Het Buelltopic van MF deel 3

Zag vorige week dinsdag trouwens nog twee Firebolts (een XB9R en een XB12R) + een Sportster vanuit Koudekerk richting Leiderdorp rijden. Uurtje of 20.30 o.i.d.

Iemand van hier?
 
Zojuist geprobeerd om de servo van mijn buell xb12 weer werkend te krijgen, helaas niet gelukt. Ik blijf de foutmelding amc stuck open krijgen. Ik heb alles doorgemeten en er zit nergens een breuk in de bdrading en de klep in de uitlaat draait ook goed open en dicht. Ook draait de servo soepel op en neer indien ik hem test(contact aan met WOT). Ik heb alleen dat hij niet net zo ver terug gaat maar volgensmij bepaald hij zo juist zijn 0-punt. Ik heb hem ook al open gemaakt en alle tandwielen zijn nog heel. Wel zit het tandwiel voor de kabel vast met een schroef ivm doorslippen(bekend probleem bij de servo).

Weet iemand wat het kan zijn? Of is er iemand in omgeving breda waarvan ik de servo kan lenen om deze even te testen?
 
Ik heb mijn servo zo bij de hand en ik woon in Breda. Ik weet alleen niet zeker of mijn servo het nog doet...
 
PM ook weer naar jou.
Dat bolletje zie ik ook, maar een mailtje zou ook makkelijk zijn, zo vaak kijk ik niet op MF.
Tot straks!
 
Hi,

Net mijn Buell verkocht. ;(

Ik heb nu wel onderdelen over.
Misschien iets voor iemand die nog wel zo'n mooie motor heeft. :]

Kijk even op Marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/m1087436720

Het zijn er namelijk nog al wat.

Beknopt lijstje±

Party Buell onderdelen,
Enkele nieuw . enkele gebruikt.

Buell heb ik verkocht, de onderdelen komen van een XB12X af.
Passen ook op de andere XB modellen.

Ook een Buell bomber jack (maat L)

Onderdelen:
- Richting aanwijzers voor en achter.
- Uitlaat origineel
- Servomotor uitlaat
- Handkap links (licht beschadigd)
- DB killer (reverso uitlaat)
- Gereedschapset (origineel XB)
- Owners manual (XB12X)
- Veren voor en achter (origineel XB12X)
- Originele ruit (XB12X)
- Onderspoiler
- Handvaten
- Nieuwe service pakkingen Primaire-overbrenging
- Nieuwe bougies
- Nieuwe olie (2 vol en 1 aangebroken)
- Nieuwe bougiekabel
- Nieuwe achterwiellagers
- Nieuwe inlaatrubbers (ook gebruikte flensen)

Nog meer kleine dingen.
Kom kijken en doe een serieus bod
 
Zonde Jakkel, is toch een mooie machine! Wat komt er voor terug?

Ik vind het spijtig, heel spijtig, blijft voor mij een super dikke moto. Maar ik heb er echt genoeg van. ;(

Ik rij ondertussen al twee jaar Speed Triple. Ook een heel plezante moto, maar de Buell heeft toch nog altijd een streepje voor.
 
Tja, begrijp me niet verkeerd, maar et komen nog kosten bij voor het invoeren in Nederland, reparatie (kabelboom is al een bak geld, en wat nou als dat het niet oplost?)
Tel dat bij elkaar op en je kunt er een Buell zonder problemen voor kopen.
 
Tja, begrijp me niet verkeerd, maar et komen nog kosten bij voor het invoeren in Nederland, reparatie (kabelboom is al een bak geld, en wat nou als dat het niet oplost?)
Tel dat bij elkaar op en je kunt er een Buell zonder problemen voor kopen.

Ja dat, en met een beetje geluk nog minder km's ook :Y
 
506 euro invoerkosten en 1.000 euro voor kabelboom plus plaatsing. Totaal 5.506 euro. Voorts een (zeer) groot onderhoud gehad, een 2008 model (updates), eerste eigenaar, alle originele onderdelen beschikbaar, Remus uitlaat van 800 euro, cherry bomb kleur (optie) en een zeer mooie staat. Als ik op jullie marktplaats.nl site kijk, dan lijkt deze prijs mij toch vrij correct te zijn.
 
506 euro invoerkosten en 1.000 euro voor kabelboom plus plaatsing. Totaal 5.506 euro. Voorts een (zeer) groot onderhoud gehad, een 2008 model (updates), eerste eigenaar, alle originele onderdelen beschikbaar, Remus uitlaat van 800 euro, cherry bomb kleur (optie) en een zeer mooie staat. Als ik op jullie marktplaats.nl site kijk, dan lijkt deze prijs mij toch vrij correct te zijn.

Eens, ondanks de problemen vond ik 4000 al echt een koopje voor zo'n 08 Lightning. Zeker geen gek bedrag.
 
Nou, welkom hier! Ben zeer benieuwd of je het probleem gevonden en opgelost krijgt. Succes in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan