Hét MF Motorweekend 2016

zeg dat eens recht in mijn gezicht })

Je hebt met je verkeerde profiel gereageerd volgend mij ;)

Het was goed bedoeld hoor. Wat is er mis met een 7? Ik geef ook wel eens lagere scores.

Maar als je het in je gezicht wilt horen, kan dat. Ik ben van plan om het MF-motorweekend-2016 bij te wonen.
 
Nee hoor, want FF-junior is de zoon van FF dus hoogstwaarschijnlijk de broer van...

Maar ehh, als je naar een weekend komt met het plan iemand even iets recht in zijn gezicht te zeggen zou ik lekker thuis blijven.
 
Nee hoor, want FF-junior is de zoon van FF dus hoogstwaarschijnlijk de broer van...

Maar ehh, als je naar een weekend komt met het plan iemand even iets recht in zijn gezicht te zeggen zou ik lekker thuis blijven.

Nou nou nou niet zo fel he! Ik meende een grapje te bespeuren in zijn reactie dus niets aan de hand en gewoon welkom hoor :)
 
De gangmaker rijdt (tijdens het weekend) altijd voorop in de groep. :) :) :)

Dat geintje ken ik al. Degene achter me laat zich steeds verder afzakken. Tot ik een kwartier sta te wachten bij een kruispunt. Alle telefoons staan ineens uit. En ik rijd in m'n Remi verdwaasd rond. Na 2 uur gaat m'n telefoon. Waar blijf je nou? Wij zitten al anderhalf uur aan het bier! '(
 
Dat geintje ken ik al. Degene achter me laat zich steeds verder afzakken. Tot ik een kwartier sta te wachten bij een kruispunt. Alle telefoons staan ineens uit. En ik rijd in m'n Remi verdwaasd rond. Na 2 uur gaat m'n telefoon. Waar blijf je nou? Wij zitten al anderhalf uur aan het bier! '(


Nah zo werkt het bij ons niet gelukkig, we rijden met het follow-up systeem en dat gaat eigenlijk altijd goed.... tenzij we inderdaad iemand bewust proberen kwijt te raken, he Dopey? :+ Nog steeds episch stukje MF-weekend was dat hahaha
 
Is het al zo ver? Ik wil rijden... :]
Ben in bloedvorm en King heeft wat goed te maken... O-)


Hoe was je regen sessie op Assen? Ik ben niet zo van de regen zoals je weet; ja rijden wel maar niet racen :N
 
Hoe was je regen sessie op Assen? Ik ben niet zo van de regen zoals je weet; ja rijden wel maar niet racen :N
Voornamelijk inhouden en anders glibberen... |(

Dankzij circuitbanden die in het nat niet op temperatuur komen, was het grotendeels heel rustig door de bochten gaan en beheerst blijven rijden. Bij het uit de bocht komen wachten tot je rechtop komt en gas geven en dan voelde je het achterwiel spinnen en langzaam grip krijgen...

Slechts één keer echt een stap opzij gemaakt en meteen gecorrigeerd, verder zodanig gereden, tot je voelde dat het niet sneller kon, of ik de volgende ronde een versnelling hoger pakte, om meer rust er in te houden en de vaart acceptabel te houden. Maar meer als overleven zat er helaas niet in en op het eind van de derde sessie lag er een giga oliespoor van dik 3 km en dat kregen ze niet weg. Dus einde dag en al met al weinig waar voor het geld gehad, maar beter deze ervaring, dan niets... ;)
 
Dat geintje ken ik al. Degene achter me laat zich steeds verder afzakken. Tot ik een kwartier sta te wachten bij een kruispunt. Alle telefoons staan ineens uit. En ik rijd in m'n Remi verdwaasd rond. Na 2 uur gaat m'n telefoon. Waar blijf je nou? Wij zitten al anderhalf uur aan het bier! '(

Dat gebeurd bij ons nooit. We hebben een achterrijder die de bezem is en de voorrijder beveelt te stoppen tot er aansluiting is ... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan