Hét MF Motorweekend 2016

:$ Ik durf bijna geen OVB meer te 'doen'. Al jaren OVB en steeds komt het er niet van O-)

maar wie weet deze editie misschien wel :+


Is erg gezellig bij Jos en Anselma :Y
 
Laatst bewerkt:
"Dat kan door de route in een tanktas te stoppen of in een routerol te bevestigen. Route beschrijvingen worden op aanvraag vooraf via de mail verstrekt."

Leuk! *O*

:+
 
"Dat kan door de route in een tanktas te stoppen of in een routerol te bevestigen. Route beschrijvingen worden op aanvraag vooraf via de mail verstrekt."

Leuk! *O*

:+

Moet ik éérst weer een tanktas gaan kopen waarin een doorzichtig vak zit waarin vervolgens een stuk papier past ter grote van een rol behangpapier....

Wat is er mis met een ouderwets navigatiesysteem voorzien van GPS :o
 
Laatst bewerkt:
't is toch wat: jullie zijn net terug en nu alweer bezig voor volgend jaar!

:}
 
Laatst bewerkt:
we hebben al een Belg en een nep-Duitser, dus een paar meer buitenlanders kunnen er ook wel bij.

Voor mij ovb graag... in tentje ;)
 
't is toch wat: jullie zijn net terug en nu alweer bezig voor volgend jaar!

:}


ja dat komt omdat we vaak met rond de vijftig personen zijn en dan moet je echt heel op tijd zijn met een accomodatie boeken anders grijp je mis!
 
ja dat komt omdat we vaak met rond de vijftig personen zijn en dan moet je echt heel op tijd zijn met een accomodatie boeken anders grijp je mis!

En deze keer:

2qjaf82.jpg


Avondeten voor twee dagen + een BBQ voor de derde dag bij geboekt. Ontbijt is bij de prijs inbegrepen als je een hotelkamer boekt.

P.S: Wel grappig is dat er volgens de site bij de "Gîte" hotel optie (2 persoons kamer zónder een "remark" sterretje bij de beschrijving/specificatie) géén €12,50 per nacht bij komt als je 'm voor één persoon boekt en bij de "Chambre d'hote" wél.... Prijs verschil tussen die twee kamers is maar €5,- én daarbij heeft de "Gîte" kamer een eigen douche + toilet :P

10htv9h.jpg
 
Laatst bewerkt:
aub :)

Wel raar dat het er bij mij " anders" uitziet dan bijv. Wimmel, heb ( ook) voor " Gite" gekozen, in mijn eentje ;)
Kan verder ook geen afbeelding van wat voor kamer dan ook vinden, danwel verschil tussen chambe de hote en die Gite , dus we zien wel :P

Nergens overigens vinkje voor BBQ ...

full
 
Laatst bewerkt:
aub :)

Wel raar dat het er bij mij " anders" uitziet dan bijv. Wimmel, heb ( ook) voor " Gite" gekozen, in mijn eentje ;)

Nergens overigens vinkje voor BBQ ...

[afbeelding]

Ik heb al even gemaild naar het "info" adres van de uitbater. Zou een beetje sneu zijn als we dadelijk (willens en wetens) voor een appel en een ei op kosten van de uitbater te gast zouden zijn :+
 
Klinkt wel aardig, allemaal...moet alleen 2 dingen regelen voor die tijd: rij-ervaring en een andere motor, want met die ouwe gierpomp van mij rijd ik in no-time achteraan... :)
 
Klinkt wel aardig, allemaal...moet alleen 2 dingen regelen voor die tijd: rij-ervaring en een andere motor, want met die ouwe gierpomp van mij rijd ik in no-time achteraan... :)
Zolang je motor in orde is, komt de rest ook goed *D
Rij-ervaring krijg je al rijdende daar wel, en iemand moet achteraan rijden :+ (voor Leo)
 
Laatst bewerkt:
Zolang je motor in orde is, komt de rest ook goed *D
Rij-ervaring krijg je al rijdende daar wel, en iemand moet achteraan rijden :+ (voor Leo)


:^

Vóór Leo .... Rijd "Ikke" :P

En Leo haalde me ook nog in gedurende de laatste KM's over de Duitste autobahn :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al even gemaild naar het "info" adres van de uitbater. Zou een beetje sneu zijn als we dadelijk (willens en wetens) voor een appel en een ei op kosten van de uitbater te gast zouden zijn :+

Afgesproken is dat iedereen die zich aanmeld met "het mf weekend" automatisch ook ontbijt, eten en bbq boekt. wat je ook aanvinkt. De enige variatie die je hebt is waar je bed slaapt.

Misschien moet ik een lijstje plaatsen van wat er nog beschikbaar is want er zijn bijvoorbeeld niet heel veel gites....
 
Terug
Bovenaan Onderaan