Motor professioneel "poetsen"

Als er meer mensen willen wil ik het best nog een keer doen. Ik besteed ongeveer 3-4 uurtjes eraan. Daarna valt de aandacht vaak weg. Mochten mensen zelf nog dingen willen weten, ervaren enz. kan daarna altijd tijd gemaakt worden. Ik kom regelmatig in Twente voor mijn bedrijf (vaste klanten daar). Mochten de mensen uit Oost-Nederland een locatie weten en definitief bevestigen dan kan ik voor die club mensen een dag concreet plannen.

Ik kom niet uit oost-Nederland , maar ben er toch graag bij . :Y
 
Leuk dat mensen ook zulke positieve reacties geven na een hoeveelheid negativiteit. Ik zal een datum gaan prikken en een locatie. Veel mensen uit het oosten. Misschien ergens centraal? Ik heb wel water nodig en stroom. Ik probeer wat te gaan shoppen bij klanten. Misschien is Epe mogelijk. Wat zouden jullie daarvan denken?

Jammer dat jij (net zoals vele oostblok-spammers) een kritische houding als negatief ervaart. Voor iets, hoort iets... jouw doel is om je product aan de man te brengen. Niets op tegen maar wees daar gewoon open over. Het is gewoon een verkapte tupperware party.
 
Jammer dat jij (net zoals vele oostblok-spammers) een kritische houding als negatief ervaart. Voor iets, hoort iets... jouw doel is om je product aan de man te brengen. Niets op tegen maar wees daar gewoon open over. Het is gewoon een verkapte tupperware party.

Dat kunnen we ook omdraaien.

Jammer dat je iets wat misschien zomaar spontaan aangeboden wordt omdat iemand trots is op zijn werk en dat wil delen met anderen gelijk als een verkooptruuk ziet (net als zoveel anderen) om jou geld uit de zak te kloppen.

Deze kritische post, ervaar ik als buitenstaander (ik ben geen poetser :) ) ook als behoorlijk negatief en dat is jammer.
 
Laatst bewerkt:
~
Jammer dat jij (net zoals vele oostblok-spammers) een kritische houding als negatief ervaart. Voor iets, hoort iets... jouw doel is om je product aan de man te brengen. Niets op tegen maar wees daar gewoon open over. Het is gewoon een verkapte tupperware party.[/quote

Wel fijn dat jij voor mij kan bepalen wat mijn doel is. Blijf vooral lekker thuis dan zou ik zeggen. Ik vind het gewoon erg leuk om wat kennis te delen met enthousiaste mensen.
Ik heb eigenlijk geen zin om te reageren op dit soort berichten maar ik doe het dan toch maar even zoals je merkt. Eigenlijk is het gewoon beledigend wat je schrijft met je tupperware party. Hoe weet jij in godsnaam hoe mijn cursusdag eruit ziet? Je bent er overduidelijk nog nooit geweest.


Voor de mensen die het wel leuk vinden lijkt het me verstandig om een locatie te plannen. Als ik het zo een beetje lees lijkt twee keer mij de beste optie, éénmaal omgeving Zoetermeer, en éénmaal wat meer in het oosten des lands. Dat kan Twente zijn maar ook omgeving Epe.
Ik denk dat een zaterdag/zondag de meeste kansen geeft voor iedereen.
Vaak is een beetje weer mooi meegenomen dus mijn voorstel zou zijn ergens in Augsutus. Het enige waar ik mee zit is de locatie. Mocht er iemand zijn die mogelijkheden heeft omgeving Zoetermeer dan hoor ik dat graag. Enige vereiste is water, stroom en als het even kan verlichting. Buiten werken kan ook als het weer goed is.
 
Heel leuk idee!! Ik zelf ben ook fervent "detailer" al moet ik zeggen dat het momenteel erg rustig is.....

Laatst de tank van m'n brommert ff gepolijst en in de Collinite 845 gezet.... SMULLEN!!! :D

Ik kom uit Apeldoorn dus als de demo een keer gegeven wordt in de omgeving (halfuurtje rond Apeldoorn) ben ik denk ik van de partij!

gr. Justin
 
En dan 1x in de regen rijden en je kan weer opnieuw beginnen :? Nooit begrepen, dat poetsen..


ja maar
niet iedere motorrijder rijdt ook in de regen, die halen hem alleen met mooi weer onder het zeil vandaan, kleden zich dan met de nieuwste Revit of furygan , en rijden dan naar het eerste beste terras, zetten hun motor zo dat iedereen er omheen moet lopen, en na 2 glaasjes icetea , en kritisch de wolken in de gaten houdend, rijden ze weer naar huis.
 
Het verschil tussen hobby en passie.



Ik kan aardig lang bezig zijn met het poetsen van mijn motor, en ik vind het dan ook niet erg om te doen op een regenachtige zondag. lijkt me ook wel interessant zoeen cursus!

leuk idee!
 
Laatst bewerkt:
Is er al een idee over een eventuele datum, vakantieperiodes gaan er weer aankomen en het zou zonde zijn om er geen gebruik van te kunnen maken...
 
Is er al een idee over een eventuele datum, vakantieperiodes gaan er weer aankomen en het zou zonde zijn om er geen gebruik van te kunnen maken...

Ik weet dat er ook poetssessies worden gehouden op de volgende locatie.
Farm-World Activiteitencentrum
Eendenweg 11,
8218 NC Lelystad
tel. 0320-288250
info@farm-world.nl
www.farm-world.nl

Schijnt ook dat er dan een bbq geregeld kan worden, of een lokaal restaurant in de buurt.

Of de hal bij Carwash in Kampen, het schijnt dat er in overleg een hal "gehuurd" kan worden. Geheel verwarmd indien nodig...
 
Laatst bewerkt:
Steeds maar weer dat negatieve gezeik! De beste man wil een demo geven en als het je niet aanstaat blijf je lekker weg. :X

En ja misschien hoopt hij eea aan producten te verkopen, dat zou ik ook graag willen in die handel, lijkt me logisch. Het moet niet, HET MAG! :(
 
Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek zou hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!

:} :} _O-
 
_O- _O- _O-
Ik wil even iedereen in dit topic bedanken die ons heeft gewaarschuwd voor de malafide praktijken van de topic-starter én aan alle mensen die gemeld hebben dat ze het poetsen van hun motor niet belangrijk vinden.

Zonder jullie optreden zou ik, de simpele ziel die ik ben, zomaar enorme sommen geld verspilt hebben aan de oplichtingspraktijken die TS van plan zou zijn geweest en zat ik straks thuis met een tas vol poetsmiddelen waar ik helemaal niks aan heb! '(

Ook is mij de ogen geopend dat het poetsen van je motor helemaal niet van belang is! Ik dacht altijd dat ik het leuk vond dat mijn motor er strak en glimmend bij stond, maar door jullie openhartige bekentenissen is mij nu duidelijk dat ik hierdoor alleen maar verder van de essentie van het motorrijden verwijderd raak en steeds minder ga motorrijden.
Ogenschijnlijk zelfs tot een punt dat ik alleen nog maar een Revit of Furygan pak draag, op een zo dichtbij mogelijk gelegen terrasje ice-tea drink en weer terug naar huis ga! En ik hou niet eens van ice-tea! :o

Ik ben echt oprecht blij dat jullie mij de juiste weg gewezen hebben, zonder jullie zou ik voorgoed verloren zijn gegaan in de klauwen van de wereld die detailing heet! :}
(en de gore smaak van ice-tea in m'n bek zou hebben)


En als jullie me nu even verexcuseren, ik moet in een voetbaltopic gaan vertellen dat ik voetbal geen zak aan vindt!
 
ik wil ook langs komen...
echte amateur op gebied van wassen...
ben van belgie omgeving zoetemeer wil ik langskomen of dichter bij de grens is ook goed natuurlijk :P
 
Misschien is het een idee om een topic te openen onder 'waar is wat te doen'?

En dan gericht op specifieke data en aanmeldingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan