Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poetsen maakt de kwaliteit van zelfbouw niet beter dus ik zie het nut er niet zo van in.
Een beetje vuil laat zien dat je hem echt gebruikt
Het ziet er wat ruiger uit
Dus zolang de kluiten modder de functionaliteit niet in de weg zitten niks aan doen
 
Maakt de kwaliteit ook niet minder. Maar wat ge wilt natuurlijk.
 
Ik kan helemaal niet met een schoon zijspan in Hengelo aankomen.
Ik ga morgenavond eerst in Huize Ehe proberen het aldaar aanwezige 'antizijspan' jurylid duidelijk maken dat het mij niet veel uitmaakt wat de jury ervan vindt, omdat ik ongeacht het juryoordeel toch een mooie dag ga hebben!

:Y
 
Maar mn avondritje richting EHE zal nog wel een vliegenlijkje hier en daar opleveren.

:o
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Ouwe foto ;) . Deze foto had de beste kwaliteit. Want deze zijn gemaakt door de fotograaf van Motoplus. In de studio van Motoplus. Dezelfde foto stond ook in de Motoplus 8-)
 
Nog niet. Ik heb een paar nummers extra vroeg gekregen vanwege koning zelfbouw. Als volgende week het nummef uit is, kun je hem ook los bestellen.
 
Nog bedankt dat ik de bak als gardarobe mocht gebruiken. Was erg leuk. Mooie dag gehad, heerlijk gereden en Ehe ook nog ff gesproken.

Waren meer forumers. Bekenden zoals The Dutchy en Yellowrider. Knutselsmurf kende ik nog niet van het echie.

Het geplande noodweer is niet gekomen. Nog via Vasse terug gereden mooi binnendoor.

Ik vond vooral de CX in de hoek erg mooi, en de Wimoto ook zeer mooi gebouwd. Over algemeen is men leuk bezig. Een top afgewerkte Ss50 echt heel divers.
 
Het verhaal zoals zo vaak: Succes kent vele vaders vrienden.


Kwastert heeft heel terecht de nodige pagina's gevuld gekregen. En om een zeer bekwaam zijspaningenieur te citeren: "Kwastert is wereldberoemd in Achterhoek en wijde omgeving."
Nu het verhaal: "Ik heb deze man ooit gesproken" zeg ik dan nonchalant, om te vervolgen met: "Heb hem een aantal keren op zijspantreffens ontmoet." Waarmee ik er achteloos voor zorg dat Kwastert's succes ook op mij afstraalt.

Och, wat kunnen wij als eenvoudige mensjes toch gemakkelijk de groten der aarden claimen om onszelf belangrijk te maken.
Dankjewel Kwastert. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan