel grappig. Die lelijke tapeinden zien er niet uit. Altijd een doorn in het oog. (vind ik)

Robinno93 z'n Rebel's lot is ook bekend.
Ding staat inmiddels bij mij, en het kenteken is vanmorgen ingeleverd bij het RDW en als sloop geregistreerd. Er zou van alles aan mankeren, maar dat wil ik eerst zelf nog eens gaan bekijken. Eerst maar eens voorzichtig een geladen accu erin zetten en kijken wat er allemaal wel en niet gebeurd.
De dynamo en spannings regelaar zouden kapot zijn? We gaan het wel zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan