VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
De achtervering van mijn VF500 functioneert, maar daar blijft het dan ook bij.
Voelt erg "moe" aan, klaarblijelijk een bekende makke van de VF.

In een van de links in dit topic staat -in het engels- beschreven hoe de demper olie te wisselen; via het slangetje van de luchtondersteuining.
Zijn er hier VF bezitters die dit gedaan hebben EN heeft dit zin? Of is de VF demper gewoon Kilo Utrecht Tango? :-)
 
Volgens mij valt het met roestplekjes op de oude dame wel mee :)

Hoe is het de eerste nacht gegaan Tomcat? Heeft de VF al ruzie met de Soesjes? :P
Ze worden allemaal wat ouder (net als ik :o ) en dus rustiger. Maar voor de zekerheid heb ik ze toch maar aan de ketting gelegd. Wie weet zou iemand ze willen stelen _O-
Lekker de motor aan het schoonmaken. Later foto's.......
 
Laatst bewerkt:
De achtervering van mijn VF500 functioneert, maar daar blijft het dan ook bij.
Voelt erg "moe" aan, klaarblijelijk een bekende makke van de VF.

In een van de links in dit topic staat -in het engels- beschreven hoe de demper olie te wisselen; via het slangetje van de luchtondersteuining.
Zijn er hier VF bezitters die dit gedaan hebben EN heeft dit zin? Of is de VF demper gewoon Kilo Utrecht Tango? :-)

Die van mij stond op een gegeven moment gewoon vast.
Ik heb via Noud een nieuwe Hagon besteld en dat was het beste wat ik kon doen.
Nu veert hij tenminste weer zoals het hoort.
 
Nieuwe simpele Hagon demper is 430+ eurie, nu ff niet....
Vandaar mijn vraag mbt het vervangen van de demper olie.

En "als" dat laat ik voor 300 wel deze uit de USA komen van Daugherty Motorsports
Modifiedshock3.jpg
 
Laatst bewerkt:
MHz net veertje en remschakelaar gemonteerd. Maar mijn remlicht blijft branden. Stekkertjes los van beide schakelaars en hij blijft nog branden.

Stekkertje bij achterlicht los is pas uit. Iemand een idee? Zonder remlicht rijden is ook een beetje nono
 
Nieuwe simpele Hagon demper is 430+ eurie, nu ff niet....
Vandaar mijn vraag mbt het vervangen van de demper olie.

En "als" dat laat ik voor 300 wel deze uit de USA komen van Daugherty Motorsports
[afbeelding]

Volgens mij was ik met een spiksplinternieuwe Hagon bij Noud voor € 300-350 klaar. En voor dat geld heb je een instelbaar en reviseerbaar exemplaar. Was toen een van mijn betere investeringen voor mijn vf750f.
 
Als jij wilt smuiger, mag jij ook een beurt hoor!! :-)


Ik had simpel vf500+hagon in google gezocht.

Maar de oorspronkelijke vraag is of het vervangen van de demperolie door iemand is gedaan :-)
 
MHz net veertje en remschakelaar gemonteerd. Maar mijn remlicht blijft branden. Stekkertjes los van beide schakelaars en hij blijft nog branden.

Stekkertje bij achterlicht los is pas uit. Iemand een idee? Zonder remlicht rijden is ook een beetje nono

Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt maar denk dan dat het kastje wat de achterlicht controle uitvoert niet goed werkt.
 
Is dat die net onder het achterlicht? Zie daar wel de kleur ingaan welke correspondeert met diegene die daadwerkelijk op het lampje zit?
 
Kwam ik dus net achter, stekkertje los en IND het brandend remlicht stopt ermee. Maar dus ook het achterlicht.

kastje ziet er niet echt denderend uit. Iemand nog eentje liggen?
 
Of misschien doorverbinden en kastje er tussen uit laten?
Heb de volgende draden

2 x bruin
2 x groen geel
1 x zwart
1 x groen
1 x groen/ zwart
 
Gisteren de VF eens een sopje gegeven:



Toen maar eens gaan kijken wat ik er allemaal aan onderdelen bij had gekocht, te veel om op te noemen en hopelijk te veel om te verslijten:
2 dynamostators, zijn die net zo ""betrouwbaar"" als van de GSX'en die ik heb:


Bennzinepompen, clignatuers, startrelais, dashboardlampjes, kentekenplaatverlichting, waterpomp, koppelingspomp, tankdop, radiator, ventilatoren, koelsvloeistof tankjes, thermostaat, achterlicht, voorvorkveren, kleppendeksel, zijstandaard met veer, duostepjes, voorvorkbinnenwerk, onderpoten en vorkpoten (niet op de foto)
Bochten, remklauwen voor, kontplasickap.......






Maar ik kwam ook nog iets tegen wat niet op de Honda hoort, maar van een suzuki is, bijvoorbeeld op een GSX400F. Destruction 86 wil je deze terug hebben?


Dan heb ik nog 3 vragen:
a) Zal ik deze "spam" hier weghalen en in mijn eigen gerommel topic posten?
b) Wie kan mij meer van de geschiedenis van deze motor vertellen, Smuiger?
c) Wie heeft er voor mij nog een handgreep, deze is gescheurd:
 
Handgreep kijk ik even.

Btw mijn schakelaar was niet kapot, enkel raakte de hendel hem niet. Andere hendel gekeken zelfde euvel. Dus maar gaatje geboord en m4 boutje gezet. Nu raakt hij hem wel.
 
Dan heb ik nog 3 vragen:
a) Zal ik deze "spam" hier weghalen en in mijn eigen gerommel topic posten?
Nee natuurlijk niet
b) Wie kan mij meer van de geschiedenis van deze motor vertellen, Smuiger?
Wat wil je weten?
c) Wie heeft er voor mij nog een handgreep, deze is gescheurd:
Dat krijgje als je de greep voor t opbokken wil gebruiken :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan